Strona 1 z 1
Bezpieczniejsze subaru
: 30 sty 2008, o 14:14
autor: radekk
: 30 sty 2008, o 14:23
autor: Tomir
No fajne cacko. Boję się trochę że systemy GPS itp. montowane seryjnie w przyszłości doprowadzą do kontroli prędkości na drodze. Jedziesz 70-ką w mieście ? System przesyła informację na komendę

: 30 sty 2008, o 14:24
autor: Filip Cz
Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających.

: 30 sty 2008, o 14:27
autor: pawka35
Pamiętam jak jednego razu na TVN TURBO pokazywali nowe AUDI Q7 i pan zachwalał jakie to super fajne ,nowoczesne auto bo ma zawiechę pneumat. i układ stabilizacji nadwozia i nikt jeszcze tego nie wymyślił po czym spojrzałem przez okno na swojego zabytkowego ,pordzewiałego legasia i śmiałem się dwa dni bo ON to wszystko już miał w 92 roku.Reasumując SUBARU jest the best a telewizja jak za socjalizmu kłamie.
: 30 sty 2008, o 14:48
autor: devlin
Pawko, z przodu też masz pneumatyczne zawieszenie?

: 30 sty 2008, o 14:57
autor: pawka35
devlin gwoli sprostowania PAWKA tak mnie wszyscy zwą od jakiś kilkudziesięciu lat a 35 dodałem bo w necie już jakiś był,lat mam więcej.A pneumaty miałem kompl. do czasu gdy mi tył padł no i zmieniłem na zwykłe w tym /96/mam zwykłe.
ps.chyba że nie zrozumiałem Twojej aluzji bo zajęty jestem i piszę w biegu :shock:
: 30 sty 2008, o 15:06
autor: devlin
devlin gwoli sprostowania PAWKA tak mnie wszyscy zwą od jakiś kilkudziesięciu lat a 35 dodałem bo w necie już jakiś był,lat mam więcej.A pneumaty miałem kompl. do czasu gdy mi tył padł no i zmieniłem na zwykłe w tym /96/mam zwykłe.
ps.chyba że nie zrozumiałem Twojej aluzji bo zajęty jestem i piszę w biegu :shock:
A, sorry, mystajp. Ale nie edytuję, żeby calość miała sens, ok?
Natomiast pytanie jest nieaktualne - faktycznie, legac gx miał poziomowane z kabiny zawieszenie, czyli przód i tył - więc masz rację. Natomiast czy nie sądzę, żeby to Twoje zawieszenie podpompowywało tę stronę pojazdu, które jest na zawnętrznej zakrętu, więc to jest nie jest to samo

: 30 sty 2008, o 15:22
autor: WRC fan
Filip Cz pisze:Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających.

Dyrekcja twierdzi, że system był testowany w aucie Kuzaja podczas rajdów i od zwykłych przeciążeń podczas jazdy się nie aktywował. Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów

: 30 sty 2008, o 15:26
autor: Marko Rally
WRC fan pisze:Filip Cz pisze:Czyli na każde upalanko będą przyjeżdżać karetki i wozy policyjne odpowiednio do ilości upalających.

Dyrekcja twierdzi, że system był testowany w aucie Kuzaja podczas rajdów i od zwykłych przeciążeń podczas jazdy się nie aktywował. Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów

Aaaaaaa, to mamy wreszcie jasność w temacie, Kuzi miał podpisany kontrakt na testowanie tego tam czegoś i dlatego nie miał wyników

: 30 sty 2008, o 16:37
autor: akarso
devlin pisze:Natomiast czy nie sądzę, żeby to Twoje zawieszenie podpompowywało tę stronę pojazdu, które jest na zawnętrznej zakrętu, więc to jest nie jest to samo

no ale xantia activa miala to znacznie wczesniej niz Q7 i działające tak jak mówisz, dzięki czemu na skidpadzie wyrabiała większe "lateral g" niż corvetta
EDIT: no dobra, hydropneumatyczne, a nie tylko pneumatyczne
: 30 sty 2008, o 20:13
autor: radekk
WRC fan pisze:Z drugiej strony patrząc na ilość dzwonów Kuzaja w zeszłym sezonie widać, że przyłożył się do testów

Ale nie wiem czy wtedy też reagowało
