pytania z cyklu "dziwne"

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
So What!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulia V Q4
Polubił: 260 razy
Polubione posty: 52 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 1 gru 2022, o 10:43

bojar pisze:
28 lis 2022, o 11:12
Kurczę, wszędzie jakaś opcja niemiecka. ;-)
Oj tam, oj tam, od razu niemiecka :-p



Witek
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A500 @ Piotruś II
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 15 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 3 gru 2022, o 00:06

Widzę, że swoją odpowiedzią totalnie wystraszyłem piotruś. Musze pamiętać, aby więcej tutaj nie dawać zdjęć nagich aut. W końcu to forum motoryzacyjne :mrgreen:

piotruś
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Forester 2,5XT / Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance
Polubił: 305 razy
Polubione posty: 192 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 6 gru 2022, o 23:15

Witek pisze:
3 gru 2022, o 00:06
Widzę, że swoją odpowiedzią totalnie wystraszyłem piotruś. Musze pamiętać, aby więcej tutaj nie dawać zdjęć nagich aut. W końcu to forum motoryzacyjne :mrgreen:


Ależ skąd. Miałem pytać czy to po dzwonie czy budujesz jeszcze większego potworka? Pamiętam, że w 2018 na Chlejadach miałeś ponad 200KM :thumb:
Powoli zaczynam szukać miejskiego elektryka i trafiłem na Abarth 500e oraz zapowiedź Fiata Centoventi i Alpine 5 electric (nawiązanie do Reanault 5). No i wyszło mi, że pewnie będą to fajne autka (Abarth 7s do setki) ale wszystko pioruńsko drogie i chyba lepiej byłoby brać Abarth 695 z Acrapovic póki są w sprzedaży :-)
No więc jak tam? co z Twoim Abarthem?

Witek
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A500 @ Piotruś II
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 15 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 7 gru 2022, o 15:55

piotruś pisze:
6 gru 2022, o 23:15
ale wszystko pioruńsko drogie i chyba lepiej byłoby brać Abarth 695 z Acrapovic póki są w sprzedaży :-)
Nie wiem... Powiem tak, nie wiem jak jest z Biposto, ale inne Abarthy mają zawieszenie, które się nie nadaje. Jest twarde i przez to na naszych drogach nie daje rady i w jeździe i w wytrzymałości, a opcjonalne koni jest jeszcze gorsze i powinni je wycofać. To można zmienić i wiem jak, ale to wymaga zmiany części i kilku patentów.
Nie wiem jak brzmi wydech Acrapovica, wiem że opcjonalny Abartha z czterema końcówkami brzmi tragicznie w środku, choć na zewnątrz wydaje się fajnie. Ja mam cały porobiony przez rodzimego magika.

Cóż, moje auto stało się... za szybkie. Po drobnych poprawkach tak się rozhulało i komputer nie ogarniał, cofał zapłony tak, że już bardziej się nie dało i potrzebna była ingerencja mechaniczna, a później wyszły rzeczy. Przed tuningiem, seryjne auto z seryjnymi bocznymi intercoolerami nie wyrabia temperaturowo i tak przejeździł 50 tysięcy km. Później drugie tyle po poprawkach. Więc część rzeczy jest pewnie pokłosiem tych pierwszych 50 tysięcy, a, część ostatniego pół roku kiedy auto zaczęło być za mocne. W każdym razie teraz są kute tłoki :whistle: I żeby nie było, są tańsze od seryjnych, a jakieś musiałem kupić :whistle: No i przy okazji wychodzi 10 lat, 100 tysięcy i wykorzystywanie auta do czegoś innego niż lansu. No, ale teraz mam nadzieje, że wytrzyma dużo łatwiej drugie tyle, a za 10 lat to i tak zaczną strzelać do kierowców i wszystkich będą wozić zbiorowo niczym trzecia rzesza.
Użytkownicy, którzy polubili ten post (razem 2):
piotruś (7 gru 2022, o 22:25) • So What! (8 gru 2022, o 17:34)

stefanekmac
5 gwiazdek
Auto: był forek XT jest OBK 2,5
Polubił: 24 razy
Polubione posty: 90 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 9 gru 2022, o 12:41

Miałem wydech akro w motorze. Bajka. Witekmasz racje. Czas na zabawy powoli dobiega końca. Za chwilę kagańce różne i rejestratory i ubezpieczalnie będą miały raj.
Pamietajmy o Wołyniu.

Witek
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A500 @ Piotruś II
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 15 razy

pytania z cyklu "dziwne"

Post 11 gru 2022, o 00:59

stefanekmac pisze:
9 gru 2022, o 12:41
Miałem wydech akro w motorze. Bajka.
Nie przeczę :-> Jednak kiedy masz dobrze zrobiony wydech na życzenie to też jest bajka ;-) Jest tak przelotowy, że na wolnych obrotach, mimo sportowego katalizatora można usłyszeć pogwizdywania turbo, a z drugiej strony dźwięk jest na tyle rasowy w kabinie (na czym mi bardzo zależało, a co w ogóle nie jest oczywiste) i poza, że mało kto uwierzy że to 1.4. Wszystko to bez durnej elektroniki, zaworków itp. Mnie to cieszy, że dźwięk jest prawdziwy, "czysto mechaniczny" . No i mam seryjne końcówki wydechu, które są ładne i nie wzbudzają podejrzeń, że to nie jest najsłabsza wersja auta, co również mi bardzo odpowiada. :-) W końcu mam zwykłą, 10-letnią, 135 konną 500 :-)

Pamiętam jak w tym roku ze znajomym jeździliśmy Hultajem N30, z jednej strony niby fajnie brzmiał, z drugiej nie mogłem się przestać śmiać kiedy przy 20km/h brzmiał jak WuRC na oesie :lol:

ODPOWIEDZ