LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
-
lmilczarek
- 1 gwiazdka
- Auto: xt
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
tam na ta chwilę tez tylko 1.6 DITЛукашэнка pisze:Może nawet bliżej niż tam...jarmaj pisze:Może w Japonii?
http://subaru.co.uk/vehicles/levorg/
2.0 DIT nie ma "w okolicy"
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
no to w Japonii, oczywiście...ketivv pisze:tam na ta chwilę tez tylko 1.6 DITЛукашэнка pisze:Może nawet bliżej niż tam...jarmaj pisze:Może w Japonii?
http://subaru.co.uk/vehicles/levorg/
2.0 DIT nie ma "w okolicy"
2.0ℓ DOHC 直墳ターボ"DIT"
3,348,000円 (消費税8%込)
http://www.subaru.jp/levorg/levorg/
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Japońce z Subaru zawsze co najlepsze zostawiają wyłącznie na swoim rynku. Taki Levorg z 300 konnym silnikiem byłby fajną propozycją na rodzinne auto ze zdrowym wykopem. Nawet z tym automatem.Лукашэнка pisze:no to w Japonii, oczywiście...
2.0ℓ DOHC 直墳ターボ
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
jarmaj, ale pomyśl ile to auto by miało kosztować u nas, po wszelkich kosztach. w porównaniu do konkurencji pewno by zeszły nieliczne egzemplarze dla fanatyków marki
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
A czemu miałoby być jakoś bardzo drogi? Silnik do 2 litrów, więc złodziejskie haracze i inne daniny nie aż tak wysokie.inquiz pisze:jarmaj, ale pomyśl ile to auto by miało kosztować u nas
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
inquiz,inquiz pisze:jarmaj, ale pomyśl ile to auto by miało kosztować u nas, po wszelkich kosztach. w porównaniu do konkurencji pewno by zeszły nieliczne egzemplarze dla fanatyków marki
300-konny Golf, z napędem 4wd, w automacie, kosztuje około 200 tys zł.
Może nie sprzedaje się jak Skoda Octavia 1.6, ale jednak ktoś to kupuje, skoro trzeba czekać pół roku...
Gdyby ten Levorg kosztował tyle samo, to byłby bezpośrednią konkurencją... nie bez szans na sukces.
Zwróć uwagę, że teraz ponownie prawie każda marka chce mieć na rynku europejskim jakiś kompaktowy samochód o mocy rzędu 250-300KM.
Jest zainteresowanie takimi samochodami.
Niby jest Sti, ale ma przestarzały silnik. No i nie ma wersji w automacie
Levorg 300KM sprzedawał by się w Europie lepiej.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2016, o 22:37 przez Gootek, łącznie zmieniany 1 raz.
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 91 razy
- Polubione posty: 158 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Levorg 1.6 kosztuje 120-145k , STI 180-190k więc cena na poziomie 150-160 byłaby chyba realna i do przyjęcia. Ja mając dwójkę dzieci i takie pieniądze do wydania na pewno wziąłbym takie auto pod rozwagę.
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
może niepotrzebnie wyskoczyłem, nie interesują mnie zupełnie ceny nowych samochodów. nawet gdybym zarabiał znacznie więcej to bym nie wydał tyle na nowego golfa, nawet gdyby miał złote klamki.Лукашэнка pisze: 300-konny Golf, z napędem 4wd, w automacie, kosztuje około 200 tys zł.
mocne auto z automatem, to będzie pewno kolejne po legasiu. ale za jakiś czas, może legaś gt? no ale nadal używane, w wieku gimnazjalnym.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
-
lmilczarek
- 1 gwiazdka
- Auto: xt
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Podsumowując fajny i jedyny akceptowalny jak dla mnie Levorg 2.0 DIT to tylko w Japonii, kicha. Ja bym prędzej kupił 2.0 DIT niż 1.6 dla obu zdaje się VAT i akcyza taka sama.
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
jeśli rajcuje Cię sam silnik to zawsze możesz w Rosji kupić WRX'a, który ma silnik 2.0 DIT... (choć nie wiem jak z gwarancją i rejestracją auta w Polsce)
Swoją drogą to ciekawe, że BRZ w Polsce to 31.500 (manual) lub 33 000 (automat), a na Litwie cena startuje od 27500 (manual), automat od 28 900... Ciekawe z czego taka różnica kwot w euro... W przypadku Levorga to ceny tam są niższe o minimum 1500 euro (GT 26 490 €, GT-N 27 390 €, GT-S 29 900 €)
no i taka ciekawostka z naszego lokalnego rynku po szybkiej przebieżce po stronach innych dystrybutorów... w cenie BRZ z automatem można mieć Focusa RS (bazowego) albo dokładając jeszcze kilka tysięcy nowego Mustnga (choć z silnikiem 2.3)... Że o Mażdzie Mx-5 nie wspomnę ;) i Fiata 124 (oby tylko nie spierdzielili tego ceną), ewentualnie Toyotę Gt-86 (bliźniaczkę BRZ'a) a też zdecydowanie tańszą
Swoją drogą to ciekawe, że BRZ w Polsce to 31.500 (manual) lub 33 000 (automat), a na Litwie cena startuje od 27500 (manual), automat od 28 900... Ciekawe z czego taka różnica kwot w euro... W przypadku Levorga to ceny tam są niższe o minimum 1500 euro (GT 26 490 €, GT-N 27 390 €, GT-S 29 900 €)
no i taka ciekawostka z naszego lokalnego rynku po szybkiej przebieżce po stronach innych dystrybutorów... w cenie BRZ z automatem można mieć Focusa RS (bazowego) albo dokładając jeszcze kilka tysięcy nowego Mustnga (choć z silnikiem 2.3)... Że o Mażdzie Mx-5 nie wspomnę ;) i Fiata 124 (oby tylko nie spierdzielili tego ceną), ewentualnie Toyotę Gt-86 (bliźniaczkę BRZ'a) a też zdecydowanie tańszą
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Mam jako dupowóz sti my15, mam też forka my 14 2.0 dit. Gdyby był u nas levorg 2.0 dit cvt, chyba nie kupiłbym sti a levorga właśnie. Trochę levorgiem 1.6 sobie pojeździłem i to jest nieporozumienie. 2.0 dit, nawet nie 300 KM, a w obecnej na naszym rynku w Forku wersji 240 KM, robiłby robotę.
-
lmilczarek
- 1 gwiazdka
- Auto: xt
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
az milo popatrzeć....wrx to nie to, co tam zaladowac???
Ostatnio zmieniony 6 mar 2016, o 15:38 przez lmilczarek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
lmilczarek
- 1 gwiazdka
- Auto: xt
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
to wg mnie był by strzał w 10 w Eurolandzie, 1.6 na poziomie miernych skód, renówek czy niemieckiego nudnego ustrojstwa.
polityka firmy jest dla mnie mało zrozumiała, no ale ich sprawa...
polityka firmy jest dla mnie mało zrozumiała, no ale ich sprawa...
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Pojemność 1.6 zyskuje w Europie na popularności, kosztem 2.0Konto usunięte pisze:Mam jako dupowóz sti my15, mam też forka my 14 2.0 dit. Gdyby był u nas levorg 2.0 dit cvt, chyba nie kupiłbym sti a levorga właśnie. Trochę levorgiem 1.6 sobie pojeździłem i to jest nieporozumienie. 2.0 dit, nawet nie 300 KM, a w obecnej na naszym rynku w Forku wersji 240 KM, robiłby robotę.
Ale czymś normalnym staje się już 200+ KM z pojemności 1.6 (200KM w nowym Oplu Astra, 204KM w Kia Ceed, itd...), lub nawet dużo więcej, np. 270KM w Peugeocie 308 GTi.
Czy skoro nie ma Levorga 2.0 w Europie, nie mogliby zaproponować jakiejś wersji "performance" dla 1.6, o mocy powiedzmy 220-240 KM, co już byłoby satysfakcjonująca dla szerokiej grupy potencjalnych klientów?
lmilczarek,
skoro Levorga 2.o nie bardzo jest skąd sprowadzić, to może kup sobie tego WRXa?
http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... 4886ab4fac
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Лукашэнка pisze: Czy skoro nie ma Levorga 2.0 w Europie, nie mogliby zaproponować jakiejś wersji "performance" dla 1.6, o mocy powiedzmy 220-240 KM, co już byłoby satysfakcjonująca dla szerokiej grupy potencjalnych klientów?
ale tak od dealera, oficjalnie z gwarancją
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
W subaru nigdy takich rzeczy nie robili.barton pisze:Лукашэнка pisze: Czy skoro nie ma Levorga 2.0 w Europie, nie mogliby zaproponować jakiejś wersji "performance" dla 1.6, o mocy powiedzmy 220-240 KM, co już byłoby satysfakcjonująca dla szerokiej grupy potencjalnych klientów?
ale tak od dealera, oficjalnie z gwarancją
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Robić to już robili.Konto usunięte pisze:W subaru nigdy takich rzeczy nie robili.barton pisze:ale tak od dealera, oficjalnie z gwarancją
Na przykład SIP oferował Prodrive Performance Pack do Imprezy WRX i Forestera XT.
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
A to przypadkiem nie była limitowana wersja STi? I to co do ilości bardzo limitowana?
A pisząc, że nie robili, to miałem na myśli, że nie było nigdy w SIP tak, że dla każdego egzemplarza danego modelu można było sobie dokupić jakiś "pakiet mocy", co bywało oferowane w innych markach.
A pisząc, że nie robili, to miałem na myśli, że nie było nigdy w SIP tak, że dla każdego egzemplarza danego modelu można było sobie dokupić jakiś "pakiet mocy", co bywało oferowane w innych markach.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
PPP był dostępny przed SPRTKonto usunięte pisze:
A to przypadkiem nie była limitowana wersja STi? I to co do ilości bardzo limitowana?
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
Miałem kiedyś Forestera z pakietem PPP kupionym i zamontowanym w ASO w Krakowie.
Ale jeśli chodzi o Levorga 1.6, to nie chodzi mi o to aby SIP oferował jakiś remap (choć i to byłoby warte uwagi), ale o to, ze Subaru (FHI) mogłoby zaoferować na rynku europejskim jakąś podkręconą wersję (nie tylko elektronicznie, ale również mechanicznie). Inni mogą, to dlaczego Subaru nie?
Ale jeśli chodzi o Levorga 1.6, to nie chodzi mi o to aby SIP oferował jakiś remap (choć i to byłoby warte uwagi), ale o to, ze Subaru (FHI) mogłoby zaoferować na rynku europejskim jakąś podkręconą wersję (nie tylko elektronicznie, ale również mechanicznie). Inni mogą, to dlaczego Subaru nie?
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
So What, dzięki. Odróżniam :)
A co do podkręconej wersji. Jest 2.0 dit, jest montowany w levorgu i pewnie by wystarczyło. Nie wiadomo tylko dlaczego nie jest oferowany u nas.
A co do podkręconej wersji. Jest 2.0 dit, jest montowany w levorgu i pewnie by wystarczyło. Nie wiadomo tylko dlaczego nie jest oferowany u nas.
Re: LEVORG 2.O DIT - gdzie kupić z kier. po prawej stronie ?
A nie jest to przypadkiem związane z przepisami dotyczącymi ekologii (jakies tam normy typu flotowe wydzielani co2)Konto usunięte pisze: Nie wiadomo tylko dlaczego nie jest oferowany u nas.
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"