Zakup i sprzedaz
: 24 mar 2008, o 13:49
No i przyszedl czas na mojego Legaca... Dwa dni temu wystawilem go na http://www.otomoto.pl. Trzy godziny po zamieszczeniu ogloszenia w zasadzie zostal sprzedany. Kolejne dwie godziny pozniej mialem trzech nastepnych napalonych klientow. Jeden nawet prawie wplacil zaliczke, ledwie go powstrzymalem.
Teraz przyszedl czas na kolejne Subaru. Bedzie to 2.5XT
Chce kupic uzywanego, rocznik 2005. Wersja europejska. Albo z PL albo osobiscie wybiore sie do CH celem zakupu. Pora sie do tego przygotowac.
Zaczalem od kupna miernika grubosci lakieru. Kupilem taki co mierzy na zwyklych blachach jak i na elementach aluminiowych. To pozwoli na wstepna weryfikacje. Potem czas na wizyte w ASO (amortyzatory, geometria, badanie spalin, odcyfrowanie VIN'u, itp.).
Mam w zwiazku z tym takie pytanie. Kolega moj, ktory ma dlubanego ostro Pontiaca, posiada oprogramowanie na PC do niego, odpowiedni konwerter i moze sie podpiac do komputera w samochdzie i odczytac podstawowe parametry silnika.
Czy istnieje cos takiego dla Subaru? Oczywiscie parametry silnika nic mi nie powiedza bo sie na tym nie znam. No chyba, ze ktos mi powie jakie powinny byc konkretne wartosci danego parametru. Interesuje mnie glownie mozliwosc sprawdzenia realnego przebiegu pojazdu na miejscu bez jezdzenia do ASO.
Dopiero jak lakier i przebieg nie beda budzily zastrzezen wybiore sie do warsztatu.
Jest to w ogole mozliwe czy to marzenie scietej glowy?
Teraz przyszedl czas na kolejne Subaru. Bedzie to 2.5XT

Zaczalem od kupna miernika grubosci lakieru. Kupilem taki co mierzy na zwyklych blachach jak i na elementach aluminiowych. To pozwoli na wstepna weryfikacje. Potem czas na wizyte w ASO (amortyzatory, geometria, badanie spalin, odcyfrowanie VIN'u, itp.).
Mam w zwiazku z tym takie pytanie. Kolega moj, ktory ma dlubanego ostro Pontiaca, posiada oprogramowanie na PC do niego, odpowiedni konwerter i moze sie podpiac do komputera w samochdzie i odczytac podstawowe parametry silnika.
Czy istnieje cos takiego dla Subaru? Oczywiscie parametry silnika nic mi nie powiedza bo sie na tym nie znam. No chyba, ze ktos mi powie jakie powinny byc konkretne wartosci danego parametru. Interesuje mnie glownie mozliwosc sprawdzenia realnego przebiegu pojazdu na miejscu bez jezdzenia do ASO.
Dopiero jak lakier i przebieg nie beda budzily zastrzezen wybiore sie do warsztatu.
Jest to w ogole mozliwe czy to marzenie scietej glowy?