Strona 1 z 1

Bezpieczniejsze subaru

: 30 sty 2008, o 14:14
autor: radekk

: 30 sty 2008, o 14:23
autor: Tomir
No fajne cacko. Boję się trochę że systemy GPS itp. montowane seryjnie w przyszłości doprowadzą do kontroli prędkości na drodze. Jedziesz 70-ką w mieście ? System przesyła informację na komendę :mrgreen:

: 30 sty 2008, o 14:24
autor: Filip Cz
Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających. :mrgreen:

: 30 sty 2008, o 14:27
autor: pawka35
Pamiętam jak jednego razu na TVN TURBO pokazywali nowe AUDI Q7 i pan zachwalał jakie to super fajne ,nowoczesne auto bo ma zawiechę pneumat. i układ stabilizacji nadwozia i nikt jeszcze tego nie wymyślił po czym spojrzałem przez okno na swojego zabytkowego ,pordzewiałego legasia i śmiałem się dwa dni bo ON to wszystko już miał w 92 roku.Reasumując SUBARU jest the best a telewizja jak za socjalizmu kłamie.

: 30 sty 2008, o 14:48
autor: devlin
Pawko, z przodu też masz pneumatyczne zawieszenie? :-)

: 30 sty 2008, o 14:57
autor: pawka35
devlin gwoli sprostowania PAWKA tak mnie wszyscy zwą od jakiś kilkudziesięciu lat a 35 dodałem bo w necie już jakiś był,lat mam więcej.A pneumaty miałem kompl. do czasu gdy mi tył padł no i zmieniłem na zwykłe w tym /96/mam zwykłe.


ps.chyba że nie zrozumiałem Twojej aluzji bo zajęty jestem i piszę w biegu :shock:

: 30 sty 2008, o 15:06
autor: devlin
devlin gwoli sprostowania PAWKA tak mnie wszyscy zwą od jakiś kilkudziesięciu lat a 35 dodałem bo w necie już jakiś był,lat mam więcej.A pneumaty miałem kompl. do czasu gdy mi tył padł no i zmieniłem na zwykłe w tym /96/mam zwykłe.


ps.chyba że nie zrozumiałem Twojej aluzji bo zajęty jestem i piszę w biegu :shock:
A, sorry, mystajp. Ale nie edytuję, żeby calość miała sens, ok?

Natomiast pytanie jest nieaktualne - faktycznie, legac gx miał poziomowane z kabiny zawieszenie, czyli przód i tył - więc masz rację. Natomiast czy nie sądzę, żeby to Twoje zawieszenie podpompowywało tę stronę pojazdu, które jest na zawnętrznej zakrętu, więc to jest nie jest to samo :-)

: 30 sty 2008, o 15:22
autor: WRC fan
Filip Cz pisze:Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających. :mrgreen:
Dyrekcja twierdzi, że system był testowany w aucie Kuzaja podczas rajdów i od zwykłych przeciążeń podczas jazdy się nie aktywował. Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów :mrgreen:

: 30 sty 2008, o 15:26
autor: Marko Rally
WRC fan pisze:
Filip Cz pisze:Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających. :mrgreen:
Dyrekcja twierdzi, że system był testowany w aucie Kuzaja podczas rajdów i od zwykłych przeciążeń podczas jazdy się nie aktywował. Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów :mrgreen:
Aaaaaaa, to mamy wreszcie jasność w temacie, Kuzi miał podpisany kontrakt na testowanie tego tam czegoś i dlatego nie miał wyników :mrgreen:

: 30 sty 2008, o 16:37
autor: akarso
devlin pisze:Natomiast czy nie sądzę, żeby to Twoje zawieszenie podpompowywało tę stronę pojazdu, które jest na zawnętrznej zakrętu, więc to jest nie jest to samo :-)
no ale xantia activa miala to znacznie wczesniej niz Q7 i działające tak jak mówisz, dzięki czemu na skidpadzie wyrabiała większe "lateral g" niż corvetta :->

EDIT: no dobra, hydropneumatyczne, a nie tylko pneumatyczne

: 30 sty 2008, o 20:13
autor: radekk
WRC fan pisze:Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów :mrgreen:
Ale nie wiem czy wtedy też reagowało :evilgrin: