Strona 5 z 762
: 26 sty 2008, o 00:34
autor: So What!
esilon, radekk. No to Was rozczaruję. Nie czyściłem bo się zabezpieczyłem :-P
: 26 sty 2008, o 00:35
autor: barbie
Konto usunięte pisze:barbie pisze:Miejscami jest do białego
To co to za rysy? :shock: Gwoździem? :shock:
Gwoździem by nie były tak nieregularne tu i ówdzie... Podejrzewam dużą bliskość piaskarki
So What! pisze:Jest duża szansa, że wystarczy. We wosku jest pigment, powinien zabarwić podkład.
Warto kupić produkt markowy np. Sonax
Trzeba uważać na plastiki (światła, znaczki), żeby czegoś nie pobrudzić woskiem. Ciężko to potem doczyścić. Najlepiej okleić je taśmą malarską.
Warto też założyć rękawiczki gumowe, bo potem czyści się ręce przez kilka dni
Porysowane są na szczęście tylko drzwi, więc klejenie odpada
: 26 sty 2008, o 00:37
autor: vero
barbie pisze:
Gwoździem by nie były tak nieregularne tu i ówdzie... Podejrzewam dużą bliskość piaskarki
i takie głęgokie odpryski? :shock:
biedne Subarbie...
: 26 sty 2008, o 00:37
autor: So What!
barbie, no i tutaj się niestety mylisz. Żeby nie było różnic w odcieniu musisz zastosować wosk do całego samochodu
: 26 sty 2008, o 00:45
autor: barbie
vero pisze:barbie pisze:
Gwoździem by nie były tak nieregularne tu i ówdzie... Podejrzewam dużą bliskość piaskarki
i takie głęgokie odpryski? :shock:
biedne Subarbie...
Nooo
So What! pisze:barbie, no i tutaj się niestety mylisz. Żeby nie było różnic w odcieniu musisz zastosować wosk do całego samochodu
oooj, no to muszę chyba kogoś do tego zatrudnić. Jeszcze bym się zmęczyła...
: 26 sty 2008, o 00:47
autor: So What!
barbie, zuch dziewczyna. Już się zacząłem obawiać, że sama chcesz się tym zająć :-D
: 26 sty 2008, o 15:56
autor: Paweł_BB
Wyrazy współczucia B.
: 28 sty 2008, o 10:57
autor: Konto usunięte
Przywaliłem w coś dzisiaj dołem na drodze z przedszkola.
Audio ma jak w rajdówce a auto rusza jak z tarki. I trochę trzęsie.
Wydech + poduszka silnika? Półoś?
Ech, muszę do serwisu podjechać...
: 28 sty 2008, o 11:29
autor: damaz
kiedyś udało mi się wgiąć płytę osłaniającą silnik uderzając podwoziem w drogę. efekt był bardzo podobny do tego co opisujesz. przy ruszaniu rezonans i trzęsienie, przy wyższych obrotach/biegach - cisza. więc jeśli masz płytę osłaniającą to jest duża szansa, że to nic poważnego (znaczy się płyta jest wgięta, no ale ona od tego jest
)
jeśli natomiast nie masz płyty ....
: 28 sty 2008, o 11:58
autor: Konto usunięte
Hmm, to może rzeczywiście tylko wgięcie. Ten halas pojawia się przy ruszaniu, na luzie i przy wyższych obrotach cichnie. Jestem umówiony na oględziny o 14, to zobaczymy.
: 28 sty 2008, o 12:01
autor: esilon
Konto usunięte, współczucia wyrazy, życzę Ci żeby to była wygięta osłona, w końcu Forek jest twardzielem
: 28 sty 2008, o 12:10
autor: damaz
Konto usunięte pisze:Ten halas pojawia się przy ruszaniu, na luzie i przy wyższych obrotach cichnie.
no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.
wykład :-P
: wszystkie samochody, od autobusu po nasze S. są projektowane tak, żeby częstości rezonansowe pojawiały się przy niskich prędkościach obrot. silnika - tak jest łatwiej projektować. mówiąc po ludzku: w samochodach największe drgania od silnika pojawiają się przy przechodzeniu z obrotów jałowych do "normalnych" i dlatego "brzęczy przy ruszaniu" a potem już nie. po prostu to co robi "brzęk" nie buja się już tak bardzo.
: 28 sty 2008, o 12:14
autor: Marko Rally
Konto usunięte pisze:Przywaliłem w coś dzisiaj dołem na drodze z przedszkola.
Wspólczuję. Ja do przedszkola chodzilem na nogach, ach czasy się zmieniają
: 28 sty 2008, o 12:17
autor: damaz
ale wtedy do przedszkola nosiło się najwyżej worek z kapciami.
a teraz trzeba przynieść własne klocki, foremki i kanadyjkę do leżakowania
: 28 sty 2008, o 12:39
autor: radekk
Konto usunięte pisze:
Audio ma jak w rajdówce a auto rusza jak z tarki. I trochę trzęsie.
ojciec miał coś podobnego w Outbacku i okazało się że wgięta osłona pod skrzynią biegów, więc niech posprawdzają wszystkie osłony jakie masz. Nie tylko pod silnikiem
: 28 sty 2008, o 14:44
autor: Tomir
W piątek byłem ja Sobie na "Chicago" w teatrze muzycznym. Wszystko ładnie pięknie, siedziałem z przodu więc dokładnie obejrzałem Sobie tancerki w samej bieliźnie lub gorsetach :-P Uradowany wracam do samochodu, a tam oderwane chlapacze z tyłu. Były solidnie zamocowane, więc ktoś się napracował :/ Do tego ślady otwierania na wlewie do paliwka i odkręcony, wyrzucony na pobliską ulice korek do LPG . Debile jednym słowem.
: 28 sty 2008, o 14:54
autor: Arno
A mi się przetarł dywanik od pięty.! Co robic!!!?
: 28 sty 2008, o 14:56
autor: vibowit
Arno, pięty trza oszlifować. Pogadaj z pumexem.
: 28 sty 2008, o 15:35
autor: Paweł_BB
: 28 sty 2008, o 15:42
autor: Marko Rally
Arno pisze:A mi się przetarł dywanik od pięty.! Co robic!!!?
Nie jeździć boso
: 28 sty 2008, o 15:52
autor: Konto usunięte
damaz pisze:no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.
Po oględzinach w serwisie A.Koper okazało sie, że całkiem nieźle przywaliłem :shock:
skutkiem czego płyta alu pod silnikiem jest wgięta i opiera się o wydech.
Diagnoza: prostowanie, ale w serwisie takich rzeczy nie robią, bo nie mają prasy :-? i zalecają podjechanie do jakiegoś serwisu blacharskiego ogarniającego temat.
Jakieś podpowiedzi? Czy nowa płyta od
Korneckiego? (w końcu pół ceny Kopera).
W każdym razie długo tak nie pojeżdżę, bo od tych wibracji plomby mi wypadną no i to chyba nie jest obojętne dla wydechu.
EDIT: słuszna uwaga
WRCFana. Przepraszam Panów Korneckiego i Kornackiego.
: 28 sty 2008, o 16:08
autor: mały 5150
Konto usunięte pisze:damaz pisze:no właśnie. więc jest szansa, że to płyta. daj znać, jaki jest werdykt.
Po oględzinach w serwisie A.Koper okazało sie, że całkiem nieźle przywaliłem :shock:
skutkiem czego płyta alu pod silnikiem jest wgięta i opiera się o wydech.
Diagnoza: prostowanie, ale w serwisie takich rzeczy nie robią, bo nie mają prasy :-? i zalecają podjechanie do jakiegoś serwisu blacharskiego ogarniającego temat.
Jakieś podpowiedzi? Czy nowa płyta od Kornackiego? (w końcu pół ceny Kopera).
W każdym razie długo tak nie pojeżdżę, bo od tych wibracji plomby mi wypadną no i to chyba nie jest obojętne dla wydechu.
Konto usunięte, współczuję
Pewnie prostowanie wyjdzie dużo taniej tylko do tego rzeczywiście potrzeba dobrego warsztatu blacharskiego a niestety większość warsztatów to raczej ma więcej wspólnego z kowalstwem
Aluminium jest bardzo ciężkie do obróbki tym bardziej, że taka płyta ma pewnie ok 8 mm grubości. Z ciekawości ile taka płyta kosztuje u Kornackiego
Może warto wydać i mieć w nosie.
: 28 sty 2008, o 16:11
autor: Konto usunięte
mały 5150,
arosiak twierdzi że 700 zł
http://forum-subaru.pl/viewtopic.php?p=6131#6131
u Kopera 1400 - zakładałem w grudniu i do dzisiaj cena się nie zmieniła.
W sumie to i tak fart w niefarcie, bo gdybym jechał z fabrycznym plastikiem to już byłoby po misce olejowej...
: 28 sty 2008, o 16:15
autor: Gal
Ja bym zrobił tak:
Kupił nową płytę i ją od razu założył, a starą dał gdzieś do prostowania. Na spokojnie...
I będzie jak znalażł na podmianę tej "nowej" po następnej "drodze do przedszkola"...
: 28 sty 2008, o 16:20
autor: Alan, Alan, Alan!
Gal pisze:Ja bym zrobił tak:
Kawior