Strona 1 z 1

Sprowadzenie Forestera z USA

: 19 sty 2010, o 15:56
autor: Axit
Chodzi mi po głoie sprowadzenie Forestera z USA mogę to zrobić na mienie przesiedleńcze.
Pytanie tylko czy i jak dużo kosztuje przerobienie go pod europę. Mam tu na myśli światła przednie - czy podejdą cale klosze z odpowiedników polskich?
Oświetlenie tylne tu ponoć są jakieś schody?
Jak wygląda sprawa z zawieszeniami samopoziomującymi w wersjach US 2,5 są czy ich nie ma? Pewnie oczywiście automat.

Oczywiście jeśli ktoś orientuje się jakie sa koszta i formalności w PL to byłbym wdzięczny też i za tą info.

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 19 sty 2010, o 16:21
autor: citan
Axit pisze: Oświetlenie tylne tu ponoć są jakieś schody?
Prawdopodobnie chodzi o brak światła przeciwmgielnego - można założyć klosz z wersji EU i pociągnąć kabelek (jak nie ma). Koszt lampy to pewnie jakieś 300-500zł (zamiennik-oryginał).

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 19 sty 2010, o 21:38
autor: WiS
Axit pisze: Pewnie oczywiście automat.
Znacznie częściej, ale niekoniecznie.
Jeśli wolisz manuala - to bywają.

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 20 sty 2010, o 02:17
autor: barton
Axit pisze: Oczywiście jeśli ktoś orientuje się jakie sa koszta i formalności w PL to byłbym wdzięczny też i za tą info.

może ten link Ci pomoże:
http://www.bankier.pl/wiadomosci/multia ... adnik.html

a akcyza na silnik powyżej 2000 cm3 to 18.6%

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 22 sty 2010, o 13:00
autor: naLeśnik
najważniejsze rzeczy, na które trzeba się przygotować po sprowadzeniu:
- Eurotax w Urzędzie Celnym (nie patrzą na fakturę zakupu)
- Eurotax w Urzędzie Skarbowym

od razu najlepiej zrobić wycenę przez rzeczoznawcę bo dla polskiego urzędnika silnik 2.5L to jest wg Eurotaxu Turbo :-/

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 22 sty 2010, o 13:03
autor: citan
naLeśnik pisze: bo dla polskiego urzędnika silnik 2.5L to jest wg Eurotaxu Turbo
W B-towie w US policzyli mnie za STI. :mrgreen: Chociaż wtedy nie było mi do śmiechu.

Re: Sprowadzenie Forestera z USA

: 22 sty 2010, o 13:13
autor: naLeśnik
citan pisze:
naLeśnik pisze: bo dla polskiego urzędnika silnik 2.5L to jest wg Eurotaxu Turbo
W B-towie w US policzyli mnie za STI. :mrgreen: Chociaż wtedy nie było mi do śmiechu.
ja od razu uzbroiłem się w tarczę od rzeczoznawcy PZMot bo wiedziałem że mi zaraz z 2.5XT wyskoczą ;-)