Forester III (SH) i LPG - dylematy laika ;)

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
samuraj
0 gwiazdek
Auto: Subaru Forester III 2.5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Forester III (SH) i LPG - dylematy laika ;)

Post 30 sty 2017, o 09:59

Cześć wszystkim.

Od kilku miesięcy jeżdżę sprowadzonym z USA Forkiem 2012 2.5 litra, benzyna, w automacie, około 180 kuców. To moje pierwsze Subaru, i oprócz trzeszczących gdzieniegdzie plastików zauważam tylko jeden problem z tym samochodem - troszkę za dużo lubi wypić. Decyzja o gazie podjęta, jak policzyłem: inwestycja zwróci się po max 1 roku - a zamierzam nim jeździć troszkę dłużej ;)

I teraz mam pytanie do Was - czy taki zestaw zaproponowany mi w AC w Białymstoku (http://www.ac.com.pl/) ujdzie?

Wtryskiwacz AC WO 2 bądź 3
Reduktor AC R01
Sterownik STAG 4 Gbox +

Cena: 2700

Z góry zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Chciałbym mieć po prostu spokój, kilka stów miesięcznie więcej i ogarnięty serwis w miarę blisko mojego miejsca zamieszkania (okolice Białegostoku). Wiem, że niejaki Jako z Warszawy ma tutaj liczne grono fanów - koszt u niego zaledwie 1000 złotych wyższy, ale sam serwis 200 km dalej (chociaż dość często bywam w Warszawie).
Pytanie, czy rzeczywiście może być aż taka różnica potem w użytkowaniu? Facet, który sprowadził mi auto (często ciągnie właśnie forki, które potem ludzie gazują) mówi, żebym nie zawracał głowy i robił w AC.

Doradźcie proszę.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Rafał



szamot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Tbg
Auto: Czarne
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 41 razy

Re: Forester III (SH) i LPG - dylematy laika ;)

Post 30 sty 2017, o 10:10

Nie znam zakładu ale... silnik w Twoim forku to nie pionierska, ściśle tajna jednostka przyszłych lotów na marsa.
Składniki instalacji - ok,
samuraj pisze: żebym nie zawracał głowy i robił w AC.
i racja
Zapierdzielać 200 kilosów by serwisować ? :whistle:

samuraj
0 gwiazdek