Strona 7 z 10
Re: Ściganie na ekranie
: 24 lut 2011, o 22:53
autor: burat
gregski, Richard Burns Rally tu masz polską ligę
http://e-rajdy.pl/index.php/jak-dolaczyc-wrsmp09.html
wersja ścigania HARD
Re: Ściganie na ekranie
: 24 lut 2011, o 23:11
autor: eMTi
burat,
gregu pytał o iPhone'a
Polecam Real Racing i GT Racing.
FUXiu, tak kwoli wyjaśnienia,
kris82 jest z Wrocławia, stąd sobie może mówić co chce o ulicach, po których codziennie jeździ... A akurat Ty w tej swojej kamienicy powinnieneś zlewać temat dziur
Re: Ściganie na ekranie
: 24 lut 2011, o 23:52
autor: gregski
eMTi pisze:
burat, gregu pytał o iPhone'a
Polecam Real Racing i GT Racing.
thx, ale czy tu sie steruje samym pudelkiem? widzialem jakies reklamy gier w ktorych za kiere robi sam ip4...
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 01:06
autor: kris82
FUX pisze:
U kogoś widzisz dźbło w dupie, a u siebie kołka w oku nie możesz dostrzec..
hehe, no piękne stwierdzenie
Tylko, że ja te dziury już nawet polubiłem - refleks poprawiają
A tak jak
eMTi napisał - po Wrocławiu sporo codziennie jeżdżę i muszę ci przyznać rację - między dziurami zdarzają się fragmenty dobrego asfaltu
gregski pisze:
thx, ale czy tu sie steruje samym pudelkiem? widzialem jakies reklamy gier w ktorych za kiere robi sam ip4...
gregski, z tego co się orientuję to chyba wszystkie tego typu gry na iPhony tak właśnie działają - przynajmniej te, w które grałem
Ale myślę, że
eMTi będzie najlepiej wiedział
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 02:03
autor: eMTi
gregu, ja osobiście nienawidzę sterowania akcelerometrem. Na szczęście w każdej szanowanej grze można sobie wybrać dowolny (spośród nawet 4-5) układ sterowania i jest kilka opcji, w których nie musisz gibać się z iP na prawo i lewo
Zazwyczaj jeden paluch masz na "kierownicy" i sterujesz nim jak na gałce od pada do konsoli, a drugim obsługujesz 2 przyciski - gazu i hamulca. Ja przynajmniej takie rozwiązanie preferują.. O ile pamiętam, to w którejś z gierek (jak nie w obu) sterowanie jest na tyle sprytne, że przyciski nie są na stałe zafixowane na ekranie - tam gdzie dotkniesz z prawej strony pojawia się kiera, tam gdzie dotkniesz z lewej, pojawia się pedał gazu, a obok niego hamulca.. Fajne rozwiązanie.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 08:26
autor: FUX
eMTi, dla zasady warto się podroczyć...
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 10:46
autor: vibowit
pablonas pisze:I tu i tu mamy pewien kompromis
Nie, bo auto prawdziwe zachowuje się jak auto prawdziwe.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 11:16
autor: eMTi
Zwłaszcza jak stoi w garażu, bo nie ma zimówek
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 11:21
autor: vibowit
eMTi pisze:Zwłaszcza jak stoi w garażu, bo nie ma zimówek
Phi. Po co mi zimówki na suchy asfalt.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 12:57
autor: pablonas
vibowit pisze:
Nie, bo auto prawdziwe zachowuje się jak auto prawdziwe.
Czy fakt, że nie czujesz przeciążeń pod zadkiem wyczerpuje dla Ciebie definicję "prawdziwie zachowującego się auta"? Czy masz jeszcze jakieś zarzuty?
Grałeś (dłużej niż 15 minut) w którąkolwiek z gier które wymieniłem wcześniej?
Nie wiem, ja nie mam problemów z "czuciem" auta w grze. Wyraźnie jest wyczuwalny balans auta, przenoszenie środka ciężkości przy poszczególnych manewrach, da się wyłapać momenty poprzedzające utratę przyczepności na poszczególnych kołach... No i mam możliwość przejechać ten sam zakręt na 110% różnymi sposobami - różnym torem, z poślizgiem lub bez itd... W 9 na 10 przypadkach się rozwalę o drzewo. Ale ten jeden udany mogę później wypróbować w rzeczywistości i o dziwo zachowanie auta w realu jest zbieżne z tym co ma miejsce w grze.
Dobra gra dobra kierownica (nie taka za 150 pln z Biedronki) naprawdę uczą no i oczywiście bawią
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 13:22
autor: vibowit
pablonas, a Ty jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem, że jesteś w stanie powiedzieć, że RBR lepiej oddaje wrażenia z jazdy takim pojazdem niż jazda zwykłym GT?
pablonas pisze:Dobra gra dobra kierownica (nie taka za 150 pln z Biedronki) naprawdę uczą no i oczywiście bawią
No i super, że bawią, bo po to są. Ja nikomu nie zabraniam grać na konsoli. Po prostu ja czuję auto głównie zadkiem. Jeśli ktoś ma inaczej to ok. Też lubię pograć na konsoli, mam niezłą kierownicę ( nie z biedronki
), ale i tak najczęściej gram padem. Ja po prostu zaliczam się do kategorii niedzielnych graczy i grę traktuję jako zabawę, a nie naukę jazdy WRCem.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 13:45
autor: eMTi
a propos czucia zadkiem... Założyłem sobie ostatnio pasy 4 punktowe.. Powiem Wam, że przede wszystkim największa, kolosalna wręcz różnica jest właśnie w czuciu samochodu..
Nie sądziłem, że o tyle więcej informacji można odbierać o drodze i samym samochodzie... Jest to trochę niebezpieczne, bo się chce jechać na 120%
Dobra rzecz, ale w mieście mega upierdliwa, więc dobrze mieć i te i te pasy
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 13:52
autor: pablonas
vibowit pisze:
pablonas, a Ty jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem, że jesteś w stanie powiedzieć, że RBR lepiej oddaje wrażenia z jazdy takim pojazdem niż jazda zwykłym GT?
No nie jeździłem. Ale fizyka działająca na wurca czy na malucha jest zdaje się podobna
I tak już mam, że widzę dużo podobieństw w jeździe GTkiem i np eNką w RBR. A jak już w tej eNce pootwieram dyfry to już całkiem jak GTkiem się jeździ
Ale ok, rozumiem Twoją argumentację. Jeden lubi kwiatki rwać, drugi wąchać :) EOT
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 14:22
autor: vibowit
pablonas, przecież ja się droczę dla zasady.
PS. szkoda, że eot.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 23:16
autor: WRC fan
vibowit pisze:
jeździłeś dłużej niż 15 minut WRCem
Zejdźcie ze mnie.
Re: Ściganie na ekranie
: 25 lut 2011, o 23:58
autor: pablonas
WRC fan, nie ma letko
Re: Ściganie na ekranie
: 1 lip 2011, o 22:09
autor: esilon
jak jest aktualnie (07/2011) ? ........... ciągle RBR jest nr 1 ? czy coś innego wyszło na PC ?, jaka kierownica warta uwagi ?
co polecacie ?
Re: Ściganie na ekranie
: 1 lip 2011, o 22:45
autor: WiS
esilon pisze:
co polecacie ?
Ja - wina gruzińskie, sery pleśniowe (cambozolę z czosnkiem, szczególnie!), no i ostatnio jeszcze ekipę remontową p. Andrzeja K.
Re: Ściganie na ekranie
: 1 lip 2011, o 22:45
autor: burat
esilon, jeśli chodzi o fizykę i realizm to chyba nadal RBR jest nr 1
Bo nie ma już firmy która zaryzykowała by plajtę dla garstki świrów
ale cały czas projekt przez powyższych jest prowadzony i rozbudowywany (trasy, samochody , mistrzostwa on line
)
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 00:12
autor: vibowit
esilon pisze:co polecacie ?
Czyli jednak STi nie będzie?
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 00:27
autor: barton
vibowit pisze:esilon pisze:co polecacie ?
Czyli jednak STi nie będzie?
a może będzie wirtualnie upalał jak zawodowcy w symulatorach... Mniejsze koszty treningu
A potem w "realu" klepnie kilku innych zawodników
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 00:45
autor: inquiz
Barthol, spox, zawody też będą na symulatorach
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 07:29
autor: jarmaj
esilon pisze:co polecacie ?
Kupić cokolwiek do tego się nadającego (chociażby i CC Sportinga
) i poupalać naprawdę, a nie na ekranie
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 13:07
autor: esilon
dzięki za wszelkie sugestie oraz inne wyrazy
Re: Ściganie na ekranie
: 2 lip 2011, o 15:27
autor: damaz
łaaał. to kosztuje aż 40 PLN
esi, jeszcze to:
http://www.playseat.com/en/logitech-G27-review
jarmaj pisze:Kupić cokolwiek do tego się nadającego (chociażby i CC Sportinga
) i poupalać naprawdę, a nie na ekranie
rozbicie pierwszych 15 evo na ekranie jest jednak tańsze