Mace pisze:Nowym forkiem (jako ze mnie strasznie kusi zmienic forka 2.0 na forka 2.0 ale Xt ;D) pojedzilem juz pare razy w tym mialem go na powiedzmy 5-6h do wlasnej dyspozycji na caly dzien.
Ja jeszcze nie jeździłem, bo boje się, że mnie też zacząłby wówczas jeszcze kusić.
Mace pisze:Jak dostalem auto na caly dzien to dostalem tez jedna fajna rade. Abym tankowal tylko paliwo na dobrej stacji, bo tam jest bezposredni wtrysk paliwa a to nie lubi zlego paliwa a w szczegolnosci zlego jak sie mocno cisnie na pedal gazu :) No troche to mnie zdziwilo. Czy ktos z was szanownych tutaj kolegow i kolezanek moze cos wiecej wie na temat jak sie zachowuje auto z bezposrednim wtryskiem paliwa ?? Jakie sa tego wady? Przejzalem przed chwila troche internetu i praktycznie w zadnym z aut sportowych nie stosuje sie bezposredniego wtrysku ??
Obecnie, w coraz większej ilości silników benzynowych stosuje się bezpośredni wtrysk. To staje się standardowym rozwiązaniem.
Mace pisze:Auto ktorym jezdzilem mialo okolo 1300km na liczniku, wkurzajacy dla mnie jest plastik przy skrzyni biegow, tam gdzie sa napisane cyferki jaki bieg. Ten plastik sie rusza nawet pod palcami. Nie trzeszczy ale syf tam bedzie lecial.
Nawigacja nie ma fotoradarow ;D ale dziala bardzo ladnie jest dokladna. NIe wiem czy jest tmc ? Moze ktos ma taka informacje ???
Zestaw glosnomowiacy slychac dobrze, telefon udalo sie sparowac odrazu, ale nie mozna do neigo przegrac ksiazki z telefonu. Mozna sobie recznie zaprogramowac pare numerow i to tyle. W dobie 21 wieku to hmm lekka porazka jak na wersje prestiz. Z tego co zauwazylem to pojawia sie chyba tylko numer dzwoniacego. Radio gra ladnie, ponoc obsluguje divx'a ale mnie sie nie udalo uruchomic, po bluetoo tez mi sie nie udalo sparowac telefonu tak aby dzialal mi streaming audio i muza z telefonu. Jesli mialo by to dzialac tak, ze albo muza albo telefon z zestawem glosnomowiacym to hm tez porazka dla mnie. Ktos cos moze wiecej napisac na ten temat ??
Zasadniczą zaletą radia w tym Foresterze jest fakt, że to jest standardowy wyjmowany rozmiar 2DIN. To znaczy można łatwo go wyjąć, wyrzucić na śmietnik i wstawić w to miejsce coś bardziej przydatnego.
Mace pisze:W testowym zestawie nie dzialalo serwo do bagazniku, ponoc z takim przyszlo.
Komputer pokladowy dziala sprawnie sporo informacji, dla mnie osobscie przydal by sie jeszcze odczyt cisnienia powietrza w ooponach.
Jednak jezdze dosc szybko i lubie wiedziec czy mam dobre cisnienie w kolach.
W full-wypasie nie ma czujników ciśnienia?
Żaden problem.
Można dokupić na promocji cenowej:
http://www.amazon.com/Schrader-28203-Se ... automotive
Mace pisze:Co do samej jazdy to jest on twardo zestrojony, sporo tardziej niz forek ktory mam obecnie. Mi to troche osobiscie przeszkadza, dziury w jezdni czuc bardziej, ale za to mniej sie gnie w zakretach, pokonuje je pewnie tak jak forek z 2005.
Najlepiej jakby miał zawieszenie pneumatyczne, regulowane. Ale jakiś czas temu Subaru wycofało się z pneumatyki.
Mace pisze:Przy duzych predkosciach, lecialem tak ponad 200 na autostradzie, raz mi sie rozlaczyl tepomat a napewno nic nie dotykalem, sadzilem ze cos sie stalo, ze padl forek bo zaczal nagle zwalniac a tu sie okazalo ze rozlaczylo tempomat. Serwis mowi ze to nie mozliwe, a ja wiem ze niczego nie dotykalem.
W wielu samochodach tempomat działa tylko do okreslonej prędkości, np. 180km/h. Być może jest tak również w tym aucie.
Mace pisze:tryby sport i sport sharp dziala fajnie, w sumie dla kogos kto lubi chodz troche dynamiczniejsza jazde formie to tryb inteligent sie nie na daje, no chyba ze dla zony albo tesciowej ;D Biegi sa przelaczane sprawnie i szybko. Fajna zabawa jest z lopatkami, chwile mi zajelo wyczajenie ze na automacie to on nie trzyma parametrow z lopatek tylko po chwili jak sie nich nie dotyka przelacza sie na automat sam.
Ale na szczescie mozna to wylaczyc i jest niezla frajda z jazdy.
No to OK. Ja wprawdzie gdy się nudzę za kierownicą, to zaczynam bawić się laptopem, ale może te łopatki to też jakiś pomysł.
Mace pisze:Szyber dach fajny, nigdy nie mialem wiec mi sie podoba bo nowy, nie wiem jak bedzie z przeciekami i dzialniem w zimie, kolega ma forka z dachowa szybka i narzeka ze juz nie otwiera bo same problemy.
Generalnie, pomysł na taki szyberdach jest bardziej taki aby używać go w lecie.
Mace pisze:Pewnie wszyscy czekaja na spalanie ;D:D:D:D
E tam, a po co?
Mace pisze:W miescie 14-15 litrow, ale zastrzegam ja jezdze dynamicznie. biorac forka mial 12,4 spalania na komputerze.
Na trasie ogien, tryb sharp i pedal do deski spalanie 18 litrow, szalenstwo sie konczy po 258km przejechanych zapalila sie kontrolka zyda, ze glodny :) Komp nie klamie za bardzo, zatankowalem 47 litrow wiec liczac po litrach i kilometrach mniej wiecej by sie zgadzalo.
No coz impreza mi pali podobnie a ma 2.5 litra silnik doladowany i 230km i nie jest jezdzaca cegla, wiec uwazam ze to jest bardzo dobry wynik.
Jak dla mnie subaru ma jedna zasadnicza wade od lat, zbiornik paliwa 60 litrow, juz by mogli sie w nowej wersji pokusiac chociaz o 15l wiecej.
No tak, wszystko w normie. Również to, że zbiornik benzyny w Subaru za mały.
Mace pisze:Ogolne wrazenia pozytywne, zamowilem forka 2.0 XT ;D problem w tym ze wersja platinum dostepna bede mial na pazdziernik 2013 roku :( WIec musze troche poczekac. Ponoc kryzys w kraju a tutaj oczekiwanie jak na porsze jakies co najmniej ;D
To na Porsche też tak długo się czeka? Nie strasz.
Wybierłem się w najbliższy poniedziełek, żeby może zamówić nowe 911 GT3 ...
ale może jednak odpuszczę. Nie lubię kolejek.
Mace pisze:Pozdrawiam szanowne grono ;D
Również pozdrawiam.