Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Ważne wątki

Niech ktoś zasypie kałużę...

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.

Post 10 sty 2017, o 08:25

esilon napisał(a):Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.

Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - :giggle:
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów. :idea:
rrosiak
Rada forum
 
Auto: Dacia :)
Skąd: W-wa, Kutno
  

Post 10 sty 2017, o 08:26

esilon napisał(a):naprawde ładne auto

a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża ;-)

pegi napisał(a):Pozostaje jeszcze kwestia ceny

czasy tanich koreańczyków się skończyły dawno temu.
Przypierdzielą cenę to wszystkim w pięty pójdzie

stach22 napisał(a):ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.

E tam - CVT jest lepsza
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 08:28

rrosiak napisał(a):
esilon napisał(a):Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.

Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)


zdarza mi się na A4 mojego czarnucha rozpędzić do tej prędkości i żadnego tunelu nie widziałem :mrgreen:
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 08:33

szamot napisał(a):
stach22 napisał(a):ZF w trybie sport zmienia błyskawicznie , mimo ze to niby głównie zmiana obrotów.

E tam - CVT jest lepsza

CVT zwiększa spalanie, ,.ZF zmniejsza, CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok ;-)
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Post 10 sty 2017, o 08:47

stach22 napisał(a):CVT dramatycznie obniża osiągi i moc dając wrażenia jazdy meleksem. To w jakich kategoriach jest lepsza od ZF? Żarty na bok

zdecydowanie i kategorycznie nie zgadzam się z Twoją opinią
Proszę o konkretne dane/argumenty dlaczego skrzynia bezstopniowa ma obniżać moc i osiągi?
Dlaczego osiem biegów jest lepsze od nieskończoności ?
I która jest szybsza ? , która jest prostsza w budowie/ mniejsza/ lżejsza ?
I
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 09:08

proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy. Spalanie tak jak mówiłem. To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
Odczucia tak jak mówiłem-melex, zero emocji. W ZF przy każdej zmianie biegu np. na łopatkach dostajesz wyraźny kop w plecy,CVT -zero odczuć.

ZF wazy 80 kg. nie wiem ile wazy CVT.
ZF jest skrzynia w zasadzie bezawaryjna. Tak naprawdę nie ma słabych punktów.
Polecam przejechać się beemka z automatem ,to lepsze niż moje gadanie. Ja miałem okazje porównać CVT by subaru z ZF by BMW, to jest przepaść.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Post 10 sty 2017, o 09:28

stach22 napisał(a):Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min

z tego samego silnika robili 350Nm, teraz nowa generacja R4,ciut mocniejszy i mniej dżwieku z głośniczków
rrosiak napisał(a):
esilon napisał(a):Tunelowe widzenie powyżej 200 się zaczyna.

Ja słyszałem, że na prawo od trzystu, ale nie miałem okazji sprawdzić. A Ty stary po prostu jesteś i niedowidzisz ;-)

hehe, coś w tym jest , miałem na mysli że dłuższa jazda z prędkością 200 km/h jest wyczerpująca, 180 to granica, 160 mozna jechac i jechać ;-)

stach22 napisał(a):Polecam przejechać się beemka z automatem

+1 :-)

szamot napisał(a):a gdzie tam ładne, tył jakiś taki sraki
Środek ? pasuje jak pies do jeża

przód a przede wszystkim linia boczna świetne, cena pewnie spowoduje że przestanie być taki interesujący , ten Stinger ;-)
esilon
6 gwiazdek
 
Auto: mat
  

Post 10 sty 2017, o 09:49

stach22 napisał(a):proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.

nie rozumiem tego...że co? od kiedy to skrzynia decyduje o mocy silnika ?

stach22 napisał(a): Spalanie tak jak mówiłem

a jakieś dane - mówić to może każdy

[quote="stach22"]
To samo z osiągami, sprawdź ile do 100 robi 2.0DIT w manualu np. Legacy, a ile fotek xt. To właśnie nazywam dramatycznym obniżeniem osiągów.
po pierwsze ja nie pisałem/porównywałem do manuala tylko cvt- zf :whistle:
a po drugie należałoby porównywać takie same auta i silnikiem o takiej samej mocy
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 09:50

stach22 napisał(a):proste. XT 256KM manual 300KM ,radykalne obcięcie mocy.

Skrzynia obcięła moc? :-d
So What!
Rada forum
 
Auto: H6
Skąd: Kraków
  

Post 10 sty 2017, o 09:52

esilon napisał(a): przód a przede wszystkim linia boczna świetne

bardziej obawiam się tego, że skończy się jak z Optimą kombi

miała wyglądać tak
Obrazek

a skończyło się tak
Obrazek
Kiedy wszystko idzie bardzo dobrze, włóż sobie kamień do buta, żeby coś ciebie wytrącało z poczucia komfortu
busik
6 gwiazdek
 
Auto: TriBeca powered by Jako i Japońska 6tka powered by NuLa
Skąd: SM
  

Post 10 sty 2017, o 09:56

przód miał wyglądać tak:
Obrazek

a wyszło tak
Obrazek
Kiedy wszystko idzie bardzo dobrze, włóż sobie kamień do buta, żeby coś ciebie wytrącało z poczucia komfortu
busik
6 gwiazdek
 
Auto: TriBeca powered by Jako i Japońska 6tka powered by NuLa
Skąd: SM
  

Post 10 sty 2017, o 10:23

Trza kupować w zimie ... :lol:
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 10:39

stach22 napisał(a):
esilon napisał(a):Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo :-/
glosniczki ratowaly sprawę


Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min ;-)

To tyle co Levorg 1.6 ... :whistle:

A co do porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)
pegi
6 gwiazdek
 
Auto: 3H4+2H6:)
  

Post 10 sty 2017, o 10:46

pegi napisał(a):porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)


To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być? ;-)

pegi napisał(a):
stach22 napisał(a):
esilon napisał(a):Moj mial chyba od 1300 dostępny Max moment. Automat i to dobry konieczny do sprawnej jazdy.
tylko dźwięk silnika N20 czy jak mi tam bylo :-/
glosniczki ratowaly sprawę


Postanowiłem sprawdzić, u mnie jest 270 Nm dostępne od 1250-4500 obr/min ;-)

To tyle co Levorg 1.6 ... :whistle:


I 2,5 sekundy mniej do 100 oraz jakieś 30 km/h różnicy V max. :-) przy dużo niższej masie ;-)
O różnicy w mułowatości levorga w trasie w porównaniu z 320i z AT nie wspomnę, to przepaść okrutna, wiem bo dokładnie sprawdzałem levorga mając go na uwadze.
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Post 10 sty 2017, o 10:52

stach22 napisał(a):
pegi napisał(a):porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)


To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być

Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ? ;-)

A BMW masz X Drive?
pegi
6 gwiazdek
 
Auto: 3H4+2H6:)
  

Post 10 sty 2017, o 10:53

stach22 napisał(a):A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?

sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obieli :whistle: :lol:
szamot
5 gwiazdek
 
Auto: Czarne
Skąd: Tbg
  

Post 10 sty 2017, o 11:07

pegi napisał(a):
stach22 napisał(a):
pegi napisał(a):porównania Legacy GT w manualu z Forkiem XT z CVT to taka drobna różnica, że Legacy ma 300 KM i 400 Nm ;-)


To jeszcze łaskawie wytłumacz dlaczego? ;-)
A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być

Ok. Ale najpierw Ty mi powiedz, skąd wiesz, że to przez CVT ? ;-)

A BMW masz X Drive?


To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę ;-)
Opis bawarki jest pod Avatarem ;-)

szamot napisał(a):
stach22 napisał(a):A potem powiedz co jest takiego chujowego w CVT, że tak musi być?

sugerujesz że jakby Japończycy wsadzili tam skrzynię ZF to by mocy nie obieli :whistle: :lol:

Dokładnie tak. Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT. Tak nieprawdopodobne ,że wywołuje śmiech?
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Post 10 sty 2017, o 12:39

stach22 napisał(a): Każde BMW z analogicznymi silnikami manual vs AT mają te same moce i mniejsze spalanie w AT.


prawdopodobnie wynika to z obrotów przy których ZF zmienia biegi ( idealnie korzystając z ustawienia parametrów silnika), beemką w manualu na bank jeździłbym na wyzszych obrotach , taka nalecialosc z przeszlości gdzie poniżej 2000rpm nic się nie działo albo zawory klepały
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu ;-)
esilon
6 gwiazdek
 
Auto: mat
  

Post 10 sty 2017, o 12:42

esilon napisał(a):
stach22 napisał(a):
Co nie zmienia faktu że ZF to najlepsza, najprzyjaźniejsza dla użytkownika automatyczna skrzynia do dupowozu ;-)

Amen ;-)
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Post 10 sty 2017, o 13:34

Tylko sobie oleje w ZF wymieniajcie.
FUX
6 gwiazdek
 
Auto: jeżdżące
Skąd: ze sofy.
  

Post 10 sty 2017, o 13:40

stach22 napisał(a):To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę

Oświecam Cię, a Ty nie sądź ... :-p

http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html
pegi
6 gwiazdek
 
Auto: 3H4+2H6:)
  

Post 10 sty 2017, o 13:40

ZFy nigdy nie byly tak pancerne jak AW. Fux, koledzy z frakcji Bmw to tzw niskoprzebiegowcy ;) nie ma co brac na powaznie wyopowiedzi o bezawaryjnosci. Wymiany atf'u co 100kkm tez nie zrobia juz sami tylko ktos po nich ;)
gregski
6 gwiazdek
 
Auto: busik
Skąd: inąd
  

Post 10 sty 2017, o 13:43

gregski napisał(a):ZFy nigdy nie byly tak pancerne


gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt ;-)
esilon
6 gwiazdek
 
Auto: mat
  

Post 10 sty 2017, o 13:45

esilon napisał(a):gwarancje do 200 000 kilometrów daja to może jednak dobry produkt ;-)

prędzej swojego sprzedałeś niż doczekałeś 200kkm :whistle:
Kiedy wszystko idzie bardzo dobrze, włóż sobie kamień do buta, żeby coś ciebie wytrącało z poczucia komfortu
busik
6 gwiazdek
 
Auto: TriBeca powered by Jako i Japońska 6tka powered by NuLa
Skąd: SM
  

Post 10 sty 2017, o 13:47

pegi napisał(a):
stach22 napisał(a):To Ty mnie oświeć dzęki czemu analogiczne silniki w subaru przy CVT obcinają moc o 1/4? Przypadek? Nie sądzę

Oświecam Cię, a Ty nie sądź ... :-p

http://superauto24.se.pl/moto-news/suba ... 00517.html


Porównujemy oferty dla dupowozow a nie aut sportowych. Żeby być sprawiedliwym porównaj osiągi takiego sti np. z M240 ,będzie uczciwiej ;)

Swoją droga ciekawe czemu w tym artykule jest napisane :"Fani nie będą zachwyceni wiadomością, że silnik o mocy 300 koni mechanicznych połączono ze skrzynią CVT. ".
Przejęzyczenie? :p
stach22
6 gwiazdek
 
Auto: impreza 2.0AT, BMW 320i Xdrive steptronic
  

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: rrosiak, szamcio11 i 4 gości