Strona 1 z 2

Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 16:35
autor: cyqan

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 17:56
autor: Alan, Alan, Alan!
2.5T 305 kuni, w PDFie reszta (US spec)

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 18:22
autor: barton
już słyszę to biadolenie, że znowu 2.5, że mają gdzieś EU (przez pojemność), że nie ogłosili powrotu do WRC na konferencji, że wygląda jak evoX...

Wielkość sprzedaży (ze strony FHI do 2012r) z podziałem geograficznym:
http://www.fhi.co.jp/english/ir/finance ... ent02.html

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 18:27
autor: esilon
brak heczbeka największym minusem

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 18:33
autor: Alan, Alan, Alan!
w "maleńkiej" Australii sprzedają tyle co w Europie. ;-)

a w 2013 rekord sprzedaży (dane dla USA):
2008 187,699 +0.3%
2009 216,652 +15.4%
2010 263,820 +21.8%
2011 266,989 +1.2%
2012 336,441 +26.0%
2013 424,683 +26.2%

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 19:49
autor: cyqan
Mało zgrabny ten zderzak z przodu:

http://www.autoblog.com/photos/2015-sua ... o-2153288/


Natomiast tył moim zdaniem rewelacja.
Zdziwił mnie też brak kubełkowych foteli, wtf...? :o

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 21:27
autor: jarmaj
Dla mnie wygląda REWELACYJNIE z każdej strony.

Oczywiście uważam że jest za wielka, ale wygląda świetnie.

Tylko te bezsensowne centrum sterowania wszechświatem na kierownicy - nie wiem, czy przy wymianie kiery nie będzie do generowało problemów.

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 21:32
autor: Gump
Jest super, mnie też się podoba :thumb:

Re: Impreza WRX STi MY15

: 14 sty 2014, o 21:32
autor: leon
Alan, Alan, Alan! pisze: 2.5T

W US, a jak będzie w JP ? A jak w EU ?

Re: Impreza WRX STi MY15

: 15 sty 2014, o 19:07
autor: Piter 35
Ciekawe ,czy na żywca wygląda przyciężkawo jak Cyganofura :mrgreen:

Re: Impreza WRX STi MY15

: 15 sty 2014, o 19:27
autor: Bilex
Ale tak bez automatu... pffff... :roll:



:evilgrin:

Re: Impreza WRX STi MY15

: 15 sty 2014, o 19:28
autor: FUX
Szykujcie +200kpln... :mrgreen:
i manual... :-/

Bilex szybszy.

Re: Impreza WRX STi MY15

: 15 sty 2014, o 20:19
autor: barton
Piter 35 pisze:Ciekawe ,czy na żywca wygląda przyciężkawo jak Cyganofura :mrgreen:
Się nie znasz ;-) :
Obrazek

Re: Impreza WRX STi MY15

: 15 sty 2014, o 21:38
autor: FUX
fotoszop

Re: Impreza WRX STi MY15

: 16 sty 2014, o 00:45
autor: Alan, Alan, Alan!
Bilex pisze: Ale tak bez automatu... pffff...
coś mi się kojarzy, że można mieć A/T czy co oni tam pchają ;-)
Pewno w Au byś kupił.

Re: Impreza WRX STi MY15

: 17 sty 2014, o 12:16
autor: GUEST
Powinni dołożyć FRONT LIP, byłoby co urywać a te 2 czy 3 tys. PLN na nowy już by nikt nie żałował przy okazji wizyty w serwisie z racji remontu 2,5T :-p

Re: Impreza WRX STi MY15

: 18 sty 2014, o 00:20
autor: burat
Obrazek

:whistle: :whistle: :mrgreen:

Re: Impreza WRX STi MY15

: 19 sty 2014, o 19:06
autor: barton
taka ciekawostka o Subaru i przyszłości firmy:
To poza amerykańską Tesla Motors najlepszy wynik inwestycyjny na świecie w branży samochodowej. Japońska spółka Fuji Heavy Industries, producent samochodów Subaru, ostro idzie do przodu i jej notowania od początku ubiegłego roku podrożały o 412 proc.

Zyski i przychody zbliżają się do rekordowych poziomów, gdyż ta firma w większym stopniu niż inni japońscy producenci aut skorzystała na osłabieniu jena. Pomogły jej również nowe modele, takie jak sportowy BRZ. W Stanach Zjednoczonych popyt na nie jest tak duży, że na sfinalizowanie zakupu trzeba czekać miesiącami. Sukcesy spowodowały, że Yasuyuki Yoshinaga, prezes tego wciąż niszowego producenta, zaczyna się obawiać, czy przypadkiem firma nie staje się zbyt duża.
....
Do końca marca 2016 r. Subaru chce produkować 850 tys. samochodów rocznie, zaś do końca dekady ma być milion. W roku finansowym zakończonym w marcu 2013 r. sprzedaż wzrosła o 13 proc. do 724 tys. sztuk. Model BRZ, zaprojektowany wspólnie z Toyotą, stał się tak popularny w Stanach Zjednoczonych, że na kupno trzeba było tam czekać nawet osiem miesięcy. W ubiegłym roku sprzedaż zmodernizowanego modelu Impreza wzrosła ponad dwukrotnie. Nowy Forrester, którego sprzedaż zaczęła się w 2012 r. uzyskał w USA najwyższą ocenę pod względem bezpieczeństwa.
źródło: http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/70618 ... 1481237582

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 11:33
autor: Arno
patricatv83 pisze:Porównywanie "szlifierki" WRX do BMW nie ma sensu bo w obu autach chodzi o inną koncepcję - WRX ma być autem wyczynowym, a BMW luksusowym, wygodnym - ale sportowym autem, którym da się normalnie jeździć w ruchu miejskim (nawet M-ką). Czy ktoś z Was wyobraża sobie jazdę WRX-em po zatłoczonym mieście - albo w korkach? - to męczarnia dla tego auta i dla kierowcy.
Przez wiele lat jeździłem i poza nieco twardszym sprzęgłem nie widzę różnicy z Mercem.

A szef firmy słusznie widzi zagrożenie w WIELKIEJ firmie, bo robi się w wtedy z tego Bestia, którą trzeba karmić i karmić. Ciecie kosztów, bo przy wielkiej liczbie aut, każdy cent to….

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 11:46
autor: Gootek
patricatv83 pisze:Czy ktoś z Was wyobraża sobie jazdę WRX-em po zatłoczonym mieście - albo w korkach? - to męczarnia dla tego auta i dla kierowcy.
patricatv83,
z mojej obserwacji, bardzo wiele WRX-ów jest używanych w ruchu miejskim.
W Warszawie czy Krakowie co chwilę widzę lub słuszę jakiegoś.
A na dłuższych trasach, daleko od dużych miast, spotykam je niezwykle rzadko.
To dlatego, że główny atut tych samochodów, czyli unikalny bulgot, często jeszcze głośniejszy dzięki modyfikacjom układu wydechowego, sprawia kierowcy największą satysfakcję w ruchu miejskim, a w dłuższej trasie częściej przyprawia go o ból głowy.

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 11:56
autor: mcc
Лукашэнка pisze:
patricatv83 pisze:Czy ktoś z Was wyobraża sobie jazdę WRX-em po zatłoczonym mieście - albo w korkach? - to męczarnia dla tego auta i dla kierowcy.
patricatv83,
z mojej obserwacji, bardzo wiele WRX-ów jest używanych w ruchu miejskim.
W Warszawie czy Krakowie co chwilę widzę lub słuszę jakiegoś.
A na dłuższych trasach, daleko od dużych miast, spotykam je niezwykle rzadko.
To dlatego, że główny atut tych samochodów, czyli unikalny bulgot, często jeszcze głośniejszy dzięki modyfikacjom układu wydechowego, sprawia kierowcy największą satysfakcję w ruchu miejskim, a w dłuższej trasie częściej przyprawia go o ból głowy.
To zalezy co sie z tym WRXiem pomodzilo. Jak ktos ma 100dB z wydechu pewnie daleko nie ujedzie. Nie widze problemow z trasa i z miastem jesli tylko sie do niego przyzwyczai. Z dluzsza trasa to inna bajka - tam w/g mnie wiekszym problemem jest polaczenie malego baku ze sporym spalaniem - co znacznie wydluza czas podrozy.

Pzw,
MCC

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 11:58
autor: Arno
Łukaszenko, to akurat jest wniosek dziwny.
Na szosie widzi się procentowo tyle samo innych marek. Po prostu ludzie bez przerwy w trasę nie jeżdżą, poza ludźmi, którzy mają taką pracę. Ja dwa trzy razy do roku.
Pewnie relacja procentowa Subaru STI/Mercedes/Opel/Ford/Hyundai jest podobna w mieście i w terenie. Nie brałem auta żony jak miałem gdzieś jechać, choć mój pojazd miał zmieniony wydech. I założe się, że koledzy z forum też jeżdżą w trasę STI i WRX.

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 12:00
autor: Arno
mcc pisze:
Лукашэнка pisze:
patricatv83 pisze:Czy ktoś z Was wyobraża sobie jazdę WRX-em po zatłoczonym mieście - albo w korkach? - to męczarnia dla tego auta i dla kierowcy.
patricatv83,
z mojej obserwacji, bardzo wiele WRX-ów jest używanych w ruchu miejskim.
W Warszawie czy Krakowie co chwilę widzę lub słuszę jakiegoś.
A na dłuższych trasach, daleko od dużych miast, spotykam je niezwykle rzadko.
To dlatego, że główny atut tych samochodów, czyli unikalny bulgot, często jeszcze głośniejszy dzięki modyfikacjom układu wydechowego, sprawia kierowcy największą satysfakcję w ruchu miejskim, a w dłuższej trasie częściej przyprawia go o ból głowy.
To zalezy co sie z tym WRXiem pomodzilo. Jak ktos ma 100dB z wydechu pewnie daleko nie ujedzie. Nie widze problemow z trasa i z miastem jesli tylko sie do niego przyzwyczai. Z dluzsza trasa to inna bajka - tam w/g mnie wiekszym problemem jest polaczenie malego baku ze sporym spalaniem - co znacznie wydluza czas podrozy.

Pzw,
MCC
Trochę wydłuża. Nie przesadzajmy. Dwie stacje benzynowe do Austrii więcej. No dobra, trzy. Da się wytrzymać, od razu siku, kręgoślup odpcznie sobie

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 12:18
autor: busik
ale Wam się chce ze spamerem pisać... :wall:

Re: Impreza WRX STi MY15

: 20 maja 2014, o 22:10
autor: Piter 35
busik pisze: ale Wam się chce ze spamerem pisać...
Ożywia temat :mrgreen: