Auto dla dziada
Re: Auto dla dziada
Faktycznie kombi
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Auto dla dziada
i w budżecie się zmieści:esilon pisze:busik, ale ile sie zmieści dzieki temu że nie ma slupka B
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-3 ... n-wroclaw/
Re: Auto dla dziada
FUX, ale że co ? nic odkrywczego nie wyczytałem
kupując starego Mietka jest większa szansa że ktos go kiedys odkupi niz w przypadku forda mondeo :)
kupując starego Mietka jest większa szansa że ktos go kiedys odkupi niz w przypadku forda mondeo :)
Re: Auto dla dziada
bywa, że komentarze są lepsze od artykułów, np
No niestety jest w redakcji Auto Świat taki feler, że wszyscy redaktorzy piszący o Volvo 960 Kombi czynią zawsze ten sam błąd i toną w otmętach swej niewiedzy. Najpierw młody Pan redaktor i autor tegoż artykułu instruuje nas, że po Volvo 760, w efekcie głębokiego face-liftingu tegoż modelu powołano do życia Volvo 960 a ono "w niektórych przypadkach" otrzymało w związku z tym face-liftingiem niezależne tylne zawieszenie. Dość enigmatycznie to napisano ale jeszcze autor trzyma się na powierzchni, choć rękoma młóci coraz bardziej w wodę aby gdziekolwiek dopłynąć. Potem autor robi to coraz bardziej rozpaczliwie pisząc, że ..." nawet gdy Volvo 960 także ma niezależne tylne zawieszenie"... . Ale tak sformułowany passus to wciąż jeszcze moment kiedy do płuc nie dostała się woda. Chociaż tak wiele już przemawia za tym, że jednak autor nie wie w czym rzecz i tylko jakimś nadludzkim wysiłkiem pisze tak na okrągło, że merytorycznie da się jeszcze wybronić. Ale wreszcie przychodzi ten moment kiedy zachłystuje się głęboko a woda wypełnia płuca i... tonie. Bez szans na ratunek. Bo oto w podrozdziale "Uwaga na stan techniczny" pada to zdanie - ..." Wspólną cechą wszystkich konkurentów jest rozbudowane niezależne zawieszenie"... . No niestety Panie redaktorze Jedynak, WSZYSTKIE Volvo 960 Kombi (jak i V90) mają WYŁĄCZNIE starą sztywną oś tylną. Natomiast wszystkie sedany 960 (i S90) mają wyłącznie nowoczesne i skomplikowane zawieszenie wielowahaczowe. Właśnie to, o którym Pan wzmiankuje także w odniesieniu do kombi. A tytułem nauki, tak aby fakty łatwiej było Panu redaktorowi zapamiętać: Niezależne zawieszenie tylne, opracowane dla 960-ki, zajmowało bardzo dużo miejsca -samochód ten bowiem nie był od podstaw pod nie zaprojektowany. W efekcie gdyby trafiło do kombi to w podłodze bagażnika pojawiłyby się pokaźne wybrzuszenia, które akurat w przypadku bagażnika sedana były bez znaczenia. To dlatego w Volvo 960 kombi i V90 do końca montowano absolutnie przestarzałą sztywną oś z 740/760-ki. I li tylko to, Panie redaktorze, tłumaczy gorsze wrażenia z jazdy testowanym autem, bowiem gdyby Pan miał do czynienia z sedanem to by Pan tych różnic na niekorzyść Volvo nie zauważył. Oczywiście jeśli idzie wyłącznie o jego tylne zawieszenie. Tak więc gratuluję Panu budowy napięcia.
Re: Auto dla dziada
To jest auto dla dziada, prawdziwego obrzydliwie bogatego dziada
http://jalopnik.com/the-vision-mercedes ... socialflow
http://jalopnik.com/the-vision-mercedes ... socialflow
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 479 razy
Re: Auto dla dziada
Leon, masz racje, stare dziady nie zawsze wiedzą gdzie przód a gdzie tyłleon pisze:To jest auto dla dziada, prawdziwego obrzydliwie bogatego dziada
http://jalopnik.com/the-vision-mercedes ... socialflow
KONIEC PISLANDU
Re: Auto dla dziada
Szkoda, że to dzisiaj a nie jutro bo będę tam przejeżdżał i na pewno bym się z ciekawości zatrzymał
http://gliwice.wyborcza.pl/gliwice/7,95 ... ralna.html
http://gliwice.wyborcza.pl/gliwice/7,95 ... ralna.html
Auto dla dziada
Gowno prawda. Dzieciak w komentarzu nie wie o czym pisze. Mialem V90 z multilinkiem.Лукашэнка pisze:bywa, że komentarze są lepsze od artykułów, np
No niestety jest w redakcji Auto Świat taki feler, że wszyscy redaktorzy piszący o Volvo 960 Kombi czynią zawsze ten sam błąd i toną w otmętach swej niewiedzy. Najpierw młody Pan redaktor i autor tegoż artykułu instruuje nas, że po Volvo 760, w efekcie głębokiego face-liftingu tegoż modelu powołano do życia Volvo 960 a ono "w niektórych przypadkach" otrzymało w związku z tym face-liftingiem niezależne tylne zawieszenie. Dość enigmatycznie to napisano ale jeszcze autor trzyma się na powierzchni, choć rękoma młóci coraz bardziej w wodę aby gdziekolwiek dopłynąć. Potem autor robi to coraz bardziej rozpaczliwie pisząc, że ..." nawet gdy Volvo 960 także ma niezależne tylne zawieszenie"... . Ale tak sformułowany passus to wciąż jeszcze moment kiedy do płuc nie dostała się woda. Chociaż tak wiele już przemawia za tym, że jednak autor nie wie w czym rzecz i tylko jakimś nadludzkim wysiłkiem pisze tak na okrągło, że merytorycznie da się jeszcze wybronić. Ale wreszcie przychodzi ten moment kiedy zachłystuje się głęboko a woda wypełnia płuca i... tonie. Bez szans na ratunek. Bo oto w podrozdziale "Uwaga na stan techniczny" pada to zdanie - ..." Wspólną cechą wszystkich konkurentów jest rozbudowane niezależne zawieszenie"... . No niestety Panie redaktorze Jedynak, WSZYSTKIE Volvo 960 Kombi (jak i V90) mają WYŁĄCZNIE starą sztywną oś tylną. Natomiast wszystkie sedany 960 (i S90) mają wyłącznie nowoczesne i skomplikowane zawieszenie wielowahaczowe. Właśnie to, o którym Pan wzmiankuje także w odniesieniu do kombi. A tytułem nauki, tak aby fakty łatwiej było Panu redaktorowi zapamiętać: Niezależne zawieszenie tylne, opracowane dla 960-ki, zajmowało bardzo dużo miejsca -samochód ten bowiem nie był od podstaw pod nie zaprojektowany. W efekcie gdyby trafiło do kombi to w podłodze bagażnika pojawiłyby się pokaźne wybrzuszenia, które akurat w przypadku bagażnika sedana były bez znaczenia. To dlatego w Volvo 960 kombi i V90 do końca montowano absolutnie przestarzałą sztywną oś z 740/760-ki. I li tylko to, Panie redaktorze, tłumaczy gorsze wrażenia z jazdy testowanym autem, bowiem gdyby Pan miał do czynienia z sedanem to by Pan tych różnic na niekorzyść Volvo nie zauważył. Oczywiście jeśli idzie wyłącznie o jego tylne zawieszenie. Tak więc gratuluję Panu budowy napięcia.
Szkoda czasu na auto szmate, a tym bardziej na komentarze do niej.
Re: Auto dla dziada
a dobrze pamiętam, ze wcześniej miałeś 850-tkę?gregski pisze:Mialem V90 z multilinkiem
Ech, ta stara szwedzka stal:
Link: https://www.youtube.com/watch?time_cont ... MFtucxGoNg
Re: Auto dla dziada
Właśnie natrafiłem na taki fotoreportaż w Onecie:
Świetnie zachowany Polonez i setki innych aut. Tak, w Europie!
- Suchy i ciepły klimat sprzyja samochodom – szybciej się psują i zużywają, niż rdzewieją
- Jeżdżąc po Rodos można napotkać mnóstwo starych, klasycznych aut, jaki u nas już nie uświadczymy
- Miłośnicy motoryzacji sprzed lat na Rodos czuliby się jak w raju i mogliby... nieźle zarobić
to ciekawe, pomyślałem, po czym przejrzałem slajdy, które mają ilustrować powyższe tezy:
http://moto.onet.pl/testy-uzywane/swiet ... pie/1fm4sm
Świetnie zachowany Polonez i setki innych aut. Tak, w Europie!
- Suchy i ciepły klimat sprzyja samochodom – szybciej się psują i zużywają, niż rdzewieją
- Jeżdżąc po Rodos można napotkać mnóstwo starych, klasycznych aut, jaki u nas już nie uświadczymy
- Miłośnicy motoryzacji sprzed lat na Rodos czuliby się jak w raju i mogliby... nieźle zarobić
to ciekawe, pomyślałem, po czym przejrzałem slajdy, które mają ilustrować powyższe tezy:
http://moto.onet.pl/testy-uzywane/swiet ... pie/1fm4sm
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Auto dla dziada
Poklikałeś? Poklikałeś. I tylko o to chodziło. Teraz tylko to się liczy, "klikalność". Tytuł, który ma przyciągnąć uwagę i zero, albo kompletnie gówniane i błędne treści. Smutne. Naprawdę ciężko znaleźć miejsce w necie, gdzie można by było poczytać coś wartościowego.
Re: Auto dla dziada
Do tego możesz przeczytać 2 razy ten sam artykuł bo tytuły zmieniają albo też wyświetlają się różne i sprawdza się, które są bardziej klikalne.Godlik pisze: Tytuł, który ma przyciągnąć uwagę i zero, albo kompletnie gówniane i błędne treści
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
Re: Auto dla dziada
esilon, czyli że co kupiłeś w końcu?
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Auto dla dziada
busik, nie, ale było bardzo blisko
zamówiłem igłe od niemieckiego księdza emeryta i czekam az sie trafi
zamówiłem igłe od niemieckiego księdza emeryta i czekam az sie trafi
Re: Auto dla dziada
esilon, najpierw traf niemieckiego księdza emeryta...
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Auto dla dziada
Esi to co w sumie planujesz zakupić
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa