Strona 1 z 1

Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 16:22
autor: lukwol
Strasznie się napaliłem jak szczerbaty na suchary żeby w tym wieku o zdradzie myśleć. Nie wiem co zrobić potrzebna pilna pomoc. Noszę się z zamiarem pozbycia się WRX i przesiadki do RA. Ra zawładnęło mną totalnie. Jeśli ktoś ma jakiś dobry kontakt do kogoś kto sprowadza z UK, Japonii, albo posiada ciekawy egzemplarz np. od 94 do 96. Pisać.

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 16:26
autor: Witek
lukwol, a czemu od razu nie R, tylko RA?

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 16:55
autor: AMI
W tych rocznikach nie bylo jeszcze type-r :)

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 16:57
autor: AMI
lukwol poprzegladaj ogloszenia z UK i Irlandii
Jak znajdziesz w tydzien, to mozesz wstawic chyba na ciezarowke, ktora bedzie jechal moj samochod - to wyjdzie ci moze nieco taniej transport z Irlandii :)

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 17:17
autor: burat
lukwol a te "całe stada" RA stacjonujące u Marka :?: :idea:

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 17:41
autor: WRC fan
Witek pisze: lukwol, a czemu od razu nie R, tylko RA?
Bo RA fajniejsze :evilgrin:

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 17:44
autor: Arti
Te, chwila. Ale z WRXa na RA to nie zdrada tylko progres. Zdrada by była z EVO.

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 18:05
autor: eMTi
Arti dobrze gada! RA to fura prze, prze, prze kozak, idealna dla koliberkowego dzikowania... Wolak, przecie RA łoi wszelkie stije i to mocno.. Mocy tyle samo (od hawk eye wzwyż), a wagi ponad 400kg mniej.. A jak się wywali kanapę, wytłumienia itp, to już w ogóle.. Na zawodach ostatnio na Rakietowej RA deptało po piętach 370 konnym Evo VIII. Ja bym taką furkę bardzo chętnie przygarnął.. jako drugą :mrgreen:
Poza tym RA dużo lepiej wytrzyma katowania, niż WRX. Nie mówiąc już o tym, że WRX to bądź co bądź usportowiony kanapowiec, a RA to hardkor do dzikowania. Odnośnie RA musisz tylko zapytać kumatych w temacie, bo było bodajże 6 wersji w trakcie życia tego modelu, a do kupowania nadają się tylko niektóre (nie pamiętam dlaczego, czy przez bardziej wytrzymałe niektóre komponenty, czy przez dostępność częśći itd)...

Polecam poważnie przeglądnąć te ogłoszenia. Tylko błagam przewiń w dół te Evo, żeby Ci coś głupiego do głowy nie strzeliło :lol:

Na dole będziesz miał 5 sztuk RA, kilka Type-Rów i jeszcze kilka egzotyków.. i w cudnym stanie większość, choć i cena odzwierciedla to. Ze sprzedaży WRXa nie starczy...

A co do RA w PL, to ostatnio w coś śmiesznego wrzucałem to ;-)

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 19:41
autor: Alan, Alan, Alan!
lukwol, nie jesteś sam. Mnie powstrzymuje tylko bezsens posiadania 3 turbo pod domem :mrgreen:

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 19:54
autor: Kruszyn
remek, mogę jeden zabrać pod mój dom :mrgreen:

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 20:18
autor: Witek
WRC fan pisze:
Bo RA fajniejsze :evilgrin:

Mógłbyś rozwinąć? :->

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 21:22
autor: owoc666
Arti pisze: Te, chwila. Ale z WRXa na RA to nie zdrada tylko progres. Zdrada by była z EVO.


Nie, nie. To jest właśnie progress :mrgreen: .

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 21:28
autor: Alan, Alan, Alan!
owoc666 pisze: To jest właśnie progress .
progres to jest mieć jakieś turbo i nie dać się objechać Artiemu w RXie :mrgreen:

albo mieć Evo i objechać Jarmaja.

to jest progres.

a zmiana na evo to się rozpacz nazywa. No chebaże już zauważamy tę przepastną różnicę w prowadzeniu :mrgreen:

Re: Zdrada !!!

: 3 wrz 2010, o 23:05
autor: Arti
hehe Remiś nie przesadzaj :-)

Co do RA jakby je wybebeszyć to już w ogóle jakieś nie pojęte rzeczy by się działy. Zrobić zawias, hamulec, ewentulanie pogrzebać przy szperach i można okłamywać prawa fizyki. :-d

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 01:02
autor: eMTi
tam już aż tak wiele dłubać nie trzeba... Aż się boje pomyśleć, co by było, jak byś takie w swoje ręce dostał 8-)

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 01:09
autor: LouCyphre
Jedzcie Dzieci Doooma moje jaja. Najlepszy wybór to Sti ufundowane przez Mamę :))))

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 01:22
autor: panpremo
Jak ktoś ma wątpliwości przed zakupem zawsze może skorzystać z takiej opcji:
http://jazdasubaru.pl/offer.php
Nie wiem na czym to polega ale to własnie ten chłopak goni tam EVO starymi babciami RA :thumb:

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 02:45
autor: WRC fan
Witek pisze: Mógłbyś rozwinąć? :->
Bo lekko, szybko, bez wygód - max attack.
A tak serio, to dla mnie - subiektywnie oczywiście - takie RA MY95-96 to kwintesencja klasycznej Imprezy. Tak sobie kiedyś myślałem jaką Imprezę, z całej przeogromnej gamy tajperów i innych estiajów chciałbym mieć. Padło na RA.
Nie ukrywam, że przez to :

Obrazek
Obrazek

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 02:54
autor: Alan, Alan, Alan!
WRC fan, znasz się na subarakach :-) toż to najlepsze egzemplarze ever :-) a taką 'piątkę' będę kiedyś mieć chocby replikę, bo przepiękna jest.

Blisko nas mieszka sobie granatowe GT'95 (?) trochę pordzewiałe, ale jakie to śliczne.

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 07:52
autor: Konto usunięte
Już miałem nadzieję, że to jakiś pikantny wątek, a tu znowu o samochodach :giggle:

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 12:34
autor: Witek
Konto usunięte pisze: Już miałem nadzieję, że to jakiś pikantny wątek, a tu znowu o samochodach :giggle:


To sam załóż. :razz:

WRC fan pisze: Bo lekko, szybko, bez wygód - max attack.

To w tych samych rocznikach Type RA o R nie różniły się tylko ilością drzwi?

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 14:14
autor: barton
Witek pisze: To w tych samych rocznikach Type RA o R nie różniły się tylko ilością drzwi?

tak

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 14:53
autor: Witek
Barthol pisze: tak

To czym jeszcze?

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 15:02
autor: burat
na moje oko to tajp-er był takim bardziej zbliżony do STI (radio, tapicereczka , wygłuszenia i ogólnie coś co może "uprzyjemnić" jazdę) z tego okresu ,a RA było chyba wybebeszone z wygłuszeń i innych takich rzeczy co wpływało na wagę i ogólnie było bazą do rajdówek, ale ja się mało znam dlatego chciał bym tylko RA i żadnej innej turbinki :mrgreen:

Re: Zdrada !!!

: 4 wrz 2010, o 16:52
autor: barton
znaczy mi chodziło, że chyba różnią się tylko ilością drzwi od siebie.... Nie wiem jak to jest z grubością szyb czy metalowych elementów poszycia, innymi słowy czy nie są lżejsze od tych spotykanych w zwykłych Imprezach typu Gt'ek

burat, rajdowe eNki i A grupy budowano na bazie zarówno 4d jak i 2d