jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 10 lut 2010, o 22:54

LouCyphre pisze: boju21, sama krótka przekładnia kierownicza taka jak w sti rhd to min. 6000 plnów



Za tyle, to można krótką, n-kową kupić :)


Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 10 lut 2010, o 23:28

Chloru pisze: Gdzie takie dawali ?
Małe Z3, tylko teraz już nie jestem pewien czy 2.5, czy 2.75.
Virus12 pisze: no właśnie gdybyś miał, z tego samego powodu ja mam seryjny magiel.
Nienie. Seryjny to ja mam. Ty masz od GT :P

I u mnie jest to kilka stów za magiel, a nie kilka tysi.

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

boju21
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:18

ja chce przeznaczyc około 20 tysi na to autko ale juz tak na dopiecie...nie chodzi juz konkretnie o tego co podałem w ogłoszeniu tylko podałem go jako przykład..a mimo to mysle ze przekładka bardziej sie opłaca niz kupienie gotowca..tylko widocznie tak jak mówicie musze jeszcze szukac ...a naprawde ciezko

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:20

boju21 pisze:ja chce przeznaczyc około 20 tysi na to autko (.....) musze jeszcze szukac ...
I znacznie podnieść budżet. Tak ze 2x na dzień dobry i mieć coś w zapasie. ;-)

boju21
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:21

a powieccie mi jakie papiery musze miec do auta by miec pewnosc ze je zarejestruje po przekładce i czy sa z tym problemy??/i ile wynoszą opłaty??czy tyle samo jak za autko np.z niemiec??/

LouCyphre
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: H&H
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:23

jarmaj, Oj nie przesadzaj, niektórzy lubią kupować auta jak klocki lego. najpierw 20 tysi, a potem kapać po 2 kpln miesięcznie na swoje ukochane hobby :mrgreen:

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:24

LouCyphre pisze:a potem kapać po 2 kpln miesięcznie na swoje ukochane hobby :mrgreen:
Które ciągle tylko stoi i nie jeździ.... ;-)

LouCyphre
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: H&H
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:28

Ale wiesz, że nie o to chodzi żeby złapać...tego no króliczka ;-)

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:31

Jak komu. Ja tam preferuję złapane ...... ten no króliczki. :mrgreen:

boju21
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:32


AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:40

Tak na szybko wyglada lepiej - ale w 20tys. mozesz sie nadal nie zmiescic z przekladka i rejestracja.

Nawiasem mowiac nie wiem czy nie lepiej szukac bezposrednio w UK albo Irlandii, gdzie z okazji kryzysu mozna kupic czasem stosunkowo niedrogo calkiem nienajgorsze, choc nieco schodzone i starsze, "setupy".
Oczywiscie dochodzi koszt transportu z drugiej strony - ale wybor nieco wiekszy moze byc. Tylko ew. trzeba wsiasc potem w samolot.

EDIT: nawiasem mowiac ciekawe, na jakie paliwo jest zmapowany samochod - ale pewnie od handlarza ciezko sie bedzie dowiedziec. 275KM - troche malo jak na 1.2 - 1.3 bara chyba na td05 - chyba, ze mapa na 95oktanow? ale to nie wiem i tak, czy nie za duzo dmuchniete?
Jacek "AMI" Rudowski

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:41

Ja pierdziu , wszyscy się napalają na Sti :idea: , tylko nikt chyba sobie nie zdaje sprawy ile później kosztują części do takich maszynek :!:
Pewnie przytulił bym takie słonko jak to :arrow: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
lub
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Ale jeszcze brakuje mi woreczka kaski a do tego jeszcze nie umie jeździć GT-kiem .
Nie ma co się spinać panowie lepiej GT , dobra szkoła jazdy :mrgreen:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:47

Z kosztami czesci do STi GC8 bym nie dramatyzowal.
Co nie zmienia faktu, ze ogolnie jak to z czesciami do turbo Subaru - najtaniej nie jest.
Jacek "AMI" Rudowski

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:49

AMI pisze:ale to nie wiem i tak, czy nie za duzo dmuchniete?
Jaki problem, najwyżej jakiś tłok popłynął, albo co. Przecież można go pospawać. Albo z GL'a założyć. Normalnie wydziwiasz. :razz:


:mrgreen:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:51

Czytam "tlok" - ale wiem, ze nadal sie za tym ta nieszczesna przekladnia kryje :P
Jacek "AMI" Rudowski

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:54

AMI pisze:Czytam "tlok" - ale wiem, ze nadal sie za tym ta nieszczesna przekladnia kryje :P
Skąd. Weryfikuję poglądy. O przekładni przestaję mówić, o ile nie będzie z kombajnu. Teraz przerzucam się na tłoki. :razz:

boju21
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:54

tu juz nie chodzi o sti tylko własnie tych najwiecej jest z angli .kurde nawet jak bym tu gdzies cos poszukał to i tak sie na tym nie znam w sensie sprawnosci motorka w takim subaru widzicie wy tam cos obliczacie ze pompuje do tylu i juz jest cos wam podejzane a mi nikt przy zakupie nie pomoze

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 00:55

Ee. Myslę, że w Anglii jest conajmniej równie dużo Turbo 2000, a nawet pewnie więcej :)
Jacek "AMI" Rudowski

Virus12
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: JDM WRX MY97
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 01:07

ky pisze:
Nienie. Seryjny to ja mam. Ty masz od GT :P

I u mnie jest to kilka stów za magiel, a nie kilka tysi.
mój magiel jest z wolnossącego 1.8 :D

nie robiłem przekładki z GT :D miałem jedynie pedały z GT :D
boju21 pisze: a powieccie mi jakie papiery musze miec do auta by miec pewnosc ze je zarejestruje po przekładce i czy sa z tym problemy??/i ile wynoszą opłaty??czy tyle samo jak za autko np.z niemiec??/
opłaty tak samo jak za auto z Niemiec. POD WARUNKIEM ŻE CIĄGNIESZ AUTO Z ANGLI, a nie z poza Unii.
czyli:
tłumaczenia ~150zł
recykling :wall: 500zł
rejestracja 220zł
przegląd 150zł?
cło zależnie od ceny, u mnie za 4 tyś 136zł + 17zł opłata skarbowa za to, że płacę :wall:
zwolnienie z podatku 160zł :wall:

żeby zarejestrować musisz mieć zrobiony przegląd w Polsce i jest luzik. Potem zapłacić za wydanie decyzji zwalniającej z opłat skarbowych.
Tak, na umowie 4 tyś, podatek normalnie za takie auto to 80zł, a ja dałem 160zł za zwolnienie z zapłaty podatku :? oczywiście opcja obowiązkowa inaczej się nie da.

- dawca mnie kosztował 3800zł (minus graty które sprzedałem czyli kasa się zwróciła)
- pedały 400zł (fart)
- duuuzo kabla do przedłużenia wiązki.
- przydała by się jeszcze nagrzewnica i klima ~800zł
- lampy przód ~400zł (jeśli dawca to inny rocznik),
- przeciwmgnielne na tył ~200zł (Japońce nie mają, u nas jest wymagane)
- szkła do lusterek ~150 (chyba że chcesz mieć te z wolnossącego)
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
Obrazek
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191

owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jak przerobic subaru sti na wersje europejską

Post 11 lut 2010, o 02:09

Virus12 pisze:
mój magiel jest z wolnossącego 1.8 :D


No to rewela!
Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

ODPOWIEDZ