jarmaj pisze: Co do wyglądu, to piękny był r34. Mimo że też duży, to nie wyglądał tak ociężale.![]()

jarmaj pisze: Co do wyglądu, to piękny był r34. Mimo że też duży, to nie wyglądał tak ociężale.![]()
coś kojarzę, że Azrael mówił, że nowa kosztuje coś koło stóweczki.esilon pisze: Azrael, a koszt naprawy takiej skrzyni to pewnie w okolicy ceny całkiem sprawnego WRX MY05,
Alan, Alan, Alan! pisze: coś kojarzę, że Azrael mówił, że nowa kosztuje coś koło stóweczki.
eMTi pisze:
A RUF ostro zapieprza, strasznie nerwowy jest, w sumie nie ma momentu, żeby gość trzymał w bezruchu kierownicę, nawet na prostej..
Alan, Alan, Alan! pisze:
coś kojarzę, że Azrael mówił, że nowa kosztuje coś koło stóweczki.
Witek pisze:
Czyli WRX STi MY05. Ciekawe jak dużo trzeba włożyć, żeby to auto było lepsze. Od GTRa.
Azrael pisze: Stóweczki plus ładne Subaru ;)
wiedziałem, że życie nie jest prosteAzrael pisze: większość wad
esilon pisze: czyli to jednak auto dla szejka
eMTi pisze: nie trzeba psućA tak na serio, to im bardziej wyczynowa fura, tym droższe utrzymanie, proste...
Azrael pisze: Jak ma być szybsze na torze wyścigowym to mówimy o setkach tysięcy złotych i będzie to czysto wyczynowa konstrukcja.
Witek pisze: Aż taka jest przepaść między Subaru/Evo a GTRem?
eMTi pisze: czasy z Ringu też wiele mówią, tam też miał całe wyposażenie
Przede wszystkim to, że Nissan miał taki pomysł na promocję auta. Horst von Saurma, który nie jednym autem po ringu latał, na krótszej trasie nie dał rady się zbliżyć do tego wyniku.eMTi pisze: czasy z Ringu też wiele mówią
Pocieszaj się tak dalej. Wiesz co to jest? (później trochę inaczej walczyli z tym problemem).Witek pisze: Bo kierowca się bawi autem, a nie jedzie po dobry czas.
Azrael pisze: na mnie większe zrobiło ostatnie okrążenie Lexusa LFA które można zobaczyć na youtube.
Nie jest to to, ale daje jakieś pojęcieeMTi pisze: Pytanie, jak musiało wyglądać okrążenie Bellofa, który był aż o MINUTĘ szybszy![]()