Strona 17 z 23

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 21 maja 2015, o 08:07
autor: Konto usunięte
Pizza hut apeluje o rozsądek przy selfie ;-)


Link: https://www.youtube.com/watch?t=132&v=1fmQs37YqXg

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 21 wrz 2015, o 00:28
autor: barton
no to odkopię wątek takim filmikiem reklamowym:


Link: https://www.youtube.com/watch?v=vpyeQeTDGFA

a to z cyklu: jak to jest zrobione


Link: https://www.youtube.com/watch?v=9tpBc8kmuJY

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 6 lis 2015, o 14:07
autor: Konto usunięte
Czy herbata ma coś wspólnego z seksem? owszem....


Link: https://www.youtube.com/watch?v=zXju34Uwuys

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 8 gru 2015, o 21:57
autor: busik
jest to też jakiś sposób na reklamę :cofee:
http://wideo.przegladsportowy.pl/wideo, ... ,1060.html

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 3 mar 2016, o 21:05
autor: leon

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 4 mar 2016, o 22:35
autor: stefanekmac
Wiele lat temu odeszliśmy od auta w którym spała nasza córeczka.Auto po powrocie wyglądało gorzej niż foto wyżej.Mało tego, dziecię się podtarło łaszkami naszych znajomych. Po drodze na pętli koło Kowar zwymiotowało na nich. Do dziś masz koszmary.

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 10 mar 2016, o 23:29
autor: Konto usunięte
Nie bądź jak Andrzej, kup BMW z napędem xDrive


Link: https://www.youtube.com/watch?v=fcWI7XdrDKo

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 29 cze 2016, o 10:59
autor: busik

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 1 wrz 2016, o 14:58
autor: Konto usunięte
Lidl jest głupi. Zrobili promocję, że robisz zakupy za 100zł i dostajesz kupon na 30zł.

Zajebiście. Pal licho, że okazuje się, że żeby wykorzystać kupon, musisz zrobić kolejne zakupy za min. 100zł. To dopiero pierwsza rzecz, po której czujesz się zrobiony w bambuko. No ale ciągle jest to 15% rabatu od 200zł, więc da się przeżyć.

Dziś stoję przed kasą i widzę, że jest afera. Sąsiednia kasa zablokowana. Facet miał dwa kupony i zrobił zakupy za 200zł. I co? W swej naiwności popełnił błąd, powinien podzielić zakupy na dwa. Wtedy byloby w porządku. Nie podzielił, więc może wykorzystać tylko jeden kupon.

Czy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 1 wrz 2016, o 15:04
autor: rrosiak
Konto usunięte pisze: Lidl jest głupi.
A Biedronka się cieszy :-)

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 1 wrz 2016, o 15:09
autor: esilon
Konto usunięte pisze: zy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???

tak, zanim zrobili promocje przeanalizowali koszy i zapewne wyszlo że 99.9% kilentów wydaje u nich jednorazowo mniej niz 100 zł , teraz wydaja 101 przynajmniej dwa razy
a że się trafił nietypowy z dwoma stówami to ma za swoje :-)

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 1 wrz 2016, o 15:15
autor: busik
Konto usunięte pisze:Czy oni naprawdę myślą, że takim działaniem zjednują sobie klientów???
to miejsce na napisanie kolejnego softu, żeby w takich przypadkach kasa pozwalała na takie manewry... tylko obawiam się, że własciciel sklepu nie byłby zainteresowany :cofee:

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 9 wrz 2016, o 14:32
autor: esilon
fajny wóz i fajna reklama


Link: https://www.youtube.com/watch?v=iUkLdMcmMk4

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 9 wrz 2016, o 19:41
autor: FUX
Weź przestań tę królową lawet promować. :giggle:
Znajomy handlarz stwierdził krótko; po ch... przepłacać za cayenne, skoro vw kupi się 100 kpln taniej i prócz znaczka wielkiej różnicy nie ma.
Nie wiem, nie znam się, prosiakiem raz fanym jechałem 911 cabrio w środku zimy polskiej z odkrytym dachem i q.... , gdyby nawis był odpowiedni, to bym kupił.
:oops: :x :x :x :x
:mrgreen:

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 9 wrz 2016, o 20:07
autor: Bilex
A ja Ci powiem, że jest to jeden z moich typów na za pięć lat...
4S oczywiście.

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 9 wrz 2016, o 20:34
autor: FUX
Eeee... Nie wdawajmy się w szczegóły. Fajne cabrio na wybrzeżu ciepłego morza dobrze sie komponuje. :-d
Tylko dlaczego tak się te Niemce cenią?
Chociaż vat za 14 dni na konto oddają.
:lol:

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 9 wrz 2016, o 20:53
autor: Bilex
FUX pisze: Tylko dlaczego tak się te Niemce cenią?
Trzeba brać roczne z salonu. Już się zdąży zepsuć, naprawią i będzie lepsze niż nowe... :thumb:

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 10 wrz 2016, o 08:13
autor: FUX
I to jest słuszne podejście.

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 11 wrz 2016, o 20:28
autor: FUX

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 8 lis 2016, o 23:48
autor: rrosiak
Konto usunięte pisze: Lidl jest głupi.

A nawet bardzo głupi :lol:

Polscy spryciarze przechytrzyli Lidla.

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 24 lis 2016, o 10:05
autor: busik

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 24 lis 2016, o 14:13
autor: Alan, Alan, Alan!
rrosiak pisze: A nawet bardzo głupi
to nie Lidl jest głupi tylko ludzie xuje ;-)
Naiwny, tak.

Autor artykułu napisał:
W Artukule pisze: Ja uważam, że należy się nam nagroda za inwencję, pomysłowość i spryt.
złodziej

później się dziwimy, że u nas przy gwarancji zawsze problemy. A w tej samej firmie, w innym "zachodnim" kraju super.

Btw podobne promocje mieli zdaje się w niemcowni i szwancarji

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 24 lis 2016, o 18:41
autor: Konto usunięte
Lidl naiwny.
Ktoś tu powinien zejść na ziemię.
Ludzie wykorzystali ich zaniedbanie.
Ty nigdy nie wykorzystujesz np. luk w prawie, w przepisach podatkowych itd??

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 24 lis 2016, o 22:02
autor: inquiz
Nie przesadzajmy, chociażby w USA jak wchodzi nowy model ajfona to widać masowy wzrost uszkodzeń ubezpieczonego starego modelu. Nie łudźmy się że jesteśmy inni czy w czymś lepsi, może troszkę więcej sprytu bądź kombinacji bo jesteśmy biedniejsi i zaszłości z komuny, ale ogólnie nie odbiegamy.

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 24 lis 2016, o 22:09
autor: Godlik
No ale coś w tym jest. Kupiłem ostatnio gimbala od DJI i chciałem dokupić coś co się nazywa 'shield' i kosztuje $39 - nawet w przypadku uszkodzenia/zalania z winy użytkownika, w ciągu 2 lat od zakupu wymieniają na nowy. No i co? "Sorry, the product is not yet available in your country or region."