stach22 pisze:
A dlaczego tak twierdzisz? Widziałem sporo prób na śniegu i mokrym jak i na drodze pełnym zakrętów. Auto idzie jak po sznurku.
twardo, niesprężyście, niski profil
bez wątpienia szybkie auto ale raczej na dobry asfalt, faktem jest, że tego dobre asfaltu teraz coraz więcej
pewnie można go będzie zaliczyć do HH to było moje najlepsze auto do zakrętów czyli 1987/88 Ford Escort RS silnik 1.6 turbo, kolejny to Uno Turbo (ino byłem jakby odrobinkę młodszy a to wiele zmienia

)
stach22 pisze:
No i właśnie tu się zgadzam.13d jest inna niż reszta, długa typowa dla BMW
dokładnie, to się pewnie będzie z czasem zmieniać i powoli możemy uznać, że ta cecha też będzie w "budżetowych" BMW wymierała
tym bardziej, że ta cecha przekłada się na miejsce, pozycje na przednich fotelach, nogi idą głębiej względem deski rozdzielczej
stach22 pisze:
pod którą w dodatku pracuje magiczny 3.0R6 turbo
też podzielam ten pogląd, do jazdy "na codzień" wygodniejsza jest jazda z pojemności jak z mocnego doładowania
stach22 pisze:
No i genialna ZF, która już w moim 2.0 pracuje w trybie sport błyskawicznie a co dopiero 3.0
co do tego to mam mieszane uczucia, fakt skrzynia jako automat jest bardzo dobra natomiast odbiera czucie auta, ja się przyznam bez bicia, że po paru k km jestem z nią zwyczajnie niekompatybilny i jeśli automat to aż się prosi dwusprzegłówka
ja mimo wszytko chyba z BMW jestem ogólnie niekompatybilny ale przyczyn to by trzeba było szukać nie w aucie a w mojej głowie u specjalisty z kozetką
największą wadą 3.0 jest akcyza w PL, za każdym razem jak otwieram maskę w X1 pojawia się to uczucie "ktoś tu coś amputował"
swoją droga to chyba 6 cylindrowego silnika w hatchu to nikt nie wstawia, rzędowe 6 cylindrów wspartę małą turbiną, umieszczone wzdłużnie, do tego z jakimś tam sprawnie działającym AWD "rear biased" w aucie co do którego poziom wykonania należy do raczej tych bardziej starannych
stach22 kiedy będziesz miał kolejną szansę kupić coś tak wyjątkowego ?
P.S.
stach22 pisze:
Ketiv, ja nie zakładam wymiany silnika
rozumiem, natomiast fakt, ze ten subarowski 2.5 turbo jest jest od lat na rynku ma tez swoje zalety