siemas pisze:
może, coś jest nie tak z tym rocznikiem - modelem
Rocznik i model jest jak najbardziej OK. Szczerze polecam. Mam takiego z 2004 z przebiegiem 94kkm i nie dzieje się nic.
Dobrą opinię o tym modelu/silniku ma również mój mechanik. Nie jest to demon prędkości, ale daje radę. No i mało pali (jak na benzynowe Subaru oczywiście). Nowsze modele z silnikami 2,5 mają zbliżone osiągi, a palą dużo więcej.
Jedyna wada tego modelu, o której wiem to problem z dwumasowym kołem zamachowym. ASO wymieniało je na gwarancji razem ze sprzęgłem. Usterka objawiała się (przynajmniej u mnie) takim ćwierkaniem podczas ruszania. Sprawdź to koniecznie, bo koszt wymiany jest spory.
Ten konkretny egzemplarz stoi u mnie pod blokiem. I z tego co widzę, więcej stoi niż jeździ. Pojawił się kilka m-cy temu, nie widziałem żeby był uszkodzony (z wyjątkiem tego wgniecenia na zderzaku, ale to widać na zdjęciu - chyba nie jest pęknięty i można go wypchnąć). Stoi na zimówkach.
Z tego co widzę, miesiąc temu powinna mu się skończyć gwarancja, więc może miał wymieniane to koło dwumasowe.
Jeżeli ma wymieniony rozrząd, to też plus - u mojego mechanika (nieautoryzowany warsztat oczywiście) to koszt ok. 1.500 PLN.
Rejestrację ma chyba ze Szczecina, więc faktycznie mógł jeździć po niemieckich autostradach.
Jeżeli chodzi o cenę, to nie wiem ile się teraz takie cenią, ale tydzień temu ubezpieczałem swój (2004, 94kkm). Wg wyceny ubezpieczyciela (opartej chyba o Eurotax, jeżeli masz konto w multi- lub mbanku możesz sam sprawdzić) wartość mojego to 38,7 kPLN.
Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, daj znać.
Aha, na forum sprzedaje się taki jeden, użytkowany przez forumowiczów, może ten?