Niech ktoś zasypie kałużę...

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
rrosiak
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: W-wa, Kutno
Auto: Dacia :)
Polubił: 115 razy
Polubione posty: 180 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 09:25

esilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)


"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - :giggle:
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów. :idea:

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 09:26

esilon pisze: naprawde ładne auto
a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża ;-)
Konto usunięte pisze: Pozostaje jeszcze kwestia ceny
czasy tanich koreańczyków się skończyły dawno temu.
Przypierdzielą cenę to wszystkim w pięty pójdzie
stach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
E tam - CVT jest lepsza

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 09:28

rrosiak pisze:
esilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)
zdarza mi się na A4 mojego czarnucha rozpędzić do tej prędkości i żadnego tunelu nie widziałem :mrgreen:

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 09:33

szamot pisze:
stach22 pisze: ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.
E tam - CVT jest lepsza
CVT zwiększa spalanie, ,.ZF zmniejsza, CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok ;-)
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 09:47

stach22 pisze: CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok
zdecydowanie i kategorycznie nie zgadzam się z Twoją opinią
Proszę o konkretne dane/argumenty dlaczego skrzynia bezstopniowa ma obniżać moc i osiągi?
Dlaczego osiem biegów jest lepsze od nieskończoności ?
I która jest szybsza ? , która jest prostsza w budowie/ mniejsza/ lżejsza ?
I

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:08

proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy. Spalanie tak jak mówiłem. To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
Odczucia tak jak mówiłem-melex, zero emocji. W ZF przy każdej zmianie biegu np. na łopatkach dostajesz wyraźny kop w plecy,CVT -zero odczuć.

ZF wazy 80 kg. nie wiem ile wazy CVT.
ZF jest skrzynia w zasadzie bezawaryjna. Tak naprawdę nie ma słabych punktów.
Polecam przejechać się beemka z automatem ,to lepsze niż moje gadanie. Ja miałem okazje porównać CVT by subaru z ZF by BMW, to jest przepaść.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:28

stach22 pisze: Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min
z tego samego silnika robili 350Nm, teraz nowa generacja R4,ciut mocniejszy i mniej dżwieku z głośniczków
rrosiak pisze:
esilon pisze: Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.
Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)
hehe, coś w tym jest , miałem na mysli że dłuższa jazda z prędkością 200 km/h jest wyczerpująca, 180 to granica, 160 mozna jechac i jechać ;-)
stach22 pisze: Polecam przejechać się beemka z automatem
+1 :-)
szamot pisze: a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża
przód a przede wszystkim linia boczna świetne, cena pewnie spowoduje że przestanie być taki interesujący , ten Stinger ;-)

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:49

stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
nie rozumiem tego...że co? od kiedy to skrzynia decyduje o mocy silnika ?
stach22 pisze: Spalanie tak jak mówiłem
a jakieś dane - mówić to może każdy
stach22 pisze: To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
po pierwsze ja nie pisałem/porównywałem do manuala tylko cvt- zf :whistle:
a po drugie należałoby porównywać takie same auta i silnikiem o takiej samej mocy

So What!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulia V Q4
Polubił: 287 razy
Polubione posty: 55 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:50

stach22 pisze: proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.
Skrzynia obcięła moc? :-d

busik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: SM
Auto: DS5
Polubił: 47 razy
Polubione posty: 110 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:52

esilon pisze: przód a przede wszystkim linia boczna świetne
bardziej obawiam się tego, że skończy się jak z Optimą kombi

miała wyglądać tak
Obrazek

a skończyło się tak
Obrazek
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski

busik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: SM
Auto: DS5
Polubił: 47 razy
Polubione posty: 110 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 10:56

przód miał wyglądać tak:
Obrazek

a wyszło tak
Obrazek
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 11:23

Trza kupować w zimie ... :lol:

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 11:39

stach22 pisze:
esilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo :-/
glosniczki ratowaly sprawę
Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min ;-)
To tyle co Levorg 1.6 ... :whistle:

A co do porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 11:46

Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)
To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być? ;-)
Konto usunięte pisze:
stach22 pisze:
esilon pisze:Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo :-/
glosniczki ratowaly sprawę
Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min ;-)
To tyle co Levorg 1.6 ... :whistle:
I 2,5 sekundy mniej do 100 oraz jakieś 30 km/h różnicy V max. :-) przy dużo niższej masie ;-)
O różnicy w mułowatości levorga w trasie w porównaniu z 320i z AT nie wspomnę, to przepaść okrutna, wiem bo dokładnie sprawdzałem levorga mając go na uwadze.
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 11:52

stach22 pisze:
Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)
To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być
Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ? ;-)

A BMW masz X Drive?

szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 11:53

stach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?
sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obieli :whistle: :lol:

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 12:07

Konto usunięte pisze:
stach22 pisze:
Konto usunięte pisze:porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)
To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być
Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ? ;-)

A BMW masz X Drive?
To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę ;-)
Opis bawarki jest pod Avatarem ;-)
szamot pisze:
stach22 pisze: A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?
sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obieli :whistle: :lol:
Dokładnie tak. Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT. Tak nieprawdopodobne ,że wywołuje śmiech?
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 13:39

stach22 pisze: Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT.
prawdopodobnie wynika to z obrotów przy których ZF zmienia biegi ( idealnie korzystając z ustawienia parametrów silnika), beemką w manualu na bank jeździłbym na wyzszych obrotach , taka nalecialosc z przeszlości gdzie poniżej 2000rpm nic się nie działo albo zawory klepały
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu ;-)

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 13:42

esilon pisze:
stach22 pisze:
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu ;-)
Amen ;-)
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

FUX
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: ze sofy.
Auto: jeżdżące
Polubił: 222 razy
Polubione posty: 345 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:34

Tylko sobie oleje w ZF wymieniajcie.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 4 razy
Polubione posty: 7 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:40

stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę
Oświecam Cię, a Ty nie sądź ... :-p

http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html

gregski
6 gwiazdek
Lokalizacja: inąd
Auto: Mammut
Polubił: 0
Polubione posty: 5 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:40

ZFy nigdy nie byly tak pancerne jak AW. Fux, koledzy z frakcji Bmw to tzw niskoprzebiegowcy ;) nie ma co brac na powaznie wyopowiedzi o bezawaryjnosci. Wymiany atf'u co 100kkm tez nie zrobia juz sami tylko ktos po nich ;)

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:43

gregski pisze: ZFy nigdy nie byly tak pancerne

gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt ;-)

busik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: SM
Auto: DS5
Polubił: 47 razy
Polubione posty: 110 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:45

esilon pisze:gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt ;-)
prędzej swojego sprzedałeś niż doczekałeś 200kkm :whistle:
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski

stach22
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
Polubił: 203 razy
Polubione posty: 479 razy

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

Post 10 sty 2017, o 14:47

Konto usunięte pisze:
stach22 pisze: To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę
Oświecam Cię, a Ty nie sądź ... :-p

http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html
Porównujemy oferty dla dupowozow a nie aut sportowych. Żeby być sprawiedliwym porównaj osiągi takiego sti np. z M240 ,będzie uczciwiej ;)

Swoją droga ciekawe czemu w tym artykule jest napisane :"Fani nie będą zachwyceni wiadomością, że silnik o mocy 300 koni mechanicznych połączono ze skrzynią CVT. ".
Przejęzyczenie? :p
:drunk: KONIEC PISLANDU :thumb:

ODPOWIEDZ