Strona 1 z 1

Start

: 15 maja 2013, o 12:21
autor: mOOmin
Witam,

czy może ktoś wie czy jak startuje z odcięcia to dyfer dużo dostaje? Znaczy czy dostaje na tyle że muszę się przejmować o awaryjność? ostatnio jak startowałem na 1/4 to mi gościu podpowiedział że będzie lepiej, i faktycznie było. Spaliłem gumę trochę ale, start zdecydowanie lepszy. tylko czy dyfer nie siądzie za szybko po takim czymś?

pozdro i dzięki

Re: Start

: 15 maja 2013, o 12:50
autor: TERZO
:?
Jak nie masz kłowej skrzyni i spiekowego sprzęgła, to dyfer będzie chyba najtańszym Twoim zmartwieniem ;-)

Re: Start

: 15 maja 2013, o 14:04
autor: Chloru
TERZO, za jak już kupi sobie pancerną skrzynię, pancerny dyfer, pancerne sprzęgło, slicka i nadmucha fefset koni to półosie będą strzelały jak zapałki ;-)

mOOmin, takie zabawy zawsze są obciążeniem dla napędu. Klęknie najsłabszy albbo najbardziej umęczony życiem element. Pamiętaj, że nie ważne co klęknie tylko ile kosztuje wymiana tego ;-)

Re: Start

: 15 maja 2013, o 16:11
autor: damaz
mOOmin pisze:to dyfer dużo dostaje?
ale który?

a zresztą, który by nie był
jeśli wszystkie kółka kręcą się tak samo szybko, to dyfer nie klęknie pierwszy.


teoretycznie.

Re: Start

: 15 maja 2013, o 18:16
autor: mOOmin
dzięki za podpowiedzi:D tak właśnie myślałem że nie może być tak pięknie i żeby nie siadło coś...wprawdzie start jest piękny to chyba nie wart ceny:D bez tego i tak całkiem dobrze mi poszło...tylko te pogłosy w stylu :wal z odcięcia, nic się nie stanie w końcu to subaru:D

Re: Start

: 25 lis 2013, o 01:38
autor: mOOmin
dla ciekawych powiem że po starowałem trochę na 1/4 mili i oprócz sprzęgła które po prostu się zużyło nic mojej zielonej strzale nie dolega:D w październiku jeszcze zahaczyłem o amatorskie rajdy w Stargardzie i wszystko gra. Półosie też:D:P