Zapomniałeś o opcjonalnej szperze z tyłu, charakterystycznej tylko dla tych dwóch modeli w tej klasieChloru pisze: No dobrze. Ustalmy, że te auta są praktycznie identyczne bo mają tę samą skrzynię, podobnie rozwiązany układ napędu i gałkę do sterowania radiem na tunelu środkowym. Inne hamulce, zawieszenia, silniki, układ kierowniczy etc. tylko to potwierdzają.
Ale nie tylko to, bo:
„Nie trzeba być szczególnym znawcą, by dostrzec, że Alfa Giulia ma proporcje łudząco podobne do modeli BMW. Pozwoliła na to jedyna słuszna decyzja o wyborze napędu, który faworyzuje tylne koła.”
https://www.google.com/amp/s/www.auto-s ... hymvtv.amp
Uznajmy chlor, że szczególnym znawcą to ty nie jesteś a przynajmniej niezbyt doinformowanym
W stingerze nie ma ZF, za to ten model zaprojektował były inżynier z ....BMW, stąd sukces modelu- tak na marginesie
FUX, Volvo zamiast Giulii?? No błagam, ja nie chce żeby było przestronnie i nudnoFUX pisze:Nie umawiasz się, tylko bierzesz auto na weekend z limitem 500 km
Wróć.
Ale alfa nie daje aut na takie "ekstrawagancje". Pytałem rok temu.
Ile Ty masz wzrostu i jakiej postury?
Wygoda zajmowania miejsca za kółkiem jest dyskusyjna.
Ile i za co?
https://autokult.pl/39365,alfa-romeo-gi ... lanie-cena
Dadzą -70 kpln?
To ja już to volvo wolę.
Przynajmniej jest przestronnie, cicho, elegancko.
Niestety Leaf mnie skopał przedwczoraj na każdych światłach w Krośnie.
Wczoraj się przymierzałem, dla mnie idealnie-178cm/86kg(ale jak zacznę pedałować to znów będzie 82 )
Giulia jest piękna i ponoć świetnie jeździ, will see
Szkoda, że tych bixenonów nie poprawili. No i nie ma Apple car.