Strona 1 z 1

wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 10:12
autor: jarbik
Witam , czy ktoś z forumowiczów miał przyjemność lub (nieprzyjemność) dłuzej pojezdzić nowym foresiem z silnikiem benzyna 2.0.
Jak wypada w stosunku do porzednika?
jechałem jedynie na testówce ale w automacie i niezbyt długo, przewaznie w korku.
Pozdro

posty????? jasne sorrka to z pospiechu
pozdrowionka.

PS. w sobotę odbieram 2.0 jak troszkę pojeżdzę to napisze kilka spostrzeżeń

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 10:16
autor: jarbik
i nie dodałem miałem wrażenie sporej ociężałości.....ale to moze efekt jazdy na niższych obrotach i automatem .......

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 11:31
autor: EterycznyŻołądź
Posty można edytować, nie trzeba zostawiać takiej połówki zdania w próżni.


Ja jechałem 2,5 XT i w porównaniu z poprzednikiem był cholernie ociężały, niebezpieczny w zakrętach i przy hamowaniu - zbyt miękkie zawieszenie, od którego robi się niedobrze (choroba morska, nie lokomocyjna). To tak w skrócie.

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 11:33
autor: WiS
jarbik pisze: miałem wrażenie
Subiektywne wrażenie - zależy przede wszystkim od tego, czym jeździłeś dotychczas.

Obiektywnie to to rakieta nie była i nie jest - ani poprzedni, ani nowy.

Tym najnowszym co prawda nie jechałem, poprzednim 2.0 w automacie i owszem... i też miałem wrażenie, że jest wołowaty. Acz przyznam, zanim ruszyłem, spodziewałem się, że będzie jeszcze gorzej :mrgreen: Po paru kilometrach zacząłem łapać odpowiedniejszą technikę i (zwłaszcza!) taktykę jazdy... i było trochę lepiej. 8-)

Podejrzewam, że z nowszą wersją jest dokładnie tak samo.

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 11:37
autor: Gal
Nie jeździłem "nowym" Foresterem z 2.0, ale jeździłem "starym", a nie sądzę, by ich osiągi się jakoś drastycznie różniły.
To jest bazowy silnik dla Forestera i szczególnie w połączeniu z 4AT nie daje ekstremalnych przyspieszeń ;-) , ale jest to normalny samochód do jeżdżenia. Silnik lubi wysokie obroty, więc jak się chce jechać nieco dynamiczniej, to trzeba cisnąć, Na pewno z MT jeździ sprawniej, ale traci się na wygodzie.
Optymalnym wyborem jest 2.5T z AT, ale to znowu kosztuje w paliwie... :wall: ;-)

PS. jarbik, posty można edytować i dopisać jak się coś zapomniało. 8-)

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 12:46
autor: Bilex
Gal pisze: Optymalnym wyborem jest 2.5T z AT, ale to znowu kosztuje w paliwie... :wall: ;-)
Eeee, nie przesadzaj :-p ... sprawdzałem ostatnio dane o spalaniu w mieście Cayenne S... :cofee: :whistle:

A podobno jeżeli Turbo pali mniej niż 40 l/100 to zabierają do serwisu, bo coś musi być zepsute... :lol:

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 21 lip 2008, o 12:51
autor: So What!
Nowym Foresterem nie jeździłem. O nowym Forku słyszałem analogiczne opinie, jak wyrażone powyżej z tym zastrzeżeniem, że nowy Forek jest bardziej mułowaty od poprzedniego (dodatkowe kilogramy plus większa powierzchnia czołowa robią swoje).

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 6 sie 2008, o 20:56
autor: Konto usunięte
WiS pisze: poprzednim 2.0 w automacie i owszem... i też miałem wrażenie, że jest wołowaty. Acz przyznam, zanim ruszyłem, spodziewałem się, że będzie jeszcze gorzej

No, jeżeli poprzednio jeździłeś Beczką z silnikiem 88 KM to rozumiem :-p

Powinienem pokazać Ci najpierw parę myków, to lepiej by Ci się jechało 8-) Muszę napisać w końcu ten poradnik o technice jazdy automatem, a nie klepać bezproduktywne posty na forum :lol:

Re: wrażenia z jazdy nowym foresterem 2.0

: 6 sie 2008, o 21:25
autor: WiS
Konto usunięte pisze: jeżeli poprzednio jeździłeś Beczką z silnikiem 88 KM to rozumiem
:giggle:
Konto usunięte pisze: Muszę napisać w końcu ten poradnik o technice jazdy automatem,

Dawaj - będzie wesoło :evilgrin: