Strona 1 z 25

F1 2010

: 16 lis 2009, o 14:13
autor: WRC fan
Pozwolę sobie założyć nowy temat, w końcu sezon 2009 już za nami ;-)


Frank Montagny twierdzi, że zespół Renault się teraz nie wycofa z F1, a dopiero po sezonie 2010. Od 2011 Renault miało by być jedynie dostawcą silników :
http://gazetasportowa.blox.pl/2009/11/1 ... ranka.html

Re: F1 2010

: 16 lis 2009, o 15:29
autor: burat
no to cieszy mnie nowy temat i ja dodam swoje trzy grosze
http://f1.wp.pl/kat,101078,title,Oficja ... caid=191d7

Re: F1 2010

: 17 lis 2009, o 12:38
autor: WRC fan

Re: F1 2010

: 17 lis 2009, o 13:16
autor: WRC fan
...a Button najprawdopodobniej z 3 letnim kontraktem w McLarenie :
http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomo ... ienia.html

Czyli Kimi do Mercedesa :evilgrin:

Re: F1 2010

: 18 lis 2009, o 23:27
autor: vicu
Kimi do rajdów :evilgrin:

Re: F1 2010

: 20 lis 2009, o 10:10
autor: Piter 35
Kimi dostał propozycję do rajdów ale od R.bulla - miał by jeździć WRC . Ciekawe :idea: wyniki raczej słabe ale rozgłos pewny .

Re: F1 2010

: 23 lis 2009, o 02:45
autor: WRC fan
Nie obraziłbym się gdyby to się potwierdziło :
http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=14186

Re: F1 2010

: 23 lis 2009, o 12:04
autor: Azrael
Piter 35 pisze: Ciekawe :idea: wyniki raczej słabe ale rozgłos pewny .

Nie mam pojęcia skąd wziąłeś tezę o słabych wynikach.

Re: F1 2010

: 23 lis 2009, o 12:09
autor: Piter 35
Azrael pisze: Nie mam pojęcia skąd wziąłeś tezę o słabych wynikach.
Wydaje mi się iż człowiek który nigdy nie jeździł w rajdach wrc nie zrobi nie wiadomo jak dobrego wyniku , a do tego jednak red bull-owi ciężko będzie dorównać czołówce .Brak odpowiedniej kadry i doświadczenia :idea: .

Re: F1 2010

: 23 lis 2009, o 12:11
autor: Azrael
Jak rozumiem propozycja redbulla zapewne dotyczy Citroena, bo są sponsorem tego teamu, a Kimiego dotychczasowe wyniki w rekreacyjnych startach dobrze rokują jak zacznie trenowac i traktować sprawę poważnie. Sądzę że będzie bardzo szybki.

Re: F1 2010

: 23 lis 2009, o 12:15
autor: Piter 35
Azrael pisze: zacznie trenowac i traktować sprawę poważnie.
Myślę ,ze oto to nie ma co się martwić , dotychczasowe jego zawodowe podejście do tego co wykonuje było profi . Fajnie by było gdyby powalczył , zawsze to jakaś nowa postać, nowe podejście do tematu i większa liczba kibiców .

Re: F1 2010

: 25 lis 2009, o 15:25
autor: burat
może nie 2010 ale kto wie ;-) z pomysłu rundy WRC też się głośno śmiano swego czasu :razz:
http://f1.wp.pl/kat,1775,title,Uroczyst ... caid=192af

Re: F1 2010

: 29 lis 2009, o 09:28
autor: FUX
Byłem, widzialem. Zwłaszcza dla ludzi, ktorzy znają Wrocław...
http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pre ... omosc.html
W związku z tym, już w sobotę 28 listopada na Rynku we Wrocławiu LG dokona uroczystej odsłony zwycięskiego toru F1, połączonej z zawodami o miano najszybszego kierowcy na nowym torze. W tym czasie każdy z odwiedzających będzie mógł poczuć emocje związane z prowadzeniem bolidu F1 mostem Grunwaldzkim z prędkością prawie 300 km/h.
Obrazek

Re: F1 2010

: 29 lis 2009, o 12:07
autor: ky
Obrazek

Brak zakrętów 90*, ale większość i tak pokonywana na jedynce czy dwójce...

r.

Re: F1 2010

: 2 gru 2009, o 23:49
autor: ky
RK w Jerez pisze:- Brakowało mi F1 - oświadczył Robert, zaś pytany o swoją przyszłość w razie, gdyby francuski zespół wycofał się z F1, odrzekł: - OK, powiedziałem już wystarczająco dużo.
:lol:

Źródło: Autoklub.

r.

Re: F1 2010

: 10 gru 2009, o 23:42
autor: ky
Autoklub pisze:Nowa punktacja w F1
czw, 10 grudnia 2009 godz. 20:03:57 F1

FIA gościła dzisiaj pierwsze spotkanie Komisji F1 od czasu podpisania Umowy Concorde 2009. Posiedzeniu przewodniczył jej prezes, Bernie Ecclestone. Obecny był prezes FIA, Jean Todt.

Komisja wyraziła zgodę na zmianę nazwy zespołu Brawna na Mercedes Grand Prix. Team będzie nadal otrzymywał wypłaty na podstawie dotychczasowych osiągnięć. Uczyniono roczny wyjątek w związku z długletnim zaangażowaniem firmy Mercedes-Benz w F1.

Zaproponowano szereg poprawek w regulaminie sportowym i technicznym, które jutro powinna zatwierdzić Rada Światowa. W związku z rozszerzeniem pola startowego do 13 zespołów, nastąpiłaby zmiana punktacji. Dziesiątka w wyścigu ma otrzymywać punkty według klucza 25-20-15-10-8-6-4-3-2-1. Byłaby to pierwsza zmiana punktacji od 2003 roku, kiedy liczbę punktujących zwiększono z sześciu do ośmiu.

Udzielono pełnego poparcia Sportowej Grupie Roboczej, podkomisji F1 złożonej z przedstawicieli FIA i teamów, która ma ustalić szczegółowe propozycje dotyczące poprawy widowiska. Zmiany mają obowiązywać od sezonu 2010.

FIA i FOM zamierzają nadal współpracować w celu zwiększenia promocji mistrzostw w mediach i poprawy komunikacji ze światową baza kibiców.

Kolejne spotkanie Komisji F1 zaplanowano 10 marca w Bahrajnie.
No nareszcie jakieś działaia (punktacja) do rzeczy...

r.

Re: F1 2010

: 12 gru 2009, o 11:16
autor: robanio007
Witam,a czy może ktoś z Was wybiera się na jeden z wyścigów w sezonie 2010?

Re: F1 2010

: 13 gru 2009, o 12:13
autor: ky
Autoklub pisze:Kubica może odejść
nie, 13 grudnia 2009 godz. 09:29:52 F1

Menedżer Roberta Kubicy, Daniel Morelli powiedział dziennikowi Corriere dello Sport, że jego podopieczny może odejść z Renault w razie, gdyby producent sprzedał większość udziałów swojego fabrycznego teamu. Jedyną korzystną opcją pozostanie w tej sytuacji Mercedes GP.

- Jeżeli Renault sprzeda zespół, wówczas nie będzie to już oficjalny team - oświadczył Morelli. - W tym przypadku, specjalna klauzula w kontrakcie zezwoli Robertowi na przejście do innego zespołu. Ale nie próbowaliśmy jeszcze niczego szukać. To do nas telefonowano.

Corriere dello Sport pisze, że Kubica czeka na decyzję Michaela Schumachera, który pozostaje na czele listy kandydatów do Mercedes GP.

Re: F1 2010

: 13 gru 2009, o 13:24
autor: FUX
Byloby gruuuuboooo. Choć jeździć, jako drugi z MS, to raczej RK by nie chcial.
RB tego doświadczył, za odpowiednią rekompensatą, ale.... :-( :-( :-( .

Re: F1 2010

: 13 gru 2009, o 13:35
autor: WRC fan
FUX pisze: Choć jeździć, jako drugi z MS, to raczej RK by nie chcial.
Jak drugi z MS by nie jeździł bo jeden stołek w Mercu jest już zajęty przez Nico Rosberga.

Re: F1 2010

: 13 gru 2009, o 13:56
autor: FUX
Michal. Różne już rzeczy w F1 widziliśmy, ktore wydawaly się nieprawdopodobne...

Re: F1 2010

: 13 gru 2009, o 14:15
autor: ky
A ja myślę (no co? spodobało mi się! ;)), że:
  • RK zostanie w Renault
  • MSC dostanie stołek w Mercedesie bo:
    • jest szansa na germańską dominację ;) (mimo wszystko nie brałbym do końca poważnie wypowiedzi, że narodowość się nie liczy...)
    • dziadek ma już swoje lata i może nie podołać, w końcu już trochę miesięcy upłynęło, podczas których nie siedział w bolidzie, szczególnie w obecnych specyfikacjach, ale trudno mu odmówić doświadczenia i umiejętności -- może i stąd pogłoski o jednorocznym kontrakcie
  • a w 2011 wszystko się może zdarzyć, łącznie z wysiadką RK z F1 (patrz Raikkonen)
r.

Re: F1 2010

: 23 gru 2009, o 11:38
autor: WRC fan
No i ky dobrze to wymyślił ;-) Schumi wraca do F1:
http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=14543

Ciekawe co z Nickiem H. - pomijając pozostałości po Renault został jeszcze stołek w Sauberze, ale chodzą pogłoski, że tam wyląduje Fisichella, jako "człowiek Ferrari" (Sauber będzie jeździł z jednostkami Ferrari).

Re: F1 2010

: 23 gru 2009, o 14:04
autor: ky
Autoklub pisze:Trzyletni kontrakt Schumachera
śro, 23 grudnia 2009 godz. 11:41:13 F1

Z trzyminutowym opóźnieniem, w Stuttgarcie rozpoczęła się telekonferencja Mercedesa, podczas której potwierdzono, że Michael Schumacher podpisał trzyletni kontrakt z zespołem Mercedes Grand Prix i w przyszłym sezonie będzie kolegą Nico Rosberga.

W telekonferencji uczestniczą Norbert Haug, Ross Brawn i Michael Schumacher, który przebywa w bazie zespołu w Brackley. Siedmiokrotny mistrz świata podpisał kontrakt wczoraj wieczorem.

- Po odwołanym come backu w lecie, pozostał otwarty rachunek - powiedział Michael Schumacher. - Chciałem wiedzieć, czy mógłbym znowu jeździć w F1. Obecnie nie mam wątpliwości, że jestem do tego wystarczająco sprawny fizycznie, nie będzie również kłopotów ze zdrowiem. Wiem, że mogę walczyć w ścisłej czołówce.

Myślę, że motywacja jest bardzo prosta. Telefon, który otrzymałem od Rossa pod koniec listopada, dotyczył szansy ścigania się. Mercedes był w to zaangażowany i poczułem się wspaniale. Nigdy nie opuściłem toru. Pod koniec 2006 czułem się zmęczony F1, ale w trzyletniej przerwie odzyskałem całą energię, którą obecnie odczuwam. Bawiłem się motocyklami i teraz czuję, że jestem gotowy na poważniejsze rzeczy.
,
Zadawano pytanie dotyczące stanu mojego karku po wypadku motocyklowym - i całkowicie to rozumiem. Zanim wyraziłem ostateczną zgodę, upewniłem się i mogę powiedzieć, że na sto procent z karkiem nie będzie już kłopotów. Niestety, latem kiedy testowałem Ferrari, upłynęło za mało czasu od wypadku. Teraz jednak całkowicie wyleczyłem kontuzję. Mogę wykonywać wszystkie ćwiczenia, do których byłem przyzwyczajony - i nie ma żadnych problemów.

- Zadałem Michaelowi pytanie, czy może znów jeździć w czołówce, bo on najlepiej potrafi to ocenić - mówił Ross Brawn. - Ufam mu całkowicie, a on odpowiedział, że da radę. Michael zawsze był swoim najlepszym krytykiem. Ten człowiek wie, do czego jest zdolny. Czuję się komfortowo i pewnie. Zaufałem Michaelowi i będzie dobrze.

Nie sądzę, żeby Jenson odszedł z zespołu, aby zrobić miejsce dla Michaela. Czyniliśmy wysiłki, aby znaleźć rozwiązanie, ale nie udało się. W końcu Jenson podjął decyzję, że odchodzi. Byłem lojalny wobec Jensona, jednak gdy sytuacja zaczęła wyglądać na trudną, rozpocząłem rozmowy z Michaelem i ten temat zaczął się rozwijać. Michael i ja od lat pozostajemy w bliskim kontakcie. Latem przekonałem się po jego rozczarowaniu, że nie może jeździć Ferrari, ile pasji ma nadal do tego sportu. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani perspektywą posiadania Michaela w zespole.
Ciekawe, czy z opcją skrócenia, jeśli okaże się, że Pan Starszy już nie daje tak rady, jak kiedyś.

r.

Re: F1 2010

: 23 gru 2009, o 14:30
autor: FUX
Jedno wydaje sie pewne. Frekwencja przed tv i na trybunach wzrośnie...