No to z tym trafianiem w drogę to koleiny czy jesteś już za stary na zbyt precyzyjne układy kierownicze?
P.S. Giulia też ma bardzo szybką przekładnię i może się wydawać nerwowa. Pewnie taki urok tych aut i sposób na podniesienie "sportowości" wrażeń z jazdy.
FUX, a Lexusa rozważałeś? Podobno dobre ceny dają teraz. NX, UX, CT, IS?
Nie chcieli dać na cały dzień, więc foch.
A poważnie to Klor ma rację.
+ cvt...
Na wolwaska mam wstępnie jeden z przodu i nie ma tylko asystenta parkowania i podgrzewanej kierownicy.
IS fajny. Ale FUX jakieś chore przebiegi robi i będzie płakał, że mu hybryda przy 160 dużo bierze.
Ee tam przy 160 jakieś 10-11, przy 200 ok 15-16.
Ale nie hybryda.
Auto dla dziada
: 2 cze 2020, o 21:46
autor: lukass
A ja zrobiłem małe przemeblowanie w samochodach prywatno/firmowych i sprzedałem zastępczą Alteę Freetrack i zostawiłęm w firmie Caddy. Żonie zabrałem Garbusa, a kupiliśmy A5 coupe z końcówki produkcji pierwszej generacji. Świadomie wybrałem auto co przypłynęło zza wielkiej wody - wersje EU mają 7 biegowy S-tronic czyli DSG w ukłądzie silników wzdłużnych, a wersje USA mają 8 biegowy Tiptronic. Róznica jest taka że S-tronic lubi się zużyć, a Tiptronic podobno nie do zabicia i auto mniej pali. Generalnie na powrocie autostradą bardzo mnie zaskoczyło - jest naprawdę cicho mimo braku ramek, a 8 biegów naprawdę obniża spalanie. Przy autostradowych 130-150 - średnio jechałem na tempomacie 135-140 - wyszło spalanie 8,4L. Jak na 2 litrową turbo-benzynę to dobry wynik. Wszystkie poprzednie moje 2.0TFSI/TSI paliły około 1-1,5L wiecej przy tych prędkosciach. Tylko te 225 koni jakoś nie robi wielkiego wrażenia - szczególnie po przesiadce z nakoksowanego Garbusa - gdzie auto dośc brutalnie rozwija moc. Trudno będzie trzeba zrobić program na 275KM/410NM
Mój nowy nabytek w środę wyląduje na diagnostyce w ASO... Przedni radar wywala błędy i odłącza systemy asystujące kierowcy. Zabawne, bo robi to od pierwszego dnia u mnie. Także z tymi demo to ten tego...
Wygląda na to, że naprawione. Z tymi nowoczesnymi samochodami to więcej problemów niż pożytku... Okazało się, że po dodaniu dystansu pod ramkę na tablicę rejestracyjną rzeczona ramka milimetry (!) zachodzi na pole widzenia radaru w zderzaku. Radar najpierw uważa, że to zabrudzenie jakieś a potem głupieje i gubi kalibrację... Ale to „inżynier z Niemiec” musiał zdalnie zdiagnozować. Nie pierwszy raz zresztą jak się dowiedziałem...
Teraz mam ramke z tablicą prawilnie dojebaną blachowkrętami do zderzaka... Luksus.
Ale to „inżynier z Niemiec” musiał zdalnie zdiagnozować. Nie pierwszy raz zresztą jak się dowiedziałem...
Dziwisz się?
Stopień złożoności dzisiejszych samochodów jest, śmiem twierdzić, poza możliwościami normalnego mechanika samochodowego. Ten "inżynier z Niemiec" to też nie był mechanik z serwisu w Lipsku.
Auto dla dziada
: 3 cze 2020, o 19:17
autor: Chloru
W czerwonym Oplu miałem tak, że tablica musiała być dobrze dociśniętą do zderzaka bo inaczej wzbudzał się czujnik parkowania. Ale Opel to musi być jakaś wyższa technika bo inne asystenty działały ;)
Auto dla dziada
: 3 cze 2020, o 19:33
autor: lukass
Mam podobnie w Doblo - jak jest kapturek na hak założony ze dół odstaje do tyłu to czujniki parkowania działają dźwiękiem ciągłym
W czerwonym Oplu miałem tak, że tablica musiała być dobrze dociśniętą do zderzaka bo inaczej wzbudzał się czujnik parkowania. Ale Opel to musi być jakaś wyższa technika bo inne asystenty działały ;)
Opel to stan umysłu.
Kupcie porządne auta, nie będzie problemu.
Nie nowy, a brudny bo wczoraj od Radomia do Ostródy lało.
Auto dla dziada
: 19 cze 2020, o 08:33
autor: FUX
Auto dla dziada
: 19 cze 2020, o 09:34
autor: Bilex
The BMW Leipzig Plant is one of the most modern and sustainable car plants in the world. BMW cars for customers all over the world are produced here since 2005. More than 960 vehicles per day roll off the production lines. Up to 860 cars of the BMW 1 and 2 Series are manufactured in the classic production every day.
Auto dla dziada
: 24 cze 2020, o 07:30
autor: stefanekmac
Towarzysz mnie przekonał, nie kupię tego. Wolę Dacię.