Forester 3 kupno
Forester 3 kupno
Witam wszystkich forumowiczów!
Mam zamiar kupić Forester 3 generacji (2008-2012 r.max 50 tyś). Z uwagi na fakt, że jestem leśniczym auto będzie w głównej mierze eksploatowane w terenie (raczej równinny, trochę piachu i kolein). Na pewno będzie benzyniak, który raczej zagazuje(około 50 km dziennie po lesie).Chciałbym się dowiedzieć z jaką skrzynią doradzicie mi kupić i czego dotyczył facelifting dokonany w 2010 roku. I jak sprawuje się zawieszenie w terenie.
Dzięki za pomoc!!!
Mam zamiar kupić Forester 3 generacji (2008-2012 r.max 50 tyś). Z uwagi na fakt, że jestem leśniczym auto będzie w głównej mierze eksploatowane w terenie (raczej równinny, trochę piachu i kolein). Na pewno będzie benzyniak, który raczej zagazuje(około 50 km dziennie po lesie).Chciałbym się dowiedzieć z jaką skrzynią doradzicie mi kupić i czego dotyczył facelifting dokonany w 2010 roku. I jak sprawuje się zawieszenie w terenie.
Dzięki za pomoc!!!
Forester 3 kupno
Pozdrawiam kolegę po fachu!
Szukaj z końcówki produkcji z silnikiem FB20 europejskie, albo FB25 z usa. Palą zauważalnie mniej od starej generacji, są na łańcuchu, gazowalne bezproblemowo. Poznasz je po plastikowej osłonie paska osprzętu. Albo 2,5 sohc z regulacją zaworów na śrubki - też tylko z usa. UPG się robi w granicach 200tkm, po za tym bolączek brak. Skrzynia automat hydrauliczny nieśmiertelny. Mój obk w tym tygodniu wskaże 300tkm, skrzynia ta sama, nierozbierana. Połowa przebiegu w terenie. Skrzynia ręczna w terenie raczej prędzej niż później zawoła o nową wiskozę.
FB20/FB25 szukałem długo z automatem, jakieś ulotne są. Sztuka której pożądałem w de po lekkiej kolizji była zaliczkowana w 4h(!) od pojawienia się ogłoszenia.
Szukaj z końcówki produkcji z silnikiem FB20 europejskie, albo FB25 z usa. Palą zauważalnie mniej od starej generacji, są na łańcuchu, gazowalne bezproblemowo. Poznasz je po plastikowej osłonie paska osprzętu. Albo 2,5 sohc z regulacją zaworów na śrubki - też tylko z usa. UPG się robi w granicach 200tkm, po za tym bolączek brak. Skrzynia automat hydrauliczny nieśmiertelny. Mój obk w tym tygodniu wskaże 300tkm, skrzynia ta sama, nierozbierana. Połowa przebiegu w terenie. Skrzynia ręczna w terenie raczej prędzej niż później zawoła o nową wiskozę.
FB20/FB25 szukałem długo z automatem, jakieś ulotne są. Sztuka której pożądałem w de po lekkiej kolizji była zaliczkowana w 4h(!) od pojawienia się ogłoszenia.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2021, o 15:48 przez BiP, łącznie zmieniany 1 raz.
Forester 3 kupno
Nie marudz
Marianos, ale masz fajna robote
Edit:
O! I BiP tez
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Forester 3 kupno
Może chodzi o kwotę razem z pakietem startowym typu upg albo panewkaFUX pisze:50 kpln za 10 letnie auto?
Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Forester 3 kupno
Dzięki BIP za szybką i pomocną odpowiedź. Teraz już wiem na co zwrócić uwagę
ogólnie parcia nie mam więc na spokojnie będę czegoś ciekawego szukał...
ogólnie parcia nie mam więc na spokojnie będę czegoś ciekawego szukał...-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Forester 3 kupno
Skąd jesteś, bo znajomy myśli o sprzedaży chyba 2009r., 2,0 z gazem BRC już po UPG?
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.
Forester 3 kupno
A nieee, dziekuje, akurat w listopadzie to nie moge
Ale chyba wiekszosc tak sobie milo wyobraza prace lesniczego. A to sianka do pasnika dorzuci dla sarenek, a to budke dla ptaszkow przymocuje, wnyki usunie
Ale zeby nie bylo, ja jestem kobieta pracujaca i zadnej pracy sie nie boje
Ale to jeszcze nie robi z Ciebie rangersa
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2278 razy
- Polubione posty: 137 razy
Forester 3 kupno
No właśnie również zadaję sobie to pytanie... Dobijam Suzuki grand Vitara(2003) i jego żywot powoli się kończy więc pomyślałem o czymś świeższym. Wszelkie diesle odpadają więc wybór jest raczej skromny. Poza tym wszyscy w mojej firmie jeżdżą vitarami i już nie mogę na tą markę patrzeć🥴
.

.
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- ptk22 (9 lut 2021, o 23:28)
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2278 razy
- Polubione posty: 137 razy
Forester 3 kupno
A Forester 2, MT 125hp? Bardzo fajny, ma reduktor, pancerny silnik, można go trochę podnieść.
Bo Forek 3 to już napompowany i więcej elektroniki.
Bo Forek 3 to już napompowany i więcej elektroniki.
Jest ryzyko, musi być wybór.
Forester 3 kupno
Tylko kielichy, progi i poszycie błotnikóew nie są pancerne. Ale coś w tym jest. Staruszek da frajdę z jazdy jak wstawiłem w dobowym.
W nowym to się można zużyciem paliwa podniecać, ale mnie nie rusza.
W nowym to się można zużyciem paliwa podniecać, ale mnie nie rusza.
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2278 razy
- Polubione posty: 137 razy
Forester 3 kupno
Też tak myślę. Zwłaszcza, że Vitara też nie jest złym autem. Więc potrzeba konkretne Subaru a nie napompowane zbędnymi dodatkami.
Jak dla mnie w teren to tylko skrzynia MT z reduktorem i niezawodnym prostym motorem.
Jak dla mnie w teren to tylko skrzynia MT z reduktorem i niezawodnym prostym motorem.
Jest ryzyko, musi być wybór.