Strona 5 z 6

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:15
przez stach22
Pierwsza trasa z salonu do domu czyli jakieś 360 km zrobiłem średnia 7,4 /100 ale obchodziłem się jak z jajkiem.

A kończąc offtop powiem że moim marzeniem jest mieć kiedyś 6R w jakiejkolwiek budzie BMW , może kiedyś....

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:21
przez leon
stach22 napisał(a):A kończąc offtop powiem że moim marzeniem jest mieć kiedyś 6R w jakiejkolwiek budzie BMW , może kiedyś....


no nie przesadzaj, za wacikowe se kupisz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... yHuMB.html

:giggle:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:25
przez stach22
leon napisał(a):
stach22 napisał(a):A kończąc offtop powiem że moim marzeniem jest mieć kiedyś 6R w jakiejkolwiek budzie BMW , może kiedyś....


no nie przesadzaj, za wacikowe se kupisz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... yHuMB.html

:giggle:


Jak będę musiał to się nie zawaham :D

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:26
przez stach22
Leon, zapomniałem dodać o turbinie ;-)

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:47
przez szamot
stach22 napisał(a):Czyli że większa moc przy tej samej pojemności w identycznym silniku generuje większa dawkę spalin?

a ma mniej generować ? :-/
A ta większa moc to z czego się bierze ;-)

stach22 napisał(a):Ja jadąc xt pomimo niezłych osiągów na papierze nie mam żadnej radości z jazdy, silnik wyje jednostajnie, nie ma tego oddechu przy zmianie biegu, nie ma uderzenia w plecy przy agresywnej redukcji, jak w trolejbusie. Mnie to nie odpowiada.

To są Twoje subiektywne odczucia i ok
Ale nie pisz pierdół jeżeli nie masz na to argumentów/danych

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 22:22
przez So What!
szamot napisał(a):A ta większa moc to z czego się bierze ;-)

Z lepszej sprawności silnika :-d

busik napisał(a):
esilon napisał(a):
stach22 napisał(a): średnia 11,2

da się mniej ;-)
wersja 245KM w czwórce coupe :arrow:

na starym automacie w Tribece na trasie z Gdańska do Srebrnej Góry miałem 10,95 średnią (na benzynie). A auto mocno cięższe. Od tamtego czasu nie udało mi się nigdy tego wyniku powtórzyć ;-)

Z górki jechałeś, ot co :giggle:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 10 sty 2017, o 22:55
przez stach22
Czy ma ktoś z Was dostęp do osiągów wersji japońskiej forestera XT 280PS?
Pytam, bo z danych wynika ,że moment obrotowy jest dokładnie taki sam jak w wersji europejskiej, więc ciekawi mnie jak różnią się osiągi.

2.0XT (253 PS) 2013- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 253 PS (186 kW; 250 hp) at 5,600, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-4,800
2.0XT (280 PS) 2012- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 280 PS (206 kW; 276 hp) at 5,700, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-5,600

PS.szamot, otrzyj pianę.

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:19
przez Chloru
So What!, nie z górki, tylko ciota drogowa. I dwa dupa a nie inzynier bo podawanie spalania do drugiego miejsca po przecinku to myślenie życzeniowe :evilgrin: :mrgreen: Spytaj doktora Damazia jak nie wierzysz :razz:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:43
przez Alan, Alan, Alan!
stach22 napisał(a):Pytam, bo z danych wynika ,że moment obrotowy jest dokładnie taki sam jak w wersji europejskiej, więc ciekawi mnie jak różnią się osiągi.

2.0XT (253 PS) 2013- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 253 PS (186 kW; 250 hp) at 5,600, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-4,800
2.0XT (280 PS) 2012- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 280 PS (206 kW; 276 hp) at 5,700, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-5,600

nie jest taki sam

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:50
przez stach22
Alan, Alan, Alan! napisał(a):
stach22 napisał(a):Pytam, bo z danych wynika ,że moment obrotowy jest dokładnie taki sam jak w wersji europejskiej, więc ciekawi mnie jak różnią się osiągi.

2.0XT (253 PS) 2013- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 253 PS (186 kW; 250 hp) at 5,600, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-4,800
2.0XT (280 PS) 2012- 1,998 cc (121.9 cu in) H4 (FA20) 280 PS (206 kW; 276 hp) at 5,700, 35.7 kg·m (350 N·m; 258 lbf·ft) at 2,000-5,600

nie jest taki sam


A co z osiągami?

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:51
przez Alan, Alan, Alan!
też pewno nie będą takie same :cofee:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 00:53
przez stach22
Dzięki Alan :-)

Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 07:57
przez stach22
Ale będę się jednak nadal upierał że moment jest ten sam, choć w innych okolicznościach :-)

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:25
przez WiS
Miłośnikom germańskiej motoryzacji w tym wątku mówię stanowcze, proletariackie "niet".
Ja się tu staram nie kupić scouta/xperienca i innego volksbadziewia, a ci mi z mercami. No dobra, infiniti obskoczy... :mrgreen:

Ale generalnie uprasza się tutaj o przewagach Subaru zza kałuży.

Piter, rozeznawaj, jak chcesz na mnie znów zarobić... :-)

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:27
przez esilon
WiS napisał(a):Ja się tu staram nie kupić scouta/xperienca i innego volksbadziewia, a ci mi z mercami


cos mi świta że śmigło 330i wchodziło kiedys w grę :whistle:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:36
przez leon
WiS napisał(a): jak chcesz na mnie znów zarobić... :-)


Czyli gowin daje radę. :giggle:

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:37
przez WiS
Chwila słabości.

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:42
przez esilon
WiS napisał(a):Chwila słabości.


chwila słabości to może wygladać tak: amerykańska Łada niva coupe :giggle:

bardzo ciekawie wyglada ten Ford Bronco 8-)

Obrazek

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:43
przez WiS
Widziałem :thumb:

Na nasze autostrady - kuszący...

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:46
przez esilon
WiS napisał(a):kuszący...

no to ford ma juz dwa modele interesujące, Mustang i za chwilke Bronco ( biały świetnie wygląda) ;-)
ciagle tylko subaru i subaru :giggle:

Obrazek

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 18:49
przez WiS
esilon napisał(a):dwa modele interesujące, Mustang i za chwilke Bronco

Ten drugi nawet jakiś taki bardziej dyskretny i mniej ostentacyjny... :mrgreen: Ale, nie powiem, z praktycznego punktu widzenia - kusi.

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 19:10
przez Chloru
WiS napisał(a):Chwila słabości.


Lub też przebłyski geniuszu ;)

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 19:24
przez pegi
Mustangiem trochę miałem okazję pojeździć i stwierdzam, że jest zdecydowanie przereklamowany :cofee: Chyba, że jako szpanowóz. W tej roli się może sprawdzi ;-)

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 19:28
przez Лукашэнка
WiS napisał(a):Ale generalnie uprasza się tutaj o przewagach Subaru zza kałuży.

Przewagi? Bardzo fajne silniki.
Ale tylko uszkodzone auta są opłacalne w imporcie.
Więc ja bym szukał uszkodzonego w rozsądnym zakresie
np:
https://www.otomoto.pl/oferta/dodge-cha ... yIvUx.html

Re: Niech ktoś zasypie kałużę...

PostNapisane: 11 sty 2017, o 19:43
przez WiS
pegi napisał(a):jest zdecydowanie przereklamowany

Ale można sobie ustawić zielone podświetlenie zegarów. Lubię - koi mi wzrok w nocy.

Chloru napisał(a):Lub też przebłyski geniuszu ;)

E, to nie ja...

Лукашэнка napisał(a):ja bym szukał uszkodzonego w rozsądnym zakresie

Od tego jest nasz spec od przystanków. Znaczy, teraz, od rancz przydrożnych.