Re: PODZIĘKOWANIA
: 18 lis 2016, o 14:03
po kiego gwóźdź - weź kanister, jak chcesz się odegrać na warszawiakachjarmaj pisze: Ale gwóźdź już mam naszykowany
po kiego gwóźdź - weź kanister, jak chcesz się odegrać na warszawiakachjarmaj pisze: Ale gwóźdź już mam naszykowany
Hehe, ale zapamiętałeśbusik pisze:po kiego gwóźdź - weź kanister, jak chcesz się odegrać na warszawiakachjarmaj pisze: Ale gwóźdź już mam naszykowany
Jaki podkład. W Oplu prosto na ruda lakierująesilon pisze:jarmaj pisze: Jeszcze nie byłem w W-wie. Ale gwóźdź już mam naszykowany
a jaki kolor podkladu pod czerwonym ? biały czy czarny ?
Gratuluję.Chloru pisze:No dobra odebrane
To co jest w Mazdzie, jest jeszcze w kilku innych markach.FUX pisze:Fajnie zrobiła to Mazda. Naciskasz słabo hamulec na światłach-silnik chodzi.esilon pisze: Start & stop wyłączam tuż po uruchomieniu silnika. Nie mogę się przekonać do tego cudeńka
Wciskasz mocniej-gaśnie.
Wreszcie ktoś pomyślał! Jaka to marka?Лукашэнка pisze:
Jedyne sensowne rozwiązanie, to akurat jest w nowym żonowozie: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
JeepSo What! pisze:Jaka to marka?
Nie wierzę. Raczej tandetne wykonanie i przycisk sie zacinaЛукашэнка pisze: Jedyne sensowne rozwiązanie, to akurat jest w nowym żonowozie: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
Wiesz, może i racja.lukass pisze:Nie wierzę. Raczej tandetne wykonanie i przycisk sie zacina
Też jestem tego zdania.So What! pisze:Лукашэнка szkoda, że inni tego tak nie robią. Jak już musi być ten system montowany, to niech przynajmniej działa w ten sposób.
Też tak mamЛукашэнка pisze: raz wyłączony S&S pozostaje wyłączony, aż go przyciskiem nie włączysz ponownie.
Dobreesilon pisze: Aż do kolejnego uruchomienia silnika
Nawet zajrzałem 2 razy do konfiguratora Forda zanim dokonałem wyboruЛукашэнка pisze:Gratuluję.Chloru pisze:No dobra odebrane
Bardzo dobry wybór moim zdaniem
Wcale nie. Kwestia operowania hamulcem. Mam automat a nie manual.Лукашэнка pisze: Ale to nic fajnego.
Nie wątpię, że dokonałeś drobiazgowej analizy porównawczej.Chloru pisze:Nawet zajrzałem 2 razy do konfiguratora Forda zanim dokonałem wyboru
Kwestia, czy się spieszysz, czy nie.FUX pisze:Wcale nie. Kwestia operowania hamulcem. Mam automat a nie manual.Лукашэнка pisze: Ale to nic fajnego.
Zerknąłem na stronę Forda i w zasadzie nie ma tu konkurencji dla tej Astry 200 KM. Bo albo Foka 150 KM, albo ST - sporo mocniejsza, bardziej usportowiona i mocno tym samym droższa. Pomiędzy nimi nie ma nic.Лукашэнка pisze:Focusy w tych mocniejszych wersjach są jednak sporo droższe.
Chloru pisze: Ta 182 KM porównywalnie skonfigurowana i tak wychodzi drożej.
Hmmm... to jest faktycznie jedyny moment, w którym to może człowieka zdenerwować. Ale pod warunkiem, że staniesz nieruchomo. Jeśli tylko przyhamowujesz, to nie powinien zgasnąć.Лукашэнка pisze:Też jestem tego zdania.So What! pisze:Лукашэнка szkoda, że inni tego tak nie robią. Jak już musi być ten system montowany, to niech przynajmniej działa w ten sposób.
Zawsze wyłączam go w każdym aucie. I faktycznie szkoda, że zwykle trzeba to robić od nowa, po każdym uruchomieniu silnika.
S&S szczególnie irytuje mnie właśnie wtedy gdy przy dużym ruchu dojeżdżam na podporządkowanej do głównej, przyhamowuję i szybko się rozglądam, widzę dogodny moment... a tu silnik gaśnie... dla oszczędności... czego?