Strona 1 z 2

ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 20:48
autor: dycha
czy poznajecie ten silnik a to autko?
ciekawa hybryda silnik imprezy zaadaptowany do vw garbusa na ta chwile jeszcze nie jezdzi to cudo, poniewaz zaczynamy dopiero budowe instalacji elektrycznej.

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 21:06
autor: jarmaj
Ale będzie zapier...cz!!! :-d

Jaką to ma skrzynię?

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 21:21
autor: jmiciuk
Z jednym ze swoich klientow rozmawialem kiedyś o silnikach subaru i mowil ze bardzo często się podobno wkłada silniki z subaru do garbusów ale jakoś się z tym nigdy nie spotkałem. Pieknie to musi jechać, przynajmniej do przodu :)

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 21:24
autor: Alan, Alan, Alan!
Ja namawiam swojego kumpla na to, żeby do garbatego wsadził serducho subaraka - tylko na razie kiepsko u niego z czasem. Popularny przeszczep ponoć.

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 21:42
autor: dycha
jak wroce do dlubania przy garbusku to probie wiecej fotek zebyscie mniej wiecej widzieli jak to jest zrobione

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 22:20
autor: woo79
coś piknego bajka,bedzie miodzio szerszeń ,już zazdroszcze

achh,,,echhh
:-)

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 22:32
autor: Doxa
Ach, jak ja kiedyś marzyłam o garbusie :loving: .
No no.... będzie niespodzianka na drodze ;-)

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 22:49
autor: Chloru
jarmaj pisze: Jaką to ma skrzynię?

5 wstecznych i 1 do przodu ;-)

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 23:04
autor: jarmaj
Chloru pisze:
jarmaj pisze: Jaką to ma skrzynię?

5 wstecznych i 1 do przodu ;-)
No właśnie, dlatego ciekawi mnie, jak to rozwiązano. Jakiś adapter do skrzyni VW?

Re: ciekawostka mojego klienta

: 6 maja 2010, o 23:20
autor: Chloru
jarmaj, wiesz swojego czasu taki jeden z takim drugim w rallycrossie zbudowali Ibizę RWD. Prowadziło się to to chyba nienajlepiej ale jak widać można ;-)

Nie wiem na ile łatwa jest adaptacja fabrycznej skrzyni i ile wytrzymuje przy subarowych niutonomomentach.

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 09:26
autor: deLux
jakie niutonometry w N/A ?

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 09:27
autor: jarmaj
To nie wygląda na N/A

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 09:30
autor: deLux
no to pojawia się problem
zaraz wyjdzie, że skrzynka od VW jest bardziej pancerna od FHI :mrgreen:

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 11:21
autor: ky
Nawet jeśli oryginalna skrzynka nie wytrzyma, to do buga jest tyle zabawek, że można spokojnie przepychać przez nią dużo Nm. No i zawsze w odwodzie pozostaje Porsche. ;)

Pozdrawiam, r.

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 19:40
autor: dycha
ok panowie dzis bedzie troche wiecej, mimo ze nie zrobilem dzisiaj za wiele przy tym autku ale zrobilem kilka fotek (linki ponizej), jesli chodzi o skrzynie to pochodzi od subaru, prawdopodobnie z przednionapedowki,choc nie powiem wam na 100% w tej chwili dopiero jak pojawi sie wlasciciel to go podpytam o szczegoly. zawieszenie tylne to belka i wachacze trojkatne (pochodzenie nie znane), polosie pewnie zrobione na zamowienie przeguby subaru. w prawym tylnym blotniku wlot powietrza chlodzacego maly intercooler.
a tutaj linki z fotkami, kurcze tylko tam jest tak ciasno ze ciezko jakas dobra fotke zrobic zwlaszcza telefonem, musze kupic w koncu jakis aparat fot:D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 19:43
autor: dycha
jutro wezme jakas lampe i sprobuje zrobic zdjecie od spodu zdjecie zebyscie widzieli jak to zostalo zrobione z ta skrzynia i zawieszeniem

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 19:50
autor: jarmaj
dycha pisze:jesli chodzi o skrzynie to pochodzi od subaru
To jak zrobiono, żeby nie było 5 biegów w tył i 1 do przodu? Skrzynia do góry nogami?

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 19:51
autor: burat
dycha, niezłe, a powiedź mi gdzie ty to "rzeźbisz" :?: w Polsce czy w Austrii :?:

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:02
autor: dycha
mieszkam i pracuje w austrii, prowadze silnikownie dla d&s motorsport i steng motorsport, buduje silniki do rajdow, wyscigow gorskich, time attack, na ulice w wolnych chwilach pomagam chlopakom w D&S a na rajdach obsluguje rajdowki bernharda stubera i waltera kovara (ciekawostka jest ze kovar jezdzi lancerem z moim silnikiem na bioetanol )

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:06
autor: dycha
tak troche z boku tego tematu subaru w innym wydaniu do rajdow historycznych
Obrazek

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:07
autor: Alan, Alan, Alan!
jarmaj pisze: To jak zrobiono, żeby nie było 5 biegów w tył i 1 do przodu? Skrzynia do góry nogami?
takie znalazłem http://www.subarugears.com/
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... 9&t=129412

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:19
autor: dycha
dzieki remek !!! pewnie tak to jest rozwiazane dodam, tez ze widzialem juz garbusa z wolnossacym silnikiem subaru ale wtedy jeszcze nie wnikalem w szczegoly:D

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:35
autor: damaz
Chloru pisze: 5 wstecznych i 1 do przodu ;-)
jarmaj pisze:Jakiś adapter do skrzyni VW?
ja to w ogóle się na tym nie znam (bo mnie, że się wyrażę, trybiki nie kręcą), ale czy nie wystarczą czy (3) koła stożkowe? coby wałek z mocą zawrócić?

(się nie śmiać, tylko tłumaczyć !)

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:37
autor: Godlik
dycha pisze: jutro wezme jakas lampe i sprobuje zrobic zdjecie od spodu zdjecie zebyscie widzieli jak to zostalo zrobione z ta skrzynia i zawieszeniem
Zrób też zdjęcie z zewnątrz całej fury

Re: ciekawostka mojego klienta

: 7 maja 2010, o 20:41
autor: dycha
damaz pisze: ja to w ogóle się na tym nie znam (bo mnie, że się wyrażę, trybiki nie kręcą), ale czy nie wystarczą czy (3) koła stożkowe? coby wałek z mocą zawrócić?
to co remek znalazl jest prostrzym rozwiazaniem odwrocone uzebienia na przekladni glownej nie musisz obudowy przerabiac tylko zamieniasz kolko talezowe i walek