Alan, ja udowodniłem, że Niemcy tworząc model E9 kontynuowali swoją własną stylistykę z modelu 3200 z lat 60tych. To prosty związek przyczynowo-skutkowy nie „od czapy”.
Co za tym idzie stwierdziłem następnie, że stylistyka Alfy i BMW szły jednocześnie przeplatając się między sobą. Z czym zgodził się inny forumowicz.
Mądrość niemieckich producentów polega również na tym, że niejednokrotnie do tworzenia własnych modeli zapraszają zagranicznych stylistów głównie tych z półwyspu Apenińskiego. Ich projekty stają się dzięki temu wizytówką ich marki.
Auto dla dziada
: 23 lis 2020, o 09:26
autor: dzixd
Kurde ale fanboje na forum subaru
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Auto dla dziada
: 23 lis 2020, o 09:46
autor: stefanekmac
Np mój colt cabrio ma napis na boczku -Pininfarina.
tworzenia własnych modeli zapraszają zagranicznych stylistów głównie
Wężykiem Stasiu, wężykiem.
Dzięki tym projektom, modele stają się wizytówką marki. To napisałem na końcu, co pominąłeś łaskawie.
A na początku napisałem, że to świadczy o mądrości niemieckich producentów.
Proste.
Z pewnością.
Tylko trochę zabawne, że pisze się teraz o tym aucie jak o czymś odkrywczym na miarę wynalezienia koła, a zbudowanych dokładnie wg takiej samej zasady samochodów 25 lat temu było całkiem sporo (wszystkie HS'y). I właśnie tak jeżdżących.
Oczywiście chwała Toyocie, że robi fajne auto na przekór dzisiejszym trendom.
Auto dla dziada
: 1 gru 2020, o 09:45
autor: Chloru
jarmaj, 100% racji. Bo Ci co teraz klepią wierszówkę w portalach motoryzacyjnych mają mniej niż 25 lat lat i musieliby wyguglać co to jest HS. Sam przyznasz, że wiele takich aut się nie pojawiło w ciągu ostatnich 10-15 lat.
Tylko trochę zabawne, że pisze się teraz o tym aucie jak o czymś odkrywczym na miarę wynalezienia koła, a zbudowanych dokładnie wg takiej samej zasady samochodów 25 lat temu było całkiem sporo (wszystkie HS'y). I właśnie tak jeżdżących.
Pewno wiedzą, ale artykuły są sponsorowane. Jawnie albo nie.