Co dla klientów?
- Jeszcze bardziej bezpieczne i spalające o 30% mniej paliwa samochody.
- W aliansie z Toyotą najpierw tylnonapędowe coupe, a potem jakaś hybryda.
Co dla FHI?
- Dalszy wzrost liczby sprzedawanych samochodów przez skupienie się głównie na rynkach USA i Chin (w Europie za 5 lat mają zamiar sprzedawać niewiele więcej aut niż w liczącej 22 miliony mieszkańców Australii)
- Dalsze ograniczenie kosztów przez rozwój zakładów produkcyjnych w Chinach i Malezji.
Co w tej sytuacji należy zrobić z Forum, jest chyba zupełnie jasne?
Ale to chyba nic złego? Auta Subaru zwykle były podobne do innych japończyków.
No bo na czym mieliby się wzorować?
Re: Impreza 2012
: 14 lip 2011, o 18:02
autor: marcellus
a ja tak patrze i patrze i imprezy to sie chyba przed lanosem skonczyly bo te nowe to jakies takie po bulki... ewentualnie niech sobie bedzie impreza pobulkowozem, ale niech wprowadza cos na zasadzie nowego modelu subaru sti, jak w przypadku evo... zwyklu lanser sie za wiele nie wyroznia ale evo to juz wyglada... oczywisciedodam ze impreza to impreza a evo pozostanie tylko evo...
Re: Impreza 2012
: 14 lip 2011, o 19:28
autor: barton
Ciekawe ile osób będzie chciało kupić taką Imprezę w Polsce, oraz jak wyblakła legenda będzie prezentowała się kosztowo na tle europejskiej konkurencji?? Ale w sumie to generlanie problem dla SIP'u...
Tak się czasem zastanawiam, skąd to zainteresowanie coraz bardziej nudnymi japończykami, skoro my w Europie rozwijamy i produkujemy tyle bardzo ciekawych samochodów?