EterycznyŻołądź,
ale ja mam Forka . Czyli budka telefoniczna wypoziomowana, mały magazyn, koromysło, wreszcie terenowy Wrangley a nie leszczowatą i mocno wyspecjolizowną Impreza WRX. Zresztą gdybym miał mieć WRX (i nic poza tym) to bym se strzelił z gumki w czoło. Ja rozumiem 22b, ja rozumiem STI, ja rozumiem stareńkie-cudo GT...ale WRX...no nie Elektryczny, nie wchodzę. Toć zwykła cessna 152 go zrobi na rozbiegu
Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
Kurnia, nie mogę znależć wątku o protest-songach, to dajemy tu :
Link: http://www.youtube.com/watch?v=MxZBxfX89f0
Link: http://www.youtube.com/watch?v=qFPUwJQZy8A
to nie jest Ela..
Link: http://www.youtube.com/watch?v=JQkhJSFg ... re=related
biedna, kochana Ela.......
Grzegorz (tym razem)
Link: http://www.youtube.com/watch?v=MxZBxfX89f0
Link: http://www.youtube.com/watch?v=qFPUwJQZy8A
to nie jest Ela..
Link: http://www.youtube.com/watch?v=JQkhJSFg ... re=related
biedna, kochana Ela.......
Grzegorz (tym razem)
Brak podpisu.
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
Remek, ale tym konretnym WRX powozi zdaje się kobieta, więc nie wrzucanie dwójki raczej normalne.remek pisze:EterycznyŻołądź pisze: Spalanie też masz podobne jak w seryjnym WRXie
30l/100km w seryjnym WRX? a probowales wrzucic dwójke?
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re:
wedlug mnie, to zony powiny jezdzic autami lepszymi od mezow. to one woz dzieci, to one sa ukochane.Konto usunięte pisze:zadławiłem się tą pasztetową ceną
Bryka fajna, ale ja teraz raczej myślę o czymś co równowarte jest mojemu badziewiu 1.3 rocznik 2003 od toyoty
A tamto, to dwa badziewia jest warte
Jak to jest ze w domu gdzie kupuje sie za swoje, nie firmowe, zona ma Punto, Yarisa, Clio - czasem Megane, a malzonek ma duze terenowe, mondeo, lagune, Legacy, Passata. Bo co, on zarabia i wara od mojego auta? Ale to zona na ogol robi wiecej kilometrow po miescie od meza i wiecej sie naraza.
Znam jeden taki dom, gdzie maz Terenowy Japonski zona seicento.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
Zgadzam się w całej rozciągłości. Zresztą, już na kropce kiedyś zwalczałem tendencje do kupowania swoim dziewczynom/żonom/kochankom/partnerkom cywilnym autek możliwie małych, tanich i badziewiastych, a przez to niewygodnych i niebezpiecznych.Arno pisze: zony powiny jezdzic autami lepszymi od mezow. to one woz dzieci, to one sa ukochane.
Ale - przecie one najczęściej nie muszą niczego nikomu w aucie (i autem!) udowadniać, a my, samce, jak najbardziej. "Syndrom starszego referenta"...
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
ALe część tych niewiast później będzie narzekać "Kupiłeś mi takie duże auto i nie mogę nigdzie zaparkować" I tak oto się odwdzięczy za to, że mąż pomyślał o jej bezpieczeństwie
Ostatnio zmieniony 9 mar 2008, o 22:43 przez radekk, łącznie zmieniany 1 raz.
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
radekk pisze: część tych niewiast później będzie nażekać
Z takimi się nie żenimy, ani nie wiążemy w inny sposób - i nie ma problemu
BTW: uparcie zwalczam kolejny mit, że auto duże = auto trudne do zaprkowania, i odwrotnie.
Forester ma średnicę skrętu 10.6, SX chyba 10.4, a Yaris T-Sport... 11.8 (tak, tak, jak pierwszy raz próbowałem nim manewrować, to się przestraszyłem, że zapomniałem nagle jak się jeździ... - a to taka konstrukcja!). W ciasnych miejscach, różnica odczuwalna bardziej, niż te centymetry na długości.
Dodajemy do tego duże, wysokoprofilowe koła i zacny prześwit "dużych" - ułatwiające forsowanie krawężników... i niech mi ktoś powie, że małym się w mieście lepiej parkuje.
Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie przy parkowaniu najważniejszy jest:
- promień skrętu,
- widoczność zza kierownicy na końce auta (lub łatwość wyobrażenia soboie, gdzie są),
- a dopiero na końcu długość samochodu.
W większość standardowo dostępnych dziur parkingowych mieści się pięciometrowiec... jesli się tylko chce go tam zmieścić
Ale to kobitom trzeba tłumaczyć, nie wszystkie wpadną same.
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
W sumie też prawda, ale nigdy nie wiadomo, jednego dnia może być za duży, a drugiego mały i niebezpieczny. Kobieta zmienną jestWiS pisze: Z takimi się nie żenimy, ani nie wiążemy w inny sposób - i nie ma problemu
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
narzekaćradekk pisze: nażekać
Ty też przepisz to 100 razy.
Doradca Finansowy
http://www.greatpe.pl
http://www.greatpe.pl
Re: Porównanie forków S-turbo, 2.0XT, 2.5XT i nowe 2.0 N/A
O kurczę, ale błondhogi pisze: narzekać
Ty też przepisz to 100 razy.