Nowy Forester 2.0XT - 2013

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 9 kwie 2013, o 12:55

Arno pisze: bierze BRZ
Gdyby je tak robili z przynajmniej 18-centymetrowym prześwitem i stosownym do stanu polskich dróg skokiem zawieszenia, byłbym może gotow się zapozyczyć u krewnych i kupić.
Niestety, po Polsce najfajniej jeździ się terenówką.

Nic to, przy moim niesportowym trybie życia i bycia jest jakieś niemałe prawdopodobienstwo, ze Yeti mnie przeżyje, więc kwestia następnego auta jest czysto teoretyczna. Na razie cieszę się tym, co mam, a martwic, to niech się martwią ci, którzy są "na kupnie" 8-)
Arno pisze: stary Forester jest istotnie NORMALNEJ wielkości.
To prawda - nie za duży, nie za mały; ot, w sam raz.



Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 9 kwie 2013, o 15:19

Zgoda, że większy prześwit i solidne konstrukcja są ważne w tej części świata.
Ale czy Forester jest w sam raz?
Trochę za ciasny i jednak za delikatny.

W sam raz to jest na przykład taki Chevy Tahoe:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=rO-g-gDqjf0

Dziesięć lat temu, w zimie, ciągałem jakąś ciężarówkę moim Foresterem, żeby pomóc jej zapalić...
i pamiętam, że strasznie skrzypiała buda w Forku.
Straciłem wówczas nieco przekonania do tych samonośnych nadwozi.
;-)

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 9 kwie 2013, o 15:26

Лукашэнка pisze: W sam raz to jest na przykład taki Chevy Tahoe:
To zalezy, ile hamburgerów się zjadło, popijając pepsi ;-)
No i gdzie się parkuje - na podworku hacjendy w Teksasie, czy w centrum europejskich miast...
Лукашэнка pisze: ciągałem jakąś ciężarówkę (...) strasznie skrzypiała buda (...) Straciłem wówczas nieco przekonania do tych samonośnych nadwozi.
To stara zasada, że jesli się ma miekkie serce, to trzeba mieć... twardą ramę :evilgrin:

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 213 razy
Polubione posty: 492 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 9 kwie 2013, o 21:10

WiS, albo dyszel ;)
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 22:20

Лукашэнка pisze: W sam raz to jest na przykład taki Chevy Tahoe:

Fotele jak nie przymierzając u mnie przed telewizorem, ale jeździ jak wóz drabiniasty.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 22:27

lukass pisze: Nie pisz takich rzeczy bo zaraz zjedzą Cię posiadacze Forków i Outbacków SBD co to niby czują w nich ducha rajdowych Subaru

Nie niby tylko czują :giggle: :whistle: :mrgreen: ;-)
Лукашэнка pisze: To prawda, że boxer-diesel potrafi się rozlecieć na kawałki...
Ale to tylko wtedy gdy się go uruchomi.

Byłoby śmieszne, ale robi się nudne.

Stawiam dolary przeciw orzechom, że rozpada się mniej więcej taki sam procent silników jak w 2.5T.

Może porozmawiamy o tragicznej elektryce w S-Maxach :cofee:

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 22:45

Konto usunięte pisze:Stawiam dolary przeciw orzechom, że rozpada się mniej więcej taki sam procent silników jak w 2.5T.
No bez przesady...
2.5T zwykle tylko się rozszczelniają, rzadziej rozpadają.
;-)
Konto usunięte pisze:Może porozmawiamy o tragicznej elektryce w S-Maxach :cofee:
No cóż, gdybym miał ocenić moje dotychczasowe doświadczenia z tym Fordem, to faktycznie dwa na trzy problemy jakie miałem (przy obecnym przebiegu 110.000 km) dotyczyły spraw elektrycznych:
1. Przy przebiegu około 80.000 km nastąpiło zwarcie wewnątrz akumulatora w wyniku czego się rozładował. Ford wymienił mi ten akumulator bezpłatnie w ramach gwarancji.
2. Przy przebiegu około 105.000 km pewnego ranka zgłupiał autoalarm i nie pozwolił mi uruchomić rozrusznika. Auto zostało odholowane do serwisu (bezpłatnie), gdzie fachowiec zresetował i ponownie zaprogramował ten autoalarm. Musiałem za to zapłacić 50 zł, bo mój autoalarm nie jest oryginalny i nie obejmuje go fordowska gwarancja do 150.000 km.
3. Urwana szpilka piasty koła podczas wymiany opon w zakładzie oponiarskim - to akurat nie miało nic wspólnego z elektryką.
Czyli faktycznie przewagę miały problemy elektryczne, ale mimo to nie nazwałbym tego jeszcze "tragiczną elektryką".
:razz:

Arno
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Spa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 22:51

Konto usunięte pisze:
Лукашэнка pisze: W sam raz to jest na przykład taki Chevy Tahoe:

Fotele jak nie przymierzając u mnie przed telewizorem, ale jeździ jak wóz drabiniasty.
Zrobiłem po USA 10.000 km explorerem. Istotnie wielkie siedzenia. Ale za to super wygodne, nic nie boli. Auto wielkie i nie do rajdowej jazdy, ale powtórzę niebywale wygodne.
I jeśli się tam mieszka, gdzie odległości są sporawe a ograniczenia też są, i drogi są robione na ichnią jazdę, to te auta są super.
WYgodniej jechać wielkim autem daleko, na miękkich resorach niż napierdzielać wyścigówką na amortyzatorach z dębiny suszonej.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:03

Лукашэнка pisze: mimo to nie nazwałbym tego jeszcze "tragiczną elektryką".

Przeważająca większość opinii dotyczących S-Maxów w internecie koncentruje się na ciągłych problemach z elektryką.

Jak widać, w realu to taki sam problem jak rozpadające się boxer diesle, czyli wydumka. :->

Arno, bo to są samochody do niemalże mieszkania w nich. Potwierdzam co piszesz - ja Tahoe zrobiłem kiedyś ponad 10.000 km w Europie. Jazda bardzo bezstresowa, o dziwo nawet nie palił dużo, ale prowadzenie - straszne.

Nie chodzi o komfort, tylko o kompletny brak czucia, co się z tym autem dzieje... wszystko jak owinięte w worek waty.

No i na zakręty się nie nadaje.

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:10

Konto usunięte pisze:No i na zakręty się nie nadaje.
it depends...

Link: http://www.youtube.com/watch?v=gpuOxXkIOl0
:evilgrin:

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:14

Лукашэнка, ale to jest specjalna wersja: police pursue package. Ten kolo mówi, że porobili modyfikacje.

Seryjny to rzadka kupa, uwierz komuś kto jeździł.

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:20

Konto usunięte pisze:Seryjny to rzadka kupa, uwierz komuś kto jeździł.
wierzę...
dlatego, gdybym potrzebował auta z hakiem, do którego wolno legalnie zapiąć 4 tony, to chyba bym wybrał takiego Aspena:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=MxfVLf1qU-E
Przy tym, to już musiałaby być uźywka... bo moda na downsizing dotarła oczywiście również do Stanów. :-/

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:22

Tego nie znam. Ale pewnie zbudowany jest jak Tahoe - rama i resory z żuka.

W każdym razie ten którym jeździłem miał silnik o pojemności małego wiadra, absolutnie niewysilony.

Rozumiem, że amerykański downsizing to cięcie do 3 litrów? ;-)

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:25

Konto usunięte pisze:Rozumiem, że amerykański downsizing to cięcie do 3 litrów? ;-)
mówiąc dokładnie, 3.6
;-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:33

3.6, małolitrażowy samochód, na zakupy do Walmarta :giggle: :-d

Nie powiem, jestem za :thumb:

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 10 kwie 2013, o 23:38

Konto usunięte pisze: 3.6, małolitrażowy samochód,
Eeeech, się rozmarzyłem przez Was 8-)

Ale kompresor mógłby mieć, żeby jakoś jechać ;-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 11 kwie 2013, o 00:01

Do takiego kredensu kompresor?

Do Mustanga albo innego Challengera to rozumiem...

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 11 kwie 2013, o 00:03

Konto usunięte pisze: Do takiego kredensu kompresor?
A, ja nie o kredensie - tylko o idei malolitrazowego 3.6 jako takiej 8-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 11 kwie 2013, o 00:17

A, to co innego. Wiadomo, jak downsizing, to tylko z turbiną ;-)


Mace
0 gwiazdek
Auto: forester 2005/2.0/MT, Impreza WRX 2.5 2006, Mitsubisthi ASX 2012
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 2 maja 2013, o 18:58

Witam

Obecnie uzywam forestera 2.0 wolnossacego MT z 2005 roku, ale to jest rok modelowy 2006, mam tez impreze wrx 2.5 turbo 2006 rok.

Nowym forkiem (jako ze mnie strasznie kusi zmienic forka 2.0 na forka 2.0 ale Xt ;D) pojedzilem juz pare razy w tym mialem go na powiedzmy 5-6h do wlasnej dyspozycji na caly dzien.

Jak dostalem auto na caly dzien to dostalem tez jedna fajna rade. Abym tankowal tylko paliwo na dobrej stacji, bo tam jest bezposredni wtrysk paliwa a to nie lubi zlego paliwa a w szczegolnosci zlego jak sie mocno cisnie na pedal gazu :) No troche to mnie zdziwilo. Czy ktos z was szanownych tutaj kolegow i kolezanek moze cos wiecej wie na temat jak sie zachowuje auto z bezposrednim wtryskiem paliwa ?? Jakie sa tego wady? Przejzalem przed chwila troche internetu i praktycznie w zadnym z aut sportowych nie stosuje sie bezposredniego wtrysku ??

Auto ktorym jezdzilem mialo okolo 1300km na liczniku, wkurzajacy dla mnie jest plastik przy skrzyni biegow, tam gdzie sa napisane cyferki jaki bieg. Ten plastik sie rusza nawet pod palcami. Nie trzeszczy ale syf tam bedzie lecial.
Nawigacja nie ma fotoradarow ;D ale dziala bardzo ladnie jest dokladna. NIe wiem czy jest tmc ? Moze ktos ma taka informacje ???
Zestaw glosnomowiacy slychac dobrze, telefon udalo sie sparowac odrazu, ale nie mozna do neigo przegrac ksiazki z telefonu. Mozna sobie recznie zaprogramowac pare numerow i to tyle. W dobie 21 wieku to hmm lekka porazka jak na wersje prestiz. Z tego co zauwazylem to pojawia sie chyba tylko numer dzwoniacego. Radio gra ladnie, ponoc obsluguje divx'a ale mnie sie nie udalo uruchomic, po bluetoo tez mi sie nie udalo sparowac telefonu tak aby dzialal mi streaming audio i muza z telefonu. Jesli mialo by to dzialac tak, ze albo muza albo telefon z zestawem glosnomowiacym to hm tez porazka dla mnie. Ktos cos moze wiecej napisac na ten temat ??

W testowym zestawie nie dzialalo serwo do bagazniku, ponoc z takim przyszlo.
Komputer pokladowy dziala sprawnie sporo informacji, dla mnie osobscie przydal by sie jeszcze odczyt cisnienia powietrza w ooponach.
Jednak jezdze dosc szybko i lubie wiedziec czy mam dobre cisnienie w kolach.

Co do samej jazdy to jest on twardo zestrojony, sporo tardziej niz forek ktory mam obecnie. Mi to troche osobiscie przeszkadza, dziury w jezdni czuc bardziej, ale za to mniej sie gnie w zakretach, pokonuje je pewnie tak jak forek z 2005.

Przy duzych predkosciach, lecialem tak ponad 200 na autostradzie, raz mi sie rozlaczyl tepomat a napewno nic nie dotykalem, sadzilem ze cos sie stalo, ze padl forek bo zaczal nagle zwalniac a tu sie okazalo ze rozlaczylo tempomat. Serwis mowi ze to nie mozliwe, a ja wiem ze niczego nie dotykalem.

tryby sport i sport sharp dziala fajnie, w sumie dla kogos kto lubi chodz troche dynamiczniejsza jazde formie to tryb inteligent sie nie na daje, no chyba ze dla zony albo tesciowej ;D Biegi sa przelaczane sprawnie i szybko. Fajna zabawa jest z lopatkami, chwile mi zajelo wyczajenie ze na automacie to on nie trzyma parametrow z lopatek tylko po chwili jak sie nich nie dotyka przelacza sie na automat sam.
Ale na szczescie mozna to wylaczyc i jest niezla frajda z jazdy.

Szyber dach fajny, nigdy nie mialem wiec mi sie podoba bo nowy, nie wiem jak bedzie z przeciekami i dzialniem w zimie, kolega ma forka z dachowa szybka i narzeka ze juz nie otwiera bo same problemy.

Pewnie wszyscy czekaja na spalanie ;D:D:D:D

W miescie 14-15 litrow, ale zastrzegam ja jezdze dynamicznie. biorac forka mial 12,4 spalania na komputerze.
Na trasie ogien, tryb sharp i pedal do deski spalanie 18 litrow, szalenstwo sie konczy po 258km przejechanych zapalila sie kontrolka zyda, ze glodny :) Komp nie klamie za bardzo, zatankowalem 47 litrow wiec liczac po litrach i kilometrach mniej wiecej by sie zgadzalo.
No coz impreza mi pali podobnie a ma 2.5 litra silnik doladowany i 230km i nie jest jezdzaca cegla, wiec uwazam ze to jest bardzo dobry wynik.
Jak dla mnie subaru ma jedna zasadnicza wade od lat, zbiornik paliwa 60 litrow, juz by mogli sie w nowej wersji pokusiac chociaz o 15l wiecej.

Ogolne wrazenia pozytywne, zamowilem forka 2.0 XT ;D problem w tym ze wersja platinum dostepna bede mial na pazdziernik 2013 roku :( WIec musze troche poczekac. Ponoc kryzys w kraju a tutaj oczekiwanie jak na porsze jakies co najmniej ;D


Pozdrawiam szanowne grono ;D

M.

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 2 maja 2013, o 21:00

Mace pisze:Nowym forkiem (jako ze mnie strasznie kusi zmienic forka 2.0 na forka 2.0 ale Xt ;D) pojedzilem juz pare razy w tym mialem go na powiedzmy 5-6h do wlasnej dyspozycji na caly dzien.
Ja jeszcze nie jeździłem, bo boje się, że mnie też zacząłby wówczas jeszcze kusić. ;-)
Mace pisze:Jak dostalem auto na caly dzien to dostalem tez jedna fajna rade. Abym tankowal tylko paliwo na dobrej stacji, bo tam jest bezposredni wtrysk paliwa a to nie lubi zlego paliwa a w szczegolnosci zlego jak sie mocno cisnie na pedal gazu :) No troche to mnie zdziwilo. Czy ktos z was szanownych tutaj kolegow i kolezanek moze cos wiecej wie na temat jak sie zachowuje auto z bezposrednim wtryskiem paliwa ?? Jakie sa tego wady? Przejzalem przed chwila troche internetu i praktycznie w zadnym z aut sportowych nie stosuje sie bezposredniego wtrysku ??
Obecnie, w coraz większej ilości silników benzynowych stosuje się bezpośredni wtrysk. To staje się standardowym rozwiązaniem.
Mace pisze:Auto ktorym jezdzilem mialo okolo 1300km na liczniku, wkurzajacy dla mnie jest plastik przy skrzyni biegow, tam gdzie sa napisane cyferki jaki bieg. Ten plastik sie rusza nawet pod palcami. Nie trzeszczy ale syf tam bedzie lecial.
Nawigacja nie ma fotoradarow ;D ale dziala bardzo ladnie jest dokladna. NIe wiem czy jest tmc ? Moze ktos ma taka informacje ???
Zestaw glosnomowiacy slychac dobrze, telefon udalo sie sparowac odrazu, ale nie mozna do neigo przegrac ksiazki z telefonu. Mozna sobie recznie zaprogramowac pare numerow i to tyle. W dobie 21 wieku to hmm lekka porazka jak na wersje prestiz. Z tego co zauwazylem to pojawia sie chyba tylko numer dzwoniacego. Radio gra ladnie, ponoc obsluguje divx'a ale mnie sie nie udalo uruchomic, po bluetoo tez mi sie nie udalo sparowac telefonu tak aby dzialal mi streaming audio i muza z telefonu. Jesli mialo by to dzialac tak, ze albo muza albo telefon z zestawem glosnomowiacym to hm tez porazka dla mnie. Ktos cos moze wiecej napisac na ten temat ??
Zasadniczą zaletą radia w tym Foresterze jest fakt, że to jest standardowy wyjmowany rozmiar 2DIN. To znaczy można łatwo go wyjąć, wyrzucić na śmietnik i wstawić w to miejsce coś bardziej przydatnego. ;-)
Mace pisze:W testowym zestawie nie dzialalo serwo do bagazniku, ponoc z takim przyszlo.
Komputer pokladowy dziala sprawnie sporo informacji, dla mnie osobscie przydal by sie jeszcze odczyt cisnienia powietrza w ooponach.
Jednak jezdze dosc szybko i lubie wiedziec czy mam dobre cisnienie w kolach.
W full-wypasie nie ma czujników ciśnienia?
Żaden problem.
Można dokupić na promocji cenowej:
http://www.amazon.com/Schrader-28203-Se ... automotive
Mace pisze:Co do samej jazdy to jest on twardo zestrojony, sporo tardziej niz forek ktory mam obecnie. Mi to troche osobiscie przeszkadza, dziury w jezdni czuc bardziej, ale za to mniej sie gnie w zakretach, pokonuje je pewnie tak jak forek z 2005.
Najlepiej jakby miał zawieszenie pneumatyczne, regulowane. Ale jakiś czas temu Subaru wycofało się z pneumatyki.
Mace pisze:Przy duzych predkosciach, lecialem tak ponad 200 na autostradzie, raz mi sie rozlaczyl tepomat a napewno nic nie dotykalem, sadzilem ze cos sie stalo, ze padl forek bo zaczal nagle zwalniac a tu sie okazalo ze rozlaczylo tempomat. Serwis mowi ze to nie mozliwe, a ja wiem ze niczego nie dotykalem.
W wielu samochodach tempomat działa tylko do okreslonej prędkości, np. 180km/h. Być może jest tak również w tym aucie.
Mace pisze:tryby sport i sport sharp dziala fajnie, w sumie dla kogos kto lubi chodz troche dynamiczniejsza jazde formie to tryb inteligent sie nie na daje, no chyba ze dla zony albo tesciowej ;D Biegi sa przelaczane sprawnie i szybko. Fajna zabawa jest z lopatkami, chwile mi zajelo wyczajenie ze na automacie to on nie trzyma parametrow z lopatek tylko po chwili jak sie nich nie dotyka przelacza sie na automat sam.
Ale na szczescie mozna to wylaczyc i jest niezla frajda z jazdy.
No to OK. Ja wprawdzie gdy się nudzę za kierownicą, to zaczynam bawić się laptopem, ale może te łopatki to też jakiś pomysł. ;-)
Mace pisze:Szyber dach fajny, nigdy nie mialem wiec mi sie podoba bo nowy, nie wiem jak bedzie z przeciekami i dzialniem w zimie, kolega ma forka z dachowa szybka i narzeka ze juz nie otwiera bo same problemy.
Generalnie, pomysł na taki szyberdach jest bardziej taki aby używać go w lecie.
Mace pisze:Pewnie wszyscy czekaja na spalanie ;D:D:D:D
E tam, a po co?
Mace pisze:W miescie 14-15 litrow, ale zastrzegam ja jezdze dynamicznie. biorac forka mial 12,4 spalania na komputerze.
Na trasie ogien, tryb sharp i pedal do deski spalanie 18 litrow, szalenstwo sie konczy po 258km przejechanych zapalila sie kontrolka zyda, ze glodny :) Komp nie klamie za bardzo, zatankowalem 47 litrow wiec liczac po litrach i kilometrach mniej wiecej by sie zgadzalo.
No coz impreza mi pali podobnie a ma 2.5 litra silnik doladowany i 230km i nie jest jezdzaca cegla, wiec uwazam ze to jest bardzo dobry wynik.
Jak dla mnie subaru ma jedna zasadnicza wade od lat, zbiornik paliwa 60 litrow, juz by mogli sie w nowej wersji pokusiac chociaz o 15l wiecej.
No tak, wszystko w normie. Również to, że zbiornik benzyny w Subaru za mały.
Mace pisze:Ogolne wrazenia pozytywne, zamowilem forka 2.0 XT ;D problem w tym ze wersja platinum dostepna bede mial na pazdziernik 2013 roku :( WIec musze troche poczekac. Ponoc kryzys w kraju a tutaj oczekiwanie jak na porsze jakies co najmniej ;D
To na Porsche też tak długo się czeka? Nie strasz.
Wybierłem się w najbliższy poniedziełek, żeby może zamówić nowe 911 GT3 ...
ale może jednak odpuszczę. Nie lubię kolejek. :roll:

;-)

Mace pisze:Pozdrawiam szanowne grono ;D
Również pozdrawiam.
:->

WiS
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
Auto: Forester turbo, zwany Yetim
Polubił: 3 razy
Polubione posty: 2 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 3 maja 2013, o 10:39

Mace pisze: Nawigacja (...) Zestaw glosnomowiacy slychac (...), telefon udalo sie sparowac (...) Radio gra (...) porazka dla mnie.
Nareszcie ktoś przetestował to, o czym my z Ernestem zapomnieliśmy :giggle: - jak widać FHI z grubsza trzyma się swojego kanonu ;-)
Mace pisze: jest on twardo zestrojony, sporo tardziej niz forek ktory mam obecnie. Mi to troche osobiscie przeszkadza, dziury w jezdni czuc bardziej, ale za to mniej sie gnie w zakretach, pokonuje je pewnie tak jak forek z 2005.
Potwierdzam, acz mnie się akurat ta względna twardość podoba. Jeśli - wybierając kolejne auto - będę jednak potrzebował łagodniejszego wybierania nierówności, pójdę do Skody po Octavię Scouta ;-)
Mace pisze: Szyber dach fajny,
Bardzo 8-)
Nawet jeśli się go nie otwiera, to przeszklenie fajnie doświetla kabinę w pochmurne dni... a np. jazda nocą w czasie burzy to bajka 8-)

Mace pisze: W miescie 14-15 litrow, ale zastrzegam ja jezdze dynamicznie. biorac forka mial 12,4 spalania na komputerze.
Na trasie ogien, tryb sharp i pedal do deski spalanie 18 litrow,
Tak jak XT'04, więc nie jest źle - to nie są auta dla fanów jazdy o kropelce ;-)
Mace pisze: zamowilem forka 2.0 XT ;D problem w tym ze wersja platinum dostepna bede mial na pazdziernik 2013 roku :(
1. Gratuluję decyzji :thumb:
2. Służymy do października forumową psychoterapią... potem zresztą też :mrgreen:

Mace
0 gwiazdek
Auto: forester 2005/2.0/MT, Impreza WRX 2.5 2006, Mitsubisthi ASX 2012
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 3 maja 2013, o 20:02

Hi

Jako ze wsiaklem w temat to podsylam ciekawe linki
poleca obejzenie ;D


Link: http://www.youtube.com/watch?v=YD4J5JYh-AA

Link: http://www.youtube.com/watch?v=MC4vTUZvpgc

Link: http://www.youtube.com/watch?v=-_apVFbXCSs

Link: http://www.youtube.com/watch?v=OhnSqJwON1g


ostatni jest polecam ;D

Mace

FUX
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: ze sofy.
Auto: jeżdżące
Polubił: 222 razy
Polubione posty: 345 razy

Re: Nowy Forester 2.0XT - 2013

Post 3 maja 2013, o 20:25

Mace, podzielam fascynację....
Jaka głębokość brodzenia?

ODPOWIEDZ