Ok.
Rodowód rajdowy zapewne kontynuuje WRX i sti , cywilna impreza IMO to faktycznie dupowóz, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przewidywalny silnik, prosta i wygodna CVT , napęd na każdą pogodę, świetne zawiasy(sądząc po pierwszych testach). Moim zdaniem jest Ok.
Dla siebie bym nie kupił, ale dla niektórych świadomych nabywców będzie świetnym samochodem.
Brak podparcia nawet w opcji oczywiście jest niezrozumiałą porażką. Pewnie w następnych wersjach będzie tak jak w levorgu.
Konfigurowałem sobie audi Q2 , najtańsza opcja audi jeśli chodzi o haldex+automat+benzyna i wyszło najbiedniej około 175k
Oczywiście osiagi o niebo lepsze ale jednak różnica w cenie kosmiczna.
Nowa impreza w wersji exclusive wychodzi Ok 113k i jest całkiem przyzwoicie wyposażona. To jest jednak spora różnica.