Chloru pisze: ↑7 lip 2020, o 09:09
chciałbym jako klient wiedzieć ile i jak została rozliczona.
oczywiście, że tak. dlatego - dopóki jest nadpłata - nie powinni wysyłać żadnych faktur tylko dać ci login do Twojego miejsca w internecie, gdzie sprawdzasz stan rozliczeń -> wtedy, kiedy chcesz. wybrałeś elektroniczne faktury -> masz dostęp do Internetu -> możesz używać eBOKa.
nadpłata zamienia się w należność -> idzie faktura + rozliczenie.
a jak nie masz dostępu do neta i chcesz wiedzieć ile jest jeszcze nadpłaty, to se zadzwoń. i poproś o przesłanie rozliczenia. papierowego.
ale to będzie na TWOJE życzenie.
od pewnego czasu niektóre banki przysyłają papierową historię operacji na kartach plastikowych (ich dużo rodzajów jest). jednocześnie wiedzą, że mam dostęp (i wiedzą, że korzystam) z tzw. bankowości elektronicznej.
efekt? ja te "listy" wyrzucam nie czytając.
i wiem jedno: w sprawie małych białych foczek z dużymi oczami (
jarmaja ulubione zwierzaki) można zrobić więcej optymalizując takie pierduły niż wymuszając na producentach samochodów rzeczy niemożliwe. albo udając, że baterie używane w samochodach są eko-spoko.