Legacy czy... Legacy??
: 26 paź 2013, o 14:11
Witam, jak pisałem podczas przedstawiania się nie wiem co wybrać, dlatego proszę forumowiczów o pomoc w temacie...
Na początku miał być Forester II w najmocniejszej wersji silnikowej, z biegiem czasu padło na Legacy IV 3.0 i tak już zostanie
Na pewno Legacy, na pewno 3.0, na pewno A/T, najlepiej sedan ale jak będzie piękne kombi to dam się porwać chwili i po chwili będzie moje
Pewnie się pytacie, skoro wiem co chcę kupić to po co pytam??
Więc do brzegu.
1. Czy spec-B występowały w A/T?? ponieważ na aukcjach widziałem "spec-B" A/T i się zastanawiam czy to nie przeróbka albo jakiś pakiet.
To tylko taka moja ciekawość bo nie będzie miała wpływu na wybór auta.
2. Si-Drive
i tu pies pogrzebany, nie wiem za dużo na ten temat dlatego starałem się czytać o tym wszędzie gdzie znalazłem info i drogą dedukcji doszedłem do wniosku że go CHCE
w swoim Legacy(więc wersja poliftowa) ale... NIE WIEM CZY WARTO??
Dlaczego nie wiem?? Bo właśnie tylko wersja poliftowa, można kupić ładnego 2003-2006 rok z A/T i będzie gitarka, spalanie jest jakie jest i jest mało istotne ale... Skoro po lifcie 2006-2009 ten sam silnik mający Si-Drive może spalić(ponoć) mniej to czy warto się tym interesować?? Sam sobie odpowiem że przeboleje tego litra więcej w wersji przed liftowej ale najbardziej mnie zastanawia czy SportSharp naprawdę tak odmienia auto?? czy Na SportSHarpie Legacy po lifcie jest jakieś szybsze od wersji przed liftowej?? Bo jak dla mnie, patrząc na papier, jedno i drugie pokazuje to samo, więc drogą dedukcji... Subaru przed liftem na swej skrzyni ma tylko jeden tryb, Zapier**lacz
a subaru po liifcie ten sam tryb, plus dwa delikatnie mówiąc "oszczędnościowe"... Czy mam rację?? To mnie właśnie trapi, bo jeśli Si-D powoduję że poliftowa wersja jest szybsza i da się czasem przyoszczędzić to jestem za
ale jeśli jeździ tak samo i da się tylko przyoszczędzić, to czy jest sens wydawać kilkanaście tys. więcej za poliftową wersję?? Bo jak mówiłem, tego litra przeboleję. Dlatego zwracam się do forumowiczów którzy jeździli obiema wersjami niech mi pomogą zdecydować, będę wdzięczny za wszelkie opinie na temat obydwu wersji, jak to z nimi rzeczywiście jest, czy Si-D jest szybszy, czy mniej pali, jeśli tak to ile?? Bo dla mnie, dla samej oszczędności nie ma sensu kupować dużo droższego auta, zaś dla osiągów owszem:D
Pozdrawiam wszystkich którzy przeczytali te wypociny:)
Na początku miał być Forester II w najmocniejszej wersji silnikowej, z biegiem czasu padło na Legacy IV 3.0 i tak już zostanie

Na pewno Legacy, na pewno 3.0, na pewno A/T, najlepiej sedan ale jak będzie piękne kombi to dam się porwać chwili i po chwili będzie moje

Pewnie się pytacie, skoro wiem co chcę kupić to po co pytam??

1. Czy spec-B występowały w A/T?? ponieważ na aukcjach widziałem "spec-B" A/T i się zastanawiam czy to nie przeróbka albo jakiś pakiet.
To tylko taka moja ciekawość bo nie będzie miała wpływu na wybór auta.
2. Si-Drive





Pozdrawiam wszystkich którzy przeczytali te wypociny:)