[img]http://bp3.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/R7m ... ab.jpg[img][/img]
Najprawdopodobniej:
5,8 sec/100km
1,4 turbo - 150 bhp
red bucket seats
Noooo nieeeeee, nie mogę

Też mi się tak wydaje, z tego co kiedyś słyszałem auto waży ok. 1050-1100 kg więc to tylko ok. 140-145 KM na tonę podczas gdy Evo czy STi mają prawie 200 KM na tonę no i oczywiście 4WD a przyspieszają podobniejarmaj pisze:Te przyspieszenie jest kompletnie nierealne dla tej mocy
Paweł_BB pisze:A są jakieś foty tyłu auta? widziałem i słyszałem na ulicy że w tylnym zderzaku są fajne dyfuzory i 2 pięknie brzmiące rury![]()
Abarth powinien mieć dwie rury obok siebie. Ten ma dwie rynny porozstawiane po rogach. Porażka. (obrazek był gdzieś w Estetach).Paweł_BB pisze:widziałem i słyszałem na ulicy że w tylnym zderzaku są fajne dyfuzory i 2 pięknie brzmiące rury
Z tego co pamiętam to Abarth istnieje obecnie tylko jako nazwa marketingowa, puste słowo pod którym nic się nie kryje.ky pisze: Abarth powinien mieć dwie rury obok siebie. Ten ma dwie rynny porozstawiane po rogach. Porażka. (obrazek był gdzieś w Estetach).
Znaczy, że brzydka wielka luksusowa limuzyna w postaci M5 nie istnieje? Ciekawe... :-PWiS pisze:Ktoś kiedyś udowadniał, że bez względu na silnik - z ośki trudno wykrzesać coś wyraźnie poniżej 7 sekund, nawet ze szperą.
Tyle że to nie był Abarth tylko 500 Sporting 100 HP z takim paskiem, możesz mi wierzyć, wiem co mówię5qra pisze:ale widziałem dziś na mieście żółtego z czarnym paskiem - poprudzonego - LIPA straszliwa
No i z czego się śmiejeszWRC fan pisze:Paweł_BB pisze:A są jakieś foty tyłu auta? widziałem i słyszałem na ulicy że w tylnym zderzaku są fajne dyfuzory i 2 pięknie brzmiące rury![]()
Robi, ale raczej nie nastawiajcie się na 200 KM, 180 KM to max, w/g mnie realnie max zrobią w okolicy 160 KM na silniku 1.6 turbo.devlin pisze:Jest podane, nie wiadomo skąd, że silnik 1,6 turbo, 970kg, 200KM, 5,8 do setki. Fiat robi taki silnik?
Też tak słyszałem że 135 KM ma być podstawą, ale 180 KM osobiście się nie spodziewam.ky pisze:Różne źródła podają różne moce: od 135 do bodajże 180KM w wersji EsseEsse.
Eee tam, w/g mnie pięknie to wygląda i jeszcze piękniej brzmi :-Dky pisze: Abarth powinien mieć dwie rury obok siebie. Ten ma dwie rynny porozstawiane po rogach.
Przecież WiS wyraźnie napisał, że ciężko zejść poniżej 7sekund (tzn. że można ale jest to trudne).EterycznyŻołądź pisze:Znaczy, że brzydka wielka luksusowa limuzyna w postaci M5 nie istnieje? Ciekawe...
Głupia Alfa 147 GTA czy Vectra OPC, (które też nie istnieją) ma niewiele ponad 6sek...
Ponoć zmodyfikowane jedno i drugie - a czy mi się wydaje, czy Ty wiesz o tym z nas najwięcej, tylko się przyznać nie możesz?Paweł_BB pisze:A nie ma żadnego więcej info np. o hamulcach czy zawieszeniu?
Ok, niech będzie. Caterham CSR w wolniejszej wersji, ma 200KM i 0-100km/h w jakieś 4sek. Wprawdzie też 200KM, a nie 150, ale 4sek, a 7 to różnica kolosalna. :-P Ponadto auto niewyrafinowane technicznie prostsze od cepa, a na pewno od pięćsetki czy Yarisa.Arti pisze:A swoją drogą to nie wiem czy wiesz ale OPC ma trochę wiecej niż 150 koni, nie mówiąc już o M5tce.
A czym? :shock: W porównaniu z STi ma masę rzeczy ułatwiających życie... szpanerom i kompletnie nie przydatnych do samej jazdy. Znaczy się luksusowa limuzyna. No chyba, że to roadster jest, ja się w tych segregacjach nie wyznaję i czasem mylę, wybacz.Bergen pisze:Piątka "luksusową limuzyną" ?
Co do przyspieszenia - ważniejsza od relacji moc/masa i przełożeń skrzyni będzie kwestia trakcji, a więc nacisk na oś i jakość (szerokość?) opon.
Ktoś kiedyś udowadniał, że bez względu na silnik - z ośki trudno wykrzesać coś wyraźnie poniżej 7 sekund, nawet ze szperą.
Owoc, ośki mają problemy z przyśpieszaniem (edit - na niewielkich predkosciach), prawda stara jak świat.owoc666 pisze:Ciekawe kto taki mądry.