Witam wszystkich forumowiczów, :)
Nazywam się Magda Piekarek. Jestem studentką socjologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Poniższa ankieta skierowana jest do kierowców i będzie mi bardzo pomocna przy pisaniu pracy magisterskiej.
Ankieta jest krótka, składa się z zaledwie 8 pytań i jej wypełnienie nie potrwa dłużej niż 2 minuty :)
Link do ankiety:
http://www.paxonta.com/index.php?lng=1& ... 98&pid=133
Zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału :)
Ankieta dla kierowców :)
Re: Ankieta dla kierowców :)
faktycznie 30s. poświęconego czasu :D
i co zdałem ? :D
i co zdałem ? :D
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
A zostaniesz z nami na dłużej?
Czy też tylko jeden post i "Teletubisie mówia papa"?
PS
Ankieta pooooszła
Czy też tylko jeden post i "Teletubisie mówia papa"?
PS
Ankieta pooooszła

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Gadam przez komórkę, nie mam zestawu, odbieram smsy, proszę o łagodny wymiar kary 

- piotruś
- 5 gwiazdek
- Auto: Giulietta Veloce / Hyundai I30N Performance / Ioniq 6 / był Forester 2,5XT
- Polubił: 320 razy
- Polubione posty: 202 razy
Też wypełniłem ankietę.
Muszę Wam powiedzieć, że dopiero w Foresterze przestałem mieć problem z zestawem słuchawkowym.
Przedtem albo nie miałem gdzie "wygodnie" odłożyć telefonu, albo uruchamianie słuchawki bluetooth było jednak
ciut czasochłonne... a zestawu głośnomówiącego jakoś nie chciałem...
W jednym z tych miejsc na kubki leży sobie swobodnie słuchawka i jack od kabelka zestawu słuchawkowego
(kabelek pałęta się swobodnie między siedzeniem a tunelem i jakoś o nic nie zawadza, nie haczy się).
Zestaw jest bardzo prosty i tani - jedna słuchawka z mikrofonem; łatwo zakładana na ucho.
Wsiadam do auta i od razu telefon wkładam w to miejsce (obok słuchawki) jednocześnie wpinając do niego jacka od słuchawki.