Strona 21 z 23

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 22 mar 2019, o 18:19
autor: Alan, Alan, Alan!
Ponieważ po ostatniej zmianie kół w warsztacie postanowiłem sam wymieniać, to wrzuciłem na YT czy mój impact gun da radę i wyskoczyła jedna z propozycji



Na szczęście mam tylko DeWalta 150Nm ;)

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 22 mar 2019, o 19:42
autor: FUX
:mrgreen:

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 12 maja 2019, o 01:27
autor: leon

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 18 cze 2020, o 22:24
autor: inquiz
Niby RODO i jakieś zasady ale spam idzie dalej. Od paru dni skrzynkę bombardują mi reklamy których nie łapie filtr antyspamowy, Niby administratorem jest jakaś firma krzak z Curacao ale reklamy to nie typowe śmietnik tylko kampanie dużych znanych korpo.
Zakładam, że w umowach mają pewnie wszystko zabezpieczone że legalnie, zgodnie z sRODO itp i dupy mają czyste. Ale wizerunkowo wygląda to żałośnie wysyłać na adresy z jakichś na lewo posiadanych baz danych :wall:

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 19 cze 2020, o 08:19
autor: michal
coz, w wielu korpach dzialy marketoidalne sa przekonane, ze massmailing spamowy dziala i nie akceptuja informacji, ze niekoniecznie.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 11 lis 2020, o 21:02
autor: FUX

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 16 cze 2021, o 12:46
autor: busik
niby to taki prosty gest, a wystarczyło żeby na giełdach wartość Coca-Coli spadła o 4 mld $...
no i też ważne kto go wykonał :-)

https://gloswielkopolski.pl/gest-ronald ... 2-15665508

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 16 cze 2021, o 18:31
autor: FUX
Bo nie postawił jakiejś podłej whisky do pomieszania. Dla "koneserów".

:mrgreen:

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 16 cze 2021, o 18:33
autor: FUX
Roger Waters, nie chce współpracować z FB :mrgreen:


Przybył dziś rano z ofertą ogromnej, ogromnej sumy pieniędzy. Odpowiedź brzmi: Pieprz się. Nie ma pieprzonej mowy

Wspominam o tym tylko dlatego, że to jest podstępny ruch, aby przejąć absolutnie wszystko. Nie będę częścią tego gówna

Jak to się stało, że ten mały k**as, który zaczynał swoją karierę, oceniając kobiety na zasadzie "jest ładna, damy jej cztery na pięć", zyskał tak ogromną moc? Jak mu na to pozwoliliśmy? A jednak oto on, jeden z najpotężniejszych idiotów na świecie - zakończył Roger Waters.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 16 cze 2021, o 20:35
autor: Alan, Alan, Alan!


Jak ja kocham PF.

Swoją drogą, próbować kupić prawa do jednego z kawałków The Wall w celu promowania FB czy In to trzeba być naprawdę bezczelnym ku...sem.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 05:47
autor: jarmaj
Brawo Roger! :-)

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 07:53
autor: stach22
Skąd takie oburzenie? Przecież każdy z nich tworzy, żeby sprzedać.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 13:37
autor: busik
ja wiem, że mówi się że artyści to prostytutki bo sprzedają siebie
ale tu nie chodzi o sprzedaż praw do utworu, tylko o zasadę - gdzie muzyka, kawałek który miał pierwotnie zupełnie inne przesłanie - ma służyć do promowania narzędzia do inwigilacji
teraz prościej?

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 14:25
autor: Alan, Alan, Alan!
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 07:53
Skąd takie oburzenie? Przecież każdy z nich tworzy, żeby sprzedać.
Pomiędzy Watersem i Zukerbergiem jest spora różnica. Właściwie przepaść.
I jak widać nie wszystko jest na sprzedaż, nawet za huge, huuuuge amount of money.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 16:27
autor: stach22
Alan, Alan, Alan! pisze:
17 cze 2021, o 14:25
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 07:53
Skąd takie oburzenie? Przecież każdy z nich tworzy, żeby sprzedać.
Pomiędzy Watersem i Zukerbergiem jest spora różnica. Właściwie przepaść.
I jak widać nie wszystko jest na sprzedaż, nawet za huge, huuuuge amount of money.
Nadal nie pojmuję. jaka przepaść?
Czy Zuckerberg składał składał oferty publicznie czy prywatnie? Jeśli prywatnie to po co robić taki publiczny spektakl? Nie to nie.
Wszystko Alan jest kwestią ceny ;-)

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 16:53
autor: FUX
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Nadal nie pojmuję. jaka przepaść?
W klasie.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 16:58
autor: stach22
FUX pisze:
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Nadal nie pojmuję. jaka przepaść?
W klasie.
J.w.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 17:34
autor: Alan, Alan, Alan!
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Nadal nie pojmuję. jaka przepaść?
Taka, że Zucker jest little prick.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Wszystko Alan jest kwestią ceny
Jak widać nie wszystko.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 17:37
autor: stach22
Alan, Alan, Alan! pisze:
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Nadal nie pojmuję. jaka przepaść?
Taka, że Zucker jest little prick.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 16:27
Wszystko Alan jest kwestią ceny
Jak widać nie wszystko.
Alan, ale tak konkretnie to za co zwyzywałeś Marka? :-)
Jak widać to cena mogła być za niska ;-)
No i pozostaje pytanie, po co robić na sile dym z prywatnej propozycji biznesowej?
Odpowiada się nie i tyle.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 17:44
autor: Alan, Alan, Alan!
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:37
Alan, ale tak konkretnie to za co zwyzywałeś Marka?
Wystarczy wiedzieć jak działają jego (i nie tylko jego) usługi.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:37
Jak widać to cena mogła być za niska
Nie. Widać, że oferta na huge amount of money została odrzucona. Nie masz żadnego dowodu, że lepsza oferta byłaby przyjęta. :-)

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 17:51
autor: stach22
Alan, Alan, Alan! pisze:
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:37
Alan, ale tak konkretnie to za co zwyzywałeś Marka?
Wystarczy wiedzieć jak działają jego (i nie tylko jego) usługi.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:37
Jak widać to cena mogła być za niska
Nie. Widać, że oferta na huge amount of money została odrzucona. Nie masz żadnego dowodu, że lepsza oferta byłaby przyjęta. :-)
No jak działają? Faktycznie nie wiem. :-)

Ty nie masz żadnego dowodu na to, że wyższa cena zamknęłaby buzie gwieździe ;-)
Muzyka to tylko muzyka, to nawet nie Chopin ani Beethoven, nie twórzmy takich ołtarzyków, to tylko entertainment ;-)

No i ciagle pozostaje niezrozumiała sprawa sztucznego rozdmuchania.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 17:58
autor: Alan, Alan, Alan!
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:51
No jak działają? Faktycznie nie wiem.
Poczytaj. To nie są ładne i piękne portaliki do wyświetlania foci.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:51
Ty nie masz żadnego dowodu na to, że wyższa cena zamknęłaby buzie gwieździe
Ale to Ty twierdzisz, że "to kwestia ceny", nie ja. Dowody są po Twojej stronie.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:51
Muzyka to tylko muzyka, to nawet nie Chopin ani Beethoven, nie twórzmy takich ołtarzyków, to tylko entertainment
Skoro można z BMW, iPhone, whisk(e)y, to dlaczego nie z muzyki. Muzyka z tego wszystkiego jest o wiele wyżej. Jest jednym z naszych najpiękniejszych osiągnięć.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 17:51
No i ciagle pozostaje niezrozumiała sprawa sztucznego rozdmuchania.
Wyglądało zupełnie naturalnie ;-)

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 18:05
autor: stach22
No nie wiem Alan jak ty, ale ja z auta czy telefonu nie robię ołtarzyka, to przedmioty użytkowe, chociaż te dwa wymienione wyższej klasy niż inne ;-)
Tym bardziej, że Chopin czy Mozart pojawiają się w wielu komercyjnych akcjach o w niczym im to nie uwłacza, wręcz przeciwnie. A chyba póki co maja większy wpływ na światową kulturę niż Knopfler.

No i ciagle ta sprawa sztucznego rozdmuchania sprawy….
Nieładnie.
Może to wynik spadku aktywności twórczej, czyli braku weny?

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 18:17
autor: Alan, Alan, Alan!
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 18:05
No nie wiem Alan jak ty, ale ja z auta czy telefonu nie robię ołtarzyka, to przedmioty użytkowe, chociaż te dwa wymienione wyższej klasy niż inne
Jasne.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 18:05
Tym bardziej, że Chopin czy Mozart pojawiają się w wielu komercyjnych akcjach o w niczym im to nie uwłacza, wręcz przeciwnie.
Nie wiesz tego :mrgreen:
Poza tym to jest konkretna komercyjna akcja dwóch gigantów internetowych, krótych działalność daleko bywa od etyki.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 18:05
No i ciagle ta sprawa sztucznego rozdmuchania sprawy….
Może nie za bardzo kojarzysz Watersa i tego co robi.
Ale, w tym krótkim, dwuminutowym filmie akurat jest sporo wyjaśnione. Posłuchaj całości, zobacz co to za konferencja... ułoży się w całość.
stach22 pisze:
17 cze 2021, o 18:05
Może to wynik spadku aktywności twórczej, czyli braku weny?
Facet (z zespołem) wydał kilkanaście krążków które zmieniły świat. Myślę, że możesz o jego samopoczucie (w tym temacie) być spokojnym.

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

: 17 cze 2021, o 18:34
autor: stach22
Alan, nie chce wchodzić w polemikę czy i jak Waters i kamanda pinka flojda zmieniła świat, bo widzę, że operujesz na poziomie fanatycznym a z tym nie da się polemizować ;-)
Jak dla mnie świat muzyki rozrywkowej to zmienił Lennon i może ktoś jeszcze, ale to nie jest cały świat. To nie są osiągnięcia na miarę Kopernika, Skłodowskiej, Bohra, Tesli czy paru innych.
Tym bardziej nie rozumiem stawiania tego typu ołtarzy dla muzyków. I nie rozumiem ich pychy i zadęcia.

Ale faktycznie posłucham dokładniej, może coś więcej zrozumiem.
Choć watpię ;-)