Strona 7 z 10

Re: Ściganie na ekranie

: 24 lut 2011, o 22:53
autor: burat
gregski, Richard Burns Rally tu masz polską ligę :arrow: http://e-rajdy.pl/index.php/jak-dolaczyc-wrsmp09.html
wersja ścigania HARD ;-)

Re: Ściganie na ekranie

: 24 lut 2011, o 23:11
autor: eMTi
burat, gregu pytał o iPhone'a ;-) Polecam Real Racing i GT Racing.

FUXiu, tak kwoli wyjaśnienia, kris82 jest z Wrocławia, stąd sobie może mówić co chce o ulicach, po których codziennie jeździ... A akurat Ty w tej swojej kamienicy powinnieneś zlewać temat dziur ;-)

Re: Ściganie na ekranie

: 24 lut 2011, o 23:52
autor: gregski
eMTi pisze: burat, gregu pytał o iPhone'a ;-) Polecam Real Racing i GT Racing.

thx, ale czy tu sie steruje samym pudelkiem? widzialem jakies reklamy gier w ktorych za kiere robi sam ip4...

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 01:06
autor: kris82
FUX pisze: U kogoś widzisz dźbło w dupie, a u siebie kołka w oku nie możesz dostrzec.. :wall:
hehe, no piękne stwierdzenie :thumb: Tylko, że ja te dziury już nawet polubiłem - refleks poprawiają ;-) :giggle: A tak jak eMTi napisał - po Wrocławiu sporo codziennie jeżdżę i muszę ci przyznać rację - między dziurami zdarzają się fragmenty dobrego asfaltu :whistle:
gregski pisze: thx, ale czy tu sie steruje samym pudelkiem? widzialem jakies reklamy gier w ktorych za kiere robi sam ip4...
gregski, z tego co się orientuję to chyba wszystkie tego typu gry na iPhony tak właśnie działają - przynajmniej te, w które grałem :-) Ale myślę, że eMTi będzie najlepiej wiedział :-)

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 02:03
autor: eMTi
gregu, ja osobiście nienawidzę sterowania akcelerometrem. Na szczęście w każdej szanowanej grze można sobie wybrać dowolny (spośród nawet 4-5) układ sterowania i jest kilka opcji, w których nie musisz gibać się z iP na prawo i lewo :-) Zazwyczaj jeden paluch masz na "kierownicy" i sterujesz nim jak na gałce od pada do konsoli, a drugim obsługujesz 2 przyciski - gazu i hamulca. Ja przynajmniej takie rozwiązanie preferują.. O ile pamiętam, to w którejś z gierek (jak nie w obu) sterowanie jest na tyle sprytne, że przyciski nie są na stałe zafixowane na ekranie - tam gdzie dotkniesz z prawej strony pojawia się kiera, tam gdzie dotkniesz z lewej, pojawia się pedał gazu, a obok niego hamulca.. Fajne rozwiązanie.

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 08:26
autor: FUX
eMTi, dla zasady warto się podroczyć... :mrgreen:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 10:46
autor: vibowit
pablonas pisze:I tu i tu mamy pewien kompromis :evilgrin:
Nie, bo auto prawdziwe zachowuje się jak auto prawdziwe. :razz:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 11:16
autor: eMTi
Zwłaszcza jak stoi w garażu, bo nie ma zimówek :evilgrin: :-p

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 11:21
autor: vibowit
eMTi pisze:Zwłaszcza jak stoi w garażu, bo nie ma zimówek :evilgrin: :-p
Phi. Po co mi zimówki na suchy asfalt. :evilgrin:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 12:57
autor: pablonas
vibowit pisze: Nie, bo auto prawdziwe zachowuje się jak auto prawdziwe. :razz:
Czy fakt, że nie czujesz przeciążeń pod zadkiem wyczerpuje dla Ciebie definicję "prawdziwie zachowującego się auta"? Czy masz jeszcze jakieś zarzuty?
Grałeś (dłużej niż 15 minut) w którąkolwiek z gier które wymieniłem wcześniej?

Nie wiem, ja nie mam problemów z "czuciem" auta w grze. Wyraźnie jest wyczuwalny balans auta, przenoszenie środka ciężkości przy poszczególnych manewrach, da się wyłapać momenty poprzedzające utratę przyczepności na poszczególnych kołach... No i mam możliwość przejechać ten sam zakręt na 110% różnymi sposobami - różnym torem, z poślizgiem lub bez itd... W 9 na 10 przypadkach się rozwalę o drzewo. Ale ten jeden udany mogę później wypróbować w rzeczywistości i o dziwo zachowanie auta w realu jest zbieżne z tym co ma miejsce w grze.

Dobra gra dobra kierownica (nie taka za 150 pln z Biedronki) naprawdę uczą no i oczywiście bawią ;-)

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 13:22
autor: vibowit
pablonas, a Ty jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem, że jesteś w stanie powiedzieć, że RBR lepiej oddaje wrażenia z jazdy takim pojazdem niż jazda zwykłym GT? :evilgrin:
pablonas pisze:Dobra gra dobra kierownica (nie taka za 150 pln z Biedronki) naprawdę uczą no i oczywiście bawią ;-)
No i super, że bawią, bo po to są. Ja nikomu nie zabraniam grać na konsoli. Po prostu ja czuję auto głównie zadkiem. Jeśli ktoś ma inaczej to ok. Też lubię pograć na konsoli, mam niezłą kierownicę ( nie z biedronki :razz: ), ale i tak najczęściej gram padem. Ja po prostu zaliczam się do kategorii niedzielnych graczy i grę traktuję jako zabawę, a nie naukę jazdy WRCem. :whistle:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 13:45
autor: eMTi
a propos czucia zadkiem... Założyłem sobie ostatnio pasy 4 punktowe.. Powiem Wam, że przede wszystkim największa, kolosalna wręcz różnica jest właśnie w czuciu samochodu.. :? Nie sądziłem, że o tyle więcej informacji można odbierać o drodze i samym samochodzie... Jest to trochę niebezpieczne, bo się chce jechać na 120% :mrgreen: Dobra rzecz, ale w mieście mega upierdliwa, więc dobrze mieć i te i te pasy :-)

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 13:52
autor: pablonas
vibowit pisze: pablonas, a Ty jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem, że jesteś w stanie powiedzieć, że RBR lepiej oddaje wrażenia z jazdy takim pojazdem niż jazda zwykłym GT? :evilgrin:
No nie jeździłem. Ale fizyka działająca na wurca czy na malucha jest zdaje się podobna ;-) I tak już mam, że widzę dużo podobieństw w jeździe GTkiem i np eNką w RBR. A jak już w tej eNce pootwieram dyfry to już całkiem jak GTkiem się jeździ ;-)

Ale ok, rozumiem Twoją argumentację. Jeden lubi kwiatki rwać, drugi wąchać :) EOT

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 14:22
autor: vibowit
pablonas, przecież ja się droczę dla zasady. ;-)


PS. szkoda, że eot. :evilgrin: :mrgreen:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 23:16
autor: WRC fan
vibowit pisze: jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem
Zejdźcie ze mnie.



:mrgreen:

Re: Ściganie na ekranie

: 25 lut 2011, o 23:58
autor: pablonas
WRC fan, nie ma letko :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ściganie na ekranie

: 1 lip 2011, o 22:09
autor: esilon
jak jest aktualnie (07/2011) ? ........... ciągle RBR jest nr 1 ? czy coś innego wyszło na PC ?, jaka kierownica warta uwagi ?

co polecacie ?

Re: Ściganie na ekranie

: 1 lip 2011, o 22:45
autor: WiS
esilon pisze: co polecacie ?
Ja - wina gruzińskie, sery pleśniowe (cambozolę z czosnkiem, szczególnie!), no i ostatnio jeszcze ekipę remontową p. Andrzeja K. :thumb:

Re: Ściganie na ekranie

: 1 lip 2011, o 22:45
autor: burat
esilon, jeśli chodzi o fizykę i realizm to chyba nadal RBR jest nr 1 ;-) Bo nie ma już firmy która zaryzykowała by plajtę dla garstki świrów :mrgreen: ale cały czas projekt przez powyższych jest prowadzony i rozbudowywany (trasy, samochody , mistrzostwa on line ;-) )

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 00:12
autor: vibowit
esilon pisze:co polecacie ?
Czyli jednak STi nie będzie? :evilgrin:

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 00:27
autor: barton
vibowit pisze:
esilon pisze:co polecacie ?
Czyli jednak STi nie będzie? :evilgrin:
a może będzie wirtualnie upalał jak zawodowcy w symulatorach... Mniejsze koszty treningu :mrgreen: A potem w "realu" klepnie kilku innych zawodników ;-)

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 00:45
autor: inquiz
Barthol, spox, zawody też będą na symulatorach :cofee:

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 07:29
autor: jarmaj
esilon pisze:co polecacie ?
Kupić cokolwiek do tego się nadającego (chociażby i CC Sportinga ;-) ) i poupalać naprawdę, a nie na ekranie :razz:


:mrgreen:

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 13:07
autor: esilon
:mrgreen: dzięki za wszelkie sugestie oraz inne wyrazy :-)

Re: Ściganie na ekranie

: 2 lip 2011, o 15:27
autor: damaz
łaaał. to kosztuje aż 40 PLN :o


esi, jeszcze to:
http://www.playseat.com/en/logitech-G27-review

:thumb:



jarmaj pisze:Kupić cokolwiek do tego się nadającego (chociażby i CC Sportinga ;-) ) i poupalać naprawdę, a nie na ekranie :razz:
rozbicie pierwszych 15 evo na ekranie jest jednak tańsze :razz: