Jak na sucze nowości nie zareaguje to rzeczywiście stary :-DEterycznyŻołądź pisze:Ale ja mam psa psa. PSA. Poza tym starego...
Dobre...hogi pisze:I dobrą promocję zrobił na montaż neonów
drobna literówka a wy sie czepiacie hehe:pKonto usunięte pisze:Jak na sucze nowości nie zareaguje to rzeczywiście stary :-DEterycznyŻołądź pisze:Ale ja mam psa psa. PSA. Poza tym starego...
Dobre...hogi pisze:I dobrą promocję zrobił na montaż neonów
Wiesz jak ktos odpowiedno ureguluje naleznosc to i mu zamontuje jeszcze paski ala Małysz na aucie:D hehehogi pisze:I dobrą promocję zrobił na montaż neonów :-PKonto usunięte pisze:Wrzuciłbyś coś na zachętę, to na pewno temat by się rozwinął.
To filtr stozkowy ktory jest bezposrednio przy zderzaku wyprowadzony.... glosny dlatego ze strasznie słychac turbo przy zamykaniu przepustnicy..... nagaram to wrzuce na forumKonto usunięte pisze:Racer, wow :shock: fajnie mieć warsztat, można sobie w samochodzie pogrzebać.
Ten K&N to wlot powietrza? Dlaczego głośny?
W końcu lżejsze. I bardziej opływowe. Kiedyś w samolotach wystające nity były problemem przy dużych prędkościach. Zastanawiałeś się nad wycieraczkami? Wiesz ile waży tylna z całym osprzętem? Z 2 km/h, jak nic!WRC fan pisze:W ramach modyfikacji pojechałem wczoraj na myjnię. Auto wyraźnie odżyło
Nareszcie ktos na temat oprócz nabijanaia sie :P ładna robota ten GT-ek i czekamy na dalsze fotki:D latasz gdzies w kajtkach lub MP??samochodzik pisze:to juz moja robota, tesciu robi ogrzewania dla domow, to poszlo latwiejky pisze:To centralne ogrzewanie to już Twoja robota, czy jeszcze Jurka Szybkie Sandały? :)
r.
to prosze w takim razie przerzucic...remek pisze:Wlasnie dodalismy nowe forum 'Nasze Subaru' gdzie mozecie zakladac wątki z prezentacjami cudeniek.
Nie pomniejszałbym znaczenia ortografii i literówek...Racer pisze:Ty to chyba sie nudzisz normalnie:P zamiast pilnowac ortografi i literówek pokaz co tam skrywasz za auto............
Bo plan zakladał powyzej tej mocy ale sie troszke przeliczyłem, a poza tym cos musiał dac skoro hamownia wykazała na seri wydechu i seryjnym dolocie 197KM i 268nm a po modyfikacjach pokazała 220km i 290nm na seryjnym up-pipe. Wymieniłem up-pipe ale na hamowni nie byłem wiec niebawem ile dokładnie ma ale roznica była odczuwalna....Interceptor pisze:A ja mam pytranie po co filtr wymianiales? Skoro seryjny starcza bez problemu do 280 KM, nie wspomne ze na stozku przeplywka szybko powie papa.LORD VADER pisze:pieknie bedzie wode zasysalRacer pisze: To filtr stozkowy ktory jest bezposrednio przy zderzaku wyprowadzony....
a na serio uwazaj na to
Na seryjnym wnetrzu silnika powyzej 280 KM w WRXie? To Mission Impossible, znaczy w kontekscie tego zeby to przezylo, 280 to granica wytrzymalosci silnika WRXa. Wiecej skonczy sie smiercia w/w. A przyrost o jakim piszesz to w glownej mierze wydech, generalnie dolotu nie trzeba wymieniac w WRXie, ten element jest policzony na zdecydowanie wieksza moc. Ciekaw jestem czy nie bedzie cyrkow z przeplywomierzem przy stozku.Racer pisze: Bo plan zakladał powyzej tej mocy ale sie troszke przeliczyłem, a poza tym cos musiał dac skoro hamownia wykazała na seri wydechu i seryjnym dolocie 197KM i 268nm a po modyfikacjach pokazała 220km i 290nm na seryjnym up-pipe. Wymieniłem up-pipe ale na hamowni nie byłem wiec niebawem ile dokładnie ma ale roznica była odczuwalna....
Rozwiercenia naby powiadasz?? To byloby cos nowego :shock: . A nie przypadkiem plastikowych obudow kolumny kierownicy.Racer pisze:Montaz wymagał rozwiercenia naby
Bo taki dolot kosztuje zero przecinek nic a niby fajnie wyglada . U mnie w samochodzie tez jest podobny - beznadziejaInterceptor pisze:A ja mam pytranie po co filtr wymianiales?
W Wrx-ie nie powie tak szybko /to nie Gt-ek/, ale IMO samochod jezdzi gorzej niz na seryjnej puszcze /i trzeba myc co 2000km /.Interceptor pisze:nie wspomne ze na stozku przeplywka szybko powie papa
mam wrazenie ze moze z dolu i gorzej minimalnie ale wkreca sie szybciej turbo w gornym zakresie obrotów........ przynajmniej ja tak to czuje........ a co do przepływki to tak jak pisałes w GT-kach jakos szubciej nadchodzi koniec zywota przepływki, w sumie nie wiadomo dlaczegoxbike.pl pisze:Rozwiercenia naby powiadasz?? To byloby cos nowego :shock: . A nie przypadkiem plastikowych obudow kolumny kierownicy.Racer pisze:Montaz wymagał rozwiercenia naby
nie obodowe tylko nabe w miejscu w ktorym wchodzi czop od kieronkow. Aby normalnie odbijały po skrecie..... generalnie o to chodziło
Bo taki dolot kosztuje zero przecinek nic a niby fajnie wyglada . U mnie w samochodzie tez jest podobny - beznadziejaInterceptor pisze:A ja mam pytranie po co filtr wymianiales?
ale k&n czy cos innego??
W Wrx-ie nie powie tak szybko /to nie Gt-ek/, ale IMO samochod jezdzi gorzej niz na seryjnej puszcze /i trzeba myc co 2000km /.Interceptor pisze:nie wspomne ze na stozku przeplywka szybko powie papa
a kto powiedzial ze miałobys seryjnie :DInterceptor pisze:Na seryjnym wnetrzu silnika powyzej 280 KM w WRXie? To Mission Impossible, znaczy w kontekscie tego zeby to przezylo, 280 to granica wytrzymalosci silnika WRXa. Wiecej skonczy sie smiercia w/w. A przyrost o jakim piszesz to w glownej mierze wydech, generalnie dolotu nie trzeba wymieniac w WRXie, ten element jest policzony na zdecydowanie wieksza moc. Ciekaw jestem czy nie bedzie cyrkow z przeplywomierzem przy stozku.Racer pisze: Bo plan zakladał powyzej tej mocy ale sie troszke przeliczyłem, a poza tym cos musiał dac skoro hamownia wykazała na seri wydechu i seryjnym dolocie 197KM i 268nm a po modyfikacjach pokazała 220km i 290nm na seryjnym up-pipe. Wymieniłem up-pipe ale na hamowni nie byłem wiec niebawem ile dokładnie ma ale roznica była odczuwalna....
ja mam Injen - co nie zmienia faktu, ze jeden i drugi jest do baniRacer pisze:ale k&n czy cos innego??
mi sie nic szybciej nie wkreca . Uwazam wrecz, ze auto nie przyspiesza plynnie i jest "ociezale".Racer pisze:ale wkreca sie szybciej turbo w gornym zakresie obrotów