"Podczas Scout Extreme Trophy osiem Octavii Scout 4x4 sprawdzało się podczas testów w trudnych warunkach szosowych i off roadowych na torze ADAC w Linthe (Niemcy). Wkrótce szkolenie z bezpiecznej jazdy off roadowej wejdzie do programu Szkoły Auto.
Tor ADAC w Linthe pod Berlinem to jedyne takie miejsce w tej części Europy, gdzie można w bezpiecznych warunkach testować w pełni profesjonalnie Octavię Scout 4x4 - samochód łączący cechy auta miejskiego i uterenowionego. Podczas pierwszej części Scout Extreme Trophy testy przebiegały na modułach toru do bezpiecznej jazdy w poślizgu i na ostrych zakrętach. Dzielnością Octavii Scout w trudnym terenie miło zaskoczony był etatowy instruktor Szkoły Auto i wieloletni pilot rajdowy Maciej Wisławski - "To rewelacyjne auto, które umożliwia bezpieczną jazdę nawet w bardzo trudnych warunkach drogowych, na naszych wyboistych szosach i w kapryśnym polskim klimacie. Kiedy do tej pory w kraju mamy jedynie 700 km autostrad, to naprawdę znakomite rozwiązanie dla polskich kierowców."
Konto usunięte,
A mogli tak pięknie i "niezaczepnie" napisać :
"Octavię Scout 4x4 - samochód łączący cechy auta." Kropka.
I nikt by nie zaczepiał i szyder nie wieszał
Grzesiek_67 pisze:Konto usunięte,
A mogli tak pięknie i "niezaczepnie" napisać :
"Octavię Scout 4x4 - samochód łączący cechy auta." Kropka.
I nikt by nie zaczepiał i szyder nie wieszał
No chyba. Ja mam w planach założyć w Forysiu znaczek Ferrari z przodu, a z tyłu Lamborghini
Nie rób tego! Będziesz miał nierównomiernie rozłożoną moc i spalisz wiskozy. Z przodu dojdzie Ci 125 KM, a z tyłu ledwie 100 KM. Pomyśl lepiej o 4 znaczkach Ferrari na felgi.
EterycznyŻołądź pisze:Nie rób tego! Będziesz miał nierównomiernie rozłożoną moc i spalisz wiskozy. Z przodu dojdzie Ci 125 KM, a z tyłu ledwie 100 KM. Pomyśl lepiej o 4 znaczkach Ferrari na felgi.
Ok, dzięki za radę i za uchronienie mnie przed zepsuciem wiskozy