Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
I Ameryka.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- barbie
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jarne City
- Auto: Subarbie Impreza WRX
- Polubił: 34 razy
- Polubione posty: 87 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
To chyba dobry wątek. Cholernie wymowne. I do tego Forek
Link: http://www.youtube.com/watch?v=bvLaTupw-hk
Link: http://www.youtube.com/watch?v=bvLaTupw-hk
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
transfery w świecie sportu rozumiem, ale w świecie reklamy? to trochę wg mnie słabe
bo odgrzewany kotlet częściej smakuje gorzej niż świeży
Link: http://www.youtube.com/watch?v=xvZEhkhk204
nie długo pewnie się przekonamy, jaki efekt uzyskają
bo odgrzewany kotlet częściej smakuje gorzej niż świeży
Link: http://www.youtube.com/watch?v=xvZEhkhk204
nie długo pewnie się przekonamy, jaki efekt uzyskają
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
busik, jak na razie to Play wygrał tym transferem, bo wszędzie o tym piszą .
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Ja wolę mumio od stylu twixa z dwóch fabryk, czy Gwiazdy opakowanej w taśmę media expert.
Na codzień życzyłbym sobie takich:
Przekaz czytelny w przedziale 4-94 lat.
Na codzień życzyłbym sobie takich:
Przekaz czytelny w przedziale 4-94 lat.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Tym razem reklama społeczna.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy...
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 18 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Ten koleś jest szczerze sympatyczny, nie da się nie lubić. A pomysł moim zdaniem świetny
http://www.redbull.com/pl/pl/motorsport ... aksowkarza
http://www.redbull.com/pl/pl/motorsport ... aksowkarza
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
skomasowany atak spamerów na forum - to dopiero głupi pomysł marketingowy
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
busik, kiedyś w PRL-u był taki generator przemówień. Może warto by go przystosować do generowania postów na forum
http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html
http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
popłakałem się ze śmiechu - piękneKonto usunięte pisze:http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Czasem widuje taką reklamę w trakcie przeglądania internetów... Zawsze się czegoś człowiek nowego dowiedzieć może (foto w załączniku). W sumie może to była inspiracja do pewnej panoramy z widokiem na Tatry po wschodniej stronie Krakowa
- Załączniki
-
- prestiż.JPG (14.71 KiB) Przejrzano 3689 razy
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
i tak kończy się pewna epoka...
http://wyborcza.pl/1,75248,15868096,Oy_ ... z_USA.htmlAmerykański Microsoft przejmuje legendarny dział telefonów Nokii za prawie 5,5 mld euro i zmienia nazwę na Microsoft Mobile Oy. Fińskiemu koncernowi pozostanie zarabianie na mapach i patentach.
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Alan, Alan, Alan! pisze: to jest piękne
Cudne, miałem polewkę.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.