Alan, nie chce wchodzić w polemikę czy i jak Waters i kamanda pinka flojda zmieniła świat, bo widzę, że operujesz na poziomie fanatycznym a z tym nie da się polemizować
To ciekawe, bo nie napisałem nic co nie byłoby sprzeczne z common sense. Może Ci się to podobać, albo i nie, ale PF (między innymi) miało/ma potężny wkład w kulturę i w życie wielu ludzi.
Widzę co wklejasz do ulubionych kawałków , więc być może to nie Twoja bajka... tylko to nic nie zmienia
To nie są osiągnięcia na miarę Kopernika, Skłodowskiej, Bohra, Tesli czy paru innych.
Wybitna muzyka to osiągnięcia na taką samą miarę. No chyba, żeby ograniczyć dobro ludzkości tylko do dokonań naukowych, a reszta to bzdury. Komputery tak mają.
Skoro nie dosłuchałeś tego co powiedział Waters, to może ... najpierw warto dosłuchać.
W każdym razie, nic nie zmienia faktu, że Mark (& co) to little prick delikatnie mówiąc
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 19:00
autor: FUX
Waters I komando zmienili wiele w muzyce czy też wykuli piętno na laaaaata.
Cukruś zrobił platformę dla narcyzów, z której wyciąga pewnie spore pieniądze.
Takie ogólnoświatowe forum do błyszczenia, jakim to jestem przezajebistym.
Messenger przy okazji.
I tyle.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Może kiedyś, na początku. To są przede wszystkim narzędzia marketingowe, bezczelnie handlujące danymi użytkowników, czy wprowadzające sobie cenzurę według własnych światopoglądów i manipulujące ludźmi.
I być może nie byłaby część z tego taka zła, bo za coś trzeba utrzymać całą infrastrukturę. Problem w tym, że nie da się wypisać, nie da się uniknąć, nie trzeba mieć konta oni i tak już je mają.
Nie ma też jasnych reguł, pewno 99% użytkowników nie wie jaką manipulacją jest feed.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 19:11
autor: stach22
Ale ja nigdzie nie powiedziałem, że dokonania muzyczne to są bzdury. Napisałem jedynie, że to jest twórczość do szeroko pojętego „rozweselenia” i jako takie należy je traktować. Coś jak podejście trzech tenorów do muzyki klasyczna, albo „do Elizy” w „metal heart” Accept zadęcia i tworzenie ołtarzyków mi do muzyki rozrywkowej nie pasuje, No ale nie musi.
A to specjalnie dla ciebie Alan, żeby troszkę podważyć twój ołtarzyk
„Niesamowite jest to, że Floydzi stali się negatywnymi bohaterami swoich drapieżnych, satyrycznych piosenek, m.in. „Money", w której atakowali pazerność biznesmenów i ludzi show-biznesu. To wręcz szatański paradoks, że właśnie płyta zawierająca kompozycję o wielkiej kasie uczyniła z nich milionerów i wprowadziła w pułapkę żądzy pieniądza. Głównie Rogera Watersa. Gdy przyjęto zasadę, że muzycy dzielą honoraria za nagrania w zależności od tego, ile skomponowali utworów na płytę, Waters potrafił zgarnąć więcej, pisząc dwie miniatury – otwierającą i zamykającą „The Animals".”
To tyle w temacie wrodzonego obrzydzenia do komercji
Nigdzie nie napisałem nic o tym, że Waters ma obrzydzenie do komercji. Waters na tej krótkiej konferencji też nic o tym nie wspomniał więc ococho?
A autor tego wpisu chyba nie zadał sobie trudu zrozumienia o czym Money jest. Chyba chciał się przywalić, może woli Lennona
W każdym razie Stachu. Jak sam przyznałeś o FB/In:
Jak widzisz, też mielisz temat bez końca. To i Waters pomielił przez chwile.
Choćby po to, żeby pokazać że fejsbuk to nie szczytowe osiągnięcie naszej cywilizacji przed którym należy klękać. Tak jak i przed mamoną. Nie wszystko na sprzedaż.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Jak widzisz, też mielisz temat bez końca. To i Waters pomielił przez chwile.
Choćby po to, żeby pokazać że fejsbuk to nie szczytowe osiągnięcie naszej cywilizacji przed którym należy klękać. Tak jak i przed mamoną. Nie wszystko na sprzedaż.
Płyty pink floyd rozdają za darmo?
A gdzie?
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Nie klękanie przed mamoną, nie oznacza pracy za darmo. I nie oznacza, że trzeba być biednym.
To może jednak poczytaj o tej konferencji i o tym czego dotyczy "gniew" Watersa
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Nie klękanie przed mamoną, nie oznacza pracy za darmo. I nie oznacza, że trzeba być biednym.
To może jednak poczytaj o tej konferencji i o tym czego dotyczy "gniew" Watersa
Aaa Ok, choć zgodnie z tym co napisał przedmówca, myślałem że płyty Rogera rozdawane są za darmo czyli to jednak jest biznes, nie akcja charytatywna.
Posłuchałem jeszcze raz, widzę tam święte oburzenie, że ktoś mający wpływ chce mieć jeszcze większy. W tle sprawa Assange, ale nie wiem o co chodzi. To znaczy nie wiem w czym zawinił Zuckerberg.
To wszystko nie upoważnia Watersa do wyzywania kogoś od idiotów czy „pryków”.
Po prostu brak klasy starszego człowieka. Człowieka od muzyki
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 19:49
autor: FUX
stach22, czy Ty plombujesz za free?
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 19:53
autor: stach22
FUX pisze:stach22, czy Ty plombujesz za free?
Ja leczę każdego i od każdego przyjmuję wynagrodzenie. Jeśli ktoś chce dać więcej, nie będę miał nic przeciwko.
PS. Często jeśli robię dużą pracę np. połączoną z implantacją to tak, „plombuję” gratis.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 20:46
autor: FUX
Nie brnij...
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 20:49
autor: stach22
FUX pisze:Nie brnij...
Vice versa.
Ja nie określam moich usług, że są bezcenne. Choć być może dla niektórych są.
Muzyka rozrywkowa to jest biznes, żerujący na fanach. Czasem na fanatykach.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 17 cze 2021, o 21:22
autor: FUX
A czym jest fenomen pejsa?
Janusz, Brajan, Dżesika nawet nie wie, kto to Waters czy Gilmour.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 27 lip 2021, o 20:53
autor: FUX
Ostatni akapit wymiata.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 5 sty 2022, o 19:20
autor: jarmaj
Dawno tu nic nie było, to może trochę o klasykach?
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
: 5 sty 2022, o 20:02
autor: ptk22
jarmaj, cudowna reklama i jeszcze lepsza polityka firmy jeśli chodzi o części
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
FUX, Tobie łatwo pisać, bo masz nowe auto i traktujesz je jak inne AGD
Renowacja z filmiku kosztowała w salonie zylion, ale kto bogatemu zabroni...
Niemce się lubują w używaniu pierdyliona przymiotników pokroju ekskluzywne, niepowtarzalne, kolekcjonerskie, etc.
A to zwykłe przywrócenie do życia spleśniałego zgniłka bez oglądania się na koszty.
W sumie-można.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe
Wszystkie nasze auta są pełnoletnie i do najstarszego nie ma problemu z częściami. Ale do znacznie młodszego Isuzu już tak kolorowo nie jest. Na szczęście są używane za grosze.
Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe