Rozum vs zakup Subaru - analiza wieloaspektowa i badania
: 12 wrz 2016, o 09:09
Witajcie,
tym przewrotnym tytułem chciałem poprosić o kilka ogólnych porad i informacji. Jak w przeszłości każdy z Was, biję się z myślami zakupu Subaru - ściślej Imprezy GC lub GD (II lift). Przed zakupem powstrzymuje mnie widmo rozwodu (problem rozwiążę kilogramem biżuterii) ale również obawy przed syndromem skarbonki bez dna. Nie mniej sąsiad (forumowicz. Pozdrowienia dla Kuby) codziennie na parkingu swoim WRX budzi we mnie słowa Lutera Kinga "I had a dream".
Zakładam dwie opcje:
Zakup GC, produkcji w okolicach 2000, 2.0 bez turbo. Budżet do 10 K + 20% na ewentualne doinwestowanie
Zakup GD, II lift, 2.0 bez turbo. Budżet 20 K + 20% na ewentualne doinwestowanie
W obu wypadkach bezlitośnie będę musiał wpakować instalację gazową ponieważ nie posiadam własnej stacji benzynowej.
Pytanie do Was jako użytkowników, z jakimi kosztami utrzymania samochodu muszę się liczyć? Praktycznie w każdym artykule jest napisane, że części i serwisowanie samochodu należą do relatywnie drogich. Jaki jest więc koszt usunięcia typowych usterek oraz wymian typowo eksploatacyjnych (rozrząd, oleje, zawieszenie).
Rozum potrzebuje argumentów aby uszczuplić rodzinny budżet:D Jeżeli w powyższych założeniach zakładam błędne warunki (budżet, wybór modelu) , również dajcie znać co o tym myślicie
Kreślę się z poważaniem
PS: czy powinienem się oszukiwać, że Impreza (sedan lub kombi) nada się na samochodów rodzinny (2+1) ?
tym przewrotnym tytułem chciałem poprosić o kilka ogólnych porad i informacji. Jak w przeszłości każdy z Was, biję się z myślami zakupu Subaru - ściślej Imprezy GC lub GD (II lift). Przed zakupem powstrzymuje mnie widmo rozwodu (problem rozwiążę kilogramem biżuterii) ale również obawy przed syndromem skarbonki bez dna. Nie mniej sąsiad (forumowicz. Pozdrowienia dla Kuby) codziennie na parkingu swoim WRX budzi we mnie słowa Lutera Kinga "I had a dream".
Zakładam dwie opcje:
Zakup GC, produkcji w okolicach 2000, 2.0 bez turbo. Budżet do 10 K + 20% na ewentualne doinwestowanie
Zakup GD, II lift, 2.0 bez turbo. Budżet 20 K + 20% na ewentualne doinwestowanie
W obu wypadkach bezlitośnie będę musiał wpakować instalację gazową ponieważ nie posiadam własnej stacji benzynowej.
Pytanie do Was jako użytkowników, z jakimi kosztami utrzymania samochodu muszę się liczyć? Praktycznie w każdym artykule jest napisane, że części i serwisowanie samochodu należą do relatywnie drogich. Jaki jest więc koszt usunięcia typowych usterek oraz wymian typowo eksploatacyjnych (rozrząd, oleje, zawieszenie).
Rozum potrzebuje argumentów aby uszczuplić rodzinny budżet:D Jeżeli w powyższych założeniach zakładam błędne warunki (budżet, wybór modelu) , również dajcie znać co o tym myślicie
Kreślę się z poważaniem
PS: czy powinienem się oszukiwać, że Impreza (sedan lub kombi) nada się na samochodów rodzinny (2+1) ?