hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 479 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
Szamot, skoda dostaje odrzuty ;)
KONIEC PISLANDU
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 130 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
1.8TSi i 2.0 zresztą też - znosi bardzo duże moce bez problemu. Problem zużycia oleju wynika tylko i wyłacznie z zastosowania bardzo cienkich (1,2mm) pierscieni olejowych. Jest firma króa przerabia tłoki pod pierscienie 2mm co rozwiazuje problem raz na zawsze.szamot pisze:
lukass napisał(a):
generalnie to pancerny motor
był kiedyś taki... 1.8 T - to se newrati
Silnik któy skąłdalismy 2 tygodnie temu miał przebeig 150tyś i brał litr na 400km. Głądzie cylindra nie ruszone - widać było siatkę po honowaniu jakby był dopiero odebrany blok od szlifierza.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
- stach22
- 6 gwiazdek
- Auto: Impreza, Beema i jeszcze Suzuki
- Polubił: 203 razy
- Polubione posty: 479 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
No to jest fajna fura. Ale jest jakaś drętwa gadka z salonem, w Lublinie w ogóle go nie sprzedają. Coś mówią, że mogą sprzedać to co mają a na zamówienie to jakiś abstrakcyjny czas.Miałem kiedyś dwa fordy i kontakty z serwisem wspominam najgorzej z mi znanych. Poza tym niestety wnętrze fokusa jest dla mnie koszmarną tandetą no i nie ma automatu, trochę przyzwyczaiłem się do niego.szamot pisze:stach22, a focusik RS ?
Siedziałem dziś w Golfiku GTI i...to wnętrze też mi zupełnie nie leży po beemce z zasadzie żadne wnętrze mi już nie leży w A3 z kolei siedzi się dziwnie wysoko Już mi się chyba odechciało
Muszę jeszcze zobaczyć A 250 sport 4MATIC, jest atrakcyjny cenowo, choć nie ma takiego kopyta jak AMG, ale zdaje się, że jak dla mnie to aż nadto
Lukas, dzięki za rady "z doświadczenia".
KONIEC PISLANDU
- piotruś
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 318 razy
- Polubione posty: 202 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
lukass pisze: Głądzie cylindra nie ruszone - widać było siatkę po honowaniu jakby był dopiero odebrany blok od szlifierza.
Niesamowite . Po 150tys.km? Czyli nie było też żadnego owalu i wystarczyło wymienić tłoki z pierścieniami?
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 130 razy
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
Absolutnie żadnego widocznego/mierzalnego zużycia gładzi cylindra. Tłoki tez zostają te same (sa nie zużyte). Jedyny problem to za cienkie pierscienie olejowe. Stare tłoki się przerabia na pierścienie 2mm (olejowy i środkowy). Górny pierścien zostaje tej samej grubosći. To załatwia temat brania oleju raz na zawsze (no dobra na jakieś 400-500tyś )
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
Re: hot hatche, czyli auto dla dziada, duchem młodego :D
lukass pisze: i brał litr na 400km
Ja nie wiem, co to jest zużycie oleju. Już tak od 5-6 samochodów...