Strona 46 z 48

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 14:03
autor: busik
jarmaj pisze: Ale gwóźdź już mam naszykowany :mrgreen:
po kiego gwóźdź - weź kanister, jak chcesz się odegrać na warszawiakach :whistle:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 14:17
autor: jarmaj
Trudno podpisuje się kanistrem ;-)

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 15:22
autor: Konto usunięte
busik pisze:
jarmaj pisze: Ale gwóźdź już mam naszykowany :mrgreen:
po kiego gwóźdź - weź kanister, jak chcesz się odegrać na warszawiakach :whistle:
Hehe, ale zapamiętałeś ;-)

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 15:50
autor: lukass
esilon pisze:
jarmaj pisze: Jeszcze nie byłem w W-wie. Ale gwóźdź już mam naszykowany
:mrgreen:

a jaki kolor podkladu pod czerwonym ? biały czy czarny ? :giggle:
Jaki podkład. W Oplu prosto na ruda lakierują :mrgreen:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 18:42
autor: FUX
lukass, :lol:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 19:25
autor: vojta
szary, jasno szary... podkład... chyba wszystkie teraz na lekką rudą malują?...
lukass,
dziękuję za opony...

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:00
autor: Gootek
Chloru pisze:No dobra odebrane :thumb:
Gratuluję.
Bardzo dobry wybór moim zdaniem :->

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:09
autor: Gootek
FUX pisze:
esilon pisze: Start & stop wyłączam tuż po uruchomieniu silnika. Nie mogę się przekonać do tego cudeńka
Fajnie zrobiła to Mazda. Naciskasz słabo hamulec na światłach-silnik chodzi.
Wciskasz mocniej-gaśnie.
To co jest w Mazdzie, jest jeszcze w kilku innych markach.
Bądź co bądź, ten sam poddostawca.
Ale to nic fajnego.
Bo gdy na stopie zatrzymasz auto i zaraz chcesz ruszyć, to Ci gaśnie. To samo gdy chcesz wyjechać dynamiczniej z podporządkowanej, bo widzisz, że masz tylko moment.
Większy sens byłby wtedy, gdyby po mocnym wciśnięciu hamulca, silnik gasł nie od razu, ale na przykład po kilku sekundach.

Jedyne sensowne rozwiązanie, to akurat jest w nowym żonowozie: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:15
autor: So What!
Лукашэнка pisze:
Jedyne sensowne rozwiązanie, to akurat jest w nowym żonowozie: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
Wreszcie ktoś pomyślał! Jaka to marka?

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:20
autor: Gootek
So What! pisze:Jaka to marka?
Jeep

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:20
autor: lukass
Лукашэнка pisze: Jedyne sensowne rozwiązanie, to akurat jest w nowym żonowozie: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
Nie wierzę. Raczej tandetne wykonanie i przycisk sie zacina :-p

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:22
autor: Gootek
lukass pisze:Nie wierzę. Raczej tandetne wykonanie i przycisk sie zacina :-p
Wiesz, może i racja.
Przecież Jeep to teraz Jeepofiat ;-)

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:37
autor: So What!
Лукашэнка szkoda, że inni tego tak nie robią. Jak już musi być ten system montowany, to niech przynajmniej działa w ten sposób.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 22:55
autor: Gootek
So What! pisze:Лукашэнка szkoda, że inni tego tak nie robią. Jak już musi być ten system montowany, to niech przynajmniej działa w ten sposób.
Też jestem tego zdania.
Zawsze wyłączam go w każdym aucie. I faktycznie szkoda, że zwykle trzeba to robić od nowa, po każdym uruchomieniu silnika.
S&S szczególnie irytuje mnie właśnie wtedy gdy przy dużym ruchu dojeżdżam na podporządkowanej do głównej, przyhamowuję i szybko się rozglądam, widzę dogodny moment... a tu silnik gaśnie... dla oszczędności... czego? :wall:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 23:07
autor: rrosiak
Лукашэнка pisze: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
Też tak mam :thumb:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 23:11
autor: esilon
Ja też


Aż do kolejnego uruchomienia silnika :giggle:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 23:19
autor: rrosiak
esilon pisze: Aż do kolejnego uruchomienia silnika :giggle:
Dobre :mrgreen:

Re: PODZIĘKOWANIA

: 18 lis 2016, o 23:43
autor: Chloru
Лукашэнка pisze:
Chloru pisze:No dobra odebrane :thumb:
Gratuluję.
Bardzo dobry wybór moim zdaniem :->
Nawet zajrzałem 2 razy do konfiguratora Forda zanim dokonałem wyboru :giggle: ;-)

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 08:52
autor: FUX
Лукашэнка pisze: Ale to nic fajnego.
Wcale nie. Kwestia operowania hamulcem. Mam automat a nie manual.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 09:25
autor: Gootek
Chloru pisze:Nawet zajrzałem 2 razy do konfiguratora Forda zanim dokonałem wyboru :giggle: ;-)
Nie wątpię, że dokonałeś drobiazgowej analizy porównawczej. ;-)

Focusy w tych mocniejszych wersjach są jednak sporo droższe.
Myślę, że nowa Astra cenowo konkuruje bardziej z francuzami.
A skoro tak, to wybrałbym jednak Astrę, szczególnie gdyby mi nie zależało na automatycznej przekładni.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 09:27
autor: Gootek
FUX pisze:
Лукашэнка pisze: Ale to nic fajnego.
Wcale nie. Kwestia operowania hamulcem. Mam automat a nie manual.
Kwestia, czy się spieszysz, czy nie.
Jeśli się spieszysz, to zarówno gazem jak i hamulcem operujesz inaczej.
Ja się niestety ostatnio częściej spieszę.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 09:42
autor: jarmaj
Лукашэнка pisze:Focusy w tych mocniejszych wersjach są jednak sporo droższe.
Zerknąłem na stronę Forda i w zasadzie nie ma tu konkurencji dla tej Astry 200 KM. Bo albo Foka 150 KM, albo ST - sporo mocniejsza, bardziej usportowiona i mocno tym samym droższa. Pomiędzy nimi nie ma nic.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 10:13
autor: Chloru
Ta 182 KM porównywalnie skonfigurowana i tak wychodzi drożej.

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 11:19
autor: esilon
Chloru pisze: Ta 182 KM porównywalnie skonfigurowana i tak wychodzi drożej.

i wolniejsza od Astry, o cała sekundę do setki

a jak radyjo gra w Oplu ?

Re: PODZIĘKOWANIA

: 19 lis 2016, o 11:37
autor: Konto usunięte
Лукашэнка pisze:
So What! pisze:Лукашэнка szkoda, że inni tego tak nie robią. Jak już musi być ten system montowany, to niech przynajmniej działa w ten sposób.
Też jestem tego zdania.
Zawsze wyłączam go w każdym aucie. I faktycznie szkoda, że zwykle trzeba to robić od nowa, po każdym uruchomieniu silnika.
S&S szczególnie irytuje mnie właśnie wtedy gdy przy dużym ruchu dojeżdżam na podporządkowanej do głównej, przyhamowuję i szybko się rozglądam, widzę dogodny moment... a tu silnik gaśnie... dla oszczędności... czego? :wall:
Hmmm... to jest faktycznie jedyny moment, w którym to może człowieka zdenerwować. Ale pod warunkiem, że staniesz nieruchomo. Jeśli tylko przyhamowujesz, to nie powinien zgasnąć.