Strona 1 z 1
wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 10:12
autor: jarbik
Witam , czy ktoś z forumowiczów miał przyjemność lub (nieprzyjemność) dłuzej pojezdzić nowym foresiem z silnikiem benzyna 2.0.
Jak wypada w stosunku do porzednika?
jechałem jedynie na testówce ale w automacie i niezbyt długo, przewaznie w korku.
Pozdro
posty????? jasne sorrka to z pospiechu
pozdrowionka.
PS. w sobotę odbieram 2.0 jak troszkę pojeżdzę to napisze kilka spostrzeżeń
Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 10:16
autor: jarbik
i nie dodałem miałem wrażenie sporej ociężałości.....ale to moze efekt jazdy na niższych obrotach i automatem .......
Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 11:31
autor: EterycznyŻołądź
Posty można edytować, nie trzeba zostawiać takiej połówki zdania w próżni.
Ja jechałem 2,5 XT i w porównaniu z poprzednikiem był cholernie ociężały, niebezpieczny w zakrętach i przy hamowaniu - zbyt miękkie zawieszenie, od którego robi się niedobrze (choroba morska, nie lokomocyjna). To tak w skrócie.
Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 11:33
autor: WiS
jarbik pisze:
miałem wrażenie
Subiektywne wrażenie - zależy przede wszystkim od tego, czym jeździłeś dotychczas.
Obiektywnie to to rakieta nie była i nie jest - ani poprzedni, ani nowy.
Tym najnowszym co prawda nie jechałem, poprzednim 2.0 w automacie i owszem... i też miałem wrażenie, że jest wołowaty. Acz przyznam, zanim ruszyłem, spodziewałem się, że będzie jeszcze gorzej

Po paru kilometrach zacząłem łapać odpowiedniejszą technikę i (zwłaszcza!) taktykę jazdy... i było trochę lepiej.
Podejrzewam, że z nowszą wersją jest dokładnie tak samo.
Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 11:37
autor: Gal
Nie jeździłem "nowym" Foresterem z 2.0, ale jeździłem "starym", a nie sądzę, by ich osiągi się jakoś drastycznie różniły.
To jest bazowy silnik dla Forestera i szczególnie w połączeniu z 4AT nie daje ekstremalnych przyspieszeń

, ale jest to normalny samochód do jeżdżenia. Silnik lubi wysokie obroty, więc jak się chce jechać nieco dynamiczniej, to trzeba cisnąć, Na pewno z MT jeździ sprawniej, ale traci się na wygodzie.
Optymalnym wyborem jest 2.5T z AT, ale to znowu kosztuje w paliwie...
PS.
jarbik, posty można edytować i dopisać jak się coś zapomniało.

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 12:46
autor: Bilex
Gal pisze:
Optymalnym wyborem jest 2.5T z AT, ale to znowu kosztuje w paliwie...
Eeee, nie przesadzaj

... sprawdzałem ostatnio dane o spalaniu w mieście Cayenne S...
A podobno jeżeli Turbo pali mniej niż 40 l/100 to zabierają do serwisu, bo coś
musi być zepsute...

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 21 lip 2008, o 12:51
autor: So What!
Nowym Foresterem nie jeździłem. O nowym Forku słyszałem analogiczne opinie, jak wyrażone powyżej z tym zastrzeżeniem, że nowy Forek jest bardziej mułowaty od poprzedniego (dodatkowe kilogramy plus większa powierzchnia czołowa robią swoje).
Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 6 sie 2008, o 20:56
autor: Konto usunięte
WiS pisze:
poprzednim 2.0 w automacie i owszem... i też miałem wrażenie, że jest wołowaty. Acz przyznam, zanim ruszyłem, spodziewałem się, że będzie jeszcze gorzej
No, jeżeli poprzednio jeździłeś Beczką z silnikiem 88 KM to rozumiem
Powinienem pokazać Ci najpierw parę myków, to lepiej by Ci się jechało

Muszę napisać w końcu ten poradnik o technice jazdy automatem, a nie klepać bezproduktywne posty na forum

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0
: 6 sie 2008, o 21:25
autor: WiS
Konto usunięte pisze:
jeżeli poprzednio jeździłeś Beczką z silnikiem 88 KM to rozumiem
Konto usunięte pisze:
Muszę napisać w końcu ten poradnik o technice jazdy automatem,
Dawaj - będzie wesoło
