Impreza 2018
: 3 paź 2017, o 14:28
leon pisze:Ładna Astra. I jaki wybór silników i skrzyń biegów.
Fokusa mi przypominaleon pisze:Ładna Astra.
stach22 pisze: W ogóle zastanawiam się tak na marginesie po co brać Levorga przy tej imprezie?
stach22 pisze: 9,8 do 100 to z pewnością nie jest sport
100l różnicy to tak dużo?leon pisze:stach22 pisze: W ogóle zastanawiam się tak na marginesie po co brać Levorga przy tej imprezie?
Przestrzeń. Może nie po to by wozić nim lodówki, ale jeżdżąc z bachorami lepiej mieć więcej niż mniej.
Dostojne to ma moja beemka, jakieś 7,4leon pisze:stach22 pisze: 9,8 do 100 to z pewnością nie jest sport
No, takie ... dostojne ... osiągi.
Eeeee, może nie , trudniej się parkujeFUX pisze:Bier to a Żona zyska beemkę.
![]()
stach22 pisze: Może i środek będzie lepszy niż w XV, bo pewnie żywcem z Levorga.
stały tak samo jak X-drive w BMW 3 ;)stach22 pisze: Ale trzeba oddać, że całkiem znośna cena jak na stałe 4x4
Kanapa a nie frajdowóz.stach22 pisze: z5
Aha, czyli nowa impreza nowy środek. No to trzeba by zobaczyć osobiście, narazie widzę tylko fotki i testy z YT a tam jest ten środek chwalony.ketivv pisze:stach22 pisze: Może i środek będzie lepszy niż w XV, bo pewnie żywcem z Levorga.
z jakiego Levorg-a, Levorg ma środek taki sam jak "stary" XV
w nowej Imprezie środek niczym nie przypomina tego z Levorg-a
nowa Impreza/XV z Levorg-iem mają niewiele wspólnego
Eee, No raczej bym nie powiedział. Dotychczasowe zetki dawały frajdę to pewnie z5 tez będzie. Zapowiada się nieźle.FUX pisze:Kanapa a nie frajdowóz.stach22 pisze: z5
stach22 pisze: Aha, czyli nowa impreza nowy środek. No to trzeba by zobaczyć osobiście, narazie widzę tylko fotki i testy z YT a tam jest ten środek chwalony.
tyle i aż tyle, tak samo są "stałe" bo elektronika i mechatronika sterująca spinaniem pracuje w trybie ciągłym od momentu przekręcenia kluczykastach22 pisze: 4x4 nie jest taki jak w xdrive, które ma preferencje napędu na tył a dołączany jest przód. Jeden i drugi jest napędem stałym, bo moment obrotowy jest stałe obecny na 4 kołach (również inicjalne, z tym że różne są proporcje z racji specyfiki obydwu napędów) + sprzęgło wielopłytkowe, tyle je łączy.
Rozdziałem momentu w obydwu steruje komputer, może o to ci chodziło.
stach22 pisze: Podtrzymuję, że za cenę Ok. 100k nie znajdziesz na rynku samochodu z takim napędem, wiec jeśli ktoś nie potrzebuje wyścigówki to jest to dobra oferta. Samochód na każda pogodę za rozsądne pieniądze.
stach22 pisze: Jedynym modelem gdzie xdrive sprzeniewierzył się preferencji tylu jest nowy x1