Re: Poradnik młodego komputerowca
: 21 lut 2018, o 00:25
Za to jest cienki jak żarty niektórych użytkownikówptk22 pisze:Лукашэнка, tylko, że ten tańszy jest za ponad 6kzł i zamiast gwarancji NBD ma rozdzielczość FHD
Za to jest cienki jak żarty niektórych użytkownikówptk22 pisze:Лукашэнка, tylko, że ten tańszy jest za ponad 6kzł i zamiast gwarancji NBD ma rozdzielczość FHD
Do chwili wspomnianego powyżej zdarzenia nie miałem pojęcia o takim zapisie, bo zawsze było "od ręki". Kolejny raz się przekonałem, że najważniejsze jest zawsze "małym drukiem" .W przypadku stwierdzenia przez będącego u klienta wysłanego pracownika serwisu, że są potrzebne dodatkowe części/zasoby, prace mogą zostać czasowo zawieszone. Prace zostaną wznowione po udostępnieniu dodatkowych części/zasobów.
Może i ładne ale dla mnie nie zrozumiałeChloru pisze: Matryca to najtrudniej upgradowalny (ładne słowo) element laptopa
Też nigdy nie miałem powodów do narzekań na ich serwis. Chciałem tylko napisać, że nie zawsze warto płacić nie wiadomo ile, za super hiper gwarancje jakiejkolwiek firmy. Lepiej tą kasę przeznaczyć w automatyczny backup, lub po prostu wybrać się na piwo.rrosiak pisze: nie mam powodów do narzekań na serwis Della
rrosiak,rrosiak pisze:Niestety historia przytoczona przez ptk22 nie jest wyjątkiem. Generalnie nie mam powodów do narzekań na serwis Della, ale raz w przypadku nomen omen Inspiriona klient musiał czekać ponad 2 tygodnie na dostawę części.
Robi sie automatycznie w tle. Mam TC.rrosiak pisze:FUX, sugerujesz że w Macu backup jest zbędny
FUX pisze: Robi sie automatycznie w tle. Mam TC.
Лукашэнка pisze: Pierwszy przykład: ultrabook Sony SVP132A. Nowy ze sklepu. Roczna gwarancja. W drugim roku zaczęło wyć chłodzenie. Serwis gwarancyjny/pogwarancyjny w Niemczech. Ale potrzebny moduł i tak już nie dostępny. Sprawdziłem, ze to jest podzespół dostarczany do Sony przez Panasonic. Odnalazłem na ebayu w USA. Tak drogo, ze nie mogłem się zdecydować na zakup. Kiedy się zdecydowałem, bo noteboka już nie mogłem używać, to moduł Panasonica przestał być dostępny w sklepach w USA
Nie pomogło.Konto usunięte pisze:A może wystarczyło przedmuchać laptopa sprężonym powietrzem. Wycie chłodzenia jest zwykle spowodowane tym, że na radiatorach osiadł centymetr kurzu
Лукашэнка pisze: Ale to nie jest "zwykły" laptop
Hmmm, muszę przejrzeć raporty awaryjności dla X1 Carbon bo się do takiego przymierzam...Konto usunięte pisze:skwaro pisze: kiedyś jeszcze IBM a teraz Lenovo, ale tylko i wyłącznie z serii ThinkPad
Potwierdzam, choć kiedyś było z nimi lepiej. T430 przeżył 3 lata bez najmniejszej awarii. Ale już X1 Carbon nagle ni stąd ni zowąd, w czasie szkolenia, które prowadziłem u klienta przestał ładować baterię. Jakość wszystkiego jest teraz kiepska i nastawiona na działanie w okresie gwarancji, a potem im szybciej się zepsuje, tym lepiej dla producenta.
Oczywiście, w dodatku ze zrozumieniem Wyśmiałeś fakt regularnego robienia kopii zapasowej, bo w cytowanym fragmencie postu nie było mowy o konkretnym rozwiązaniuFUX pisze:Robi sie automatycznie w tle. Mam TC.rrosiak pisze:FUX, sugerujesz że w Macu backup jest zbędny
Pisałem kilka razy. Trzeba czytać nie tylko swoje posty.
Wiem, ale co to ma wspólnego z tym? UzasadnijFUX pisze:rrosiak, kilka razy w ostatnich latach o tym pisałem.
jest niewesoło, śrubki luzem wewnątrz... https://support.lenovo.com/kr/pl/solutions/ht504453skwaro pisze:Hmmm, muszę przejrzeć raporty awaryjności dla X1 Carbon bo się do takiego przymierzam...Konto usunięte pisze:skwaro pisze: kiedyś jeszcze IBM a teraz Lenovo, ale tylko i wyłącznie z serii ThinkPad
Potwierdzam, choć kiedyś było z nimi lepiej. T430 przeżył 3 lata bez najmniejszej awarii. Ale już X1 Carbon nagle ni stąd ni zowąd, w czasie szkolenia, które prowadziłem u klienta przestał ładować baterię. Jakość wszystkiego jest teraz kiepska i nastawiona na działanie w okresie gwarancji, a potem im szybciej się zepsuje, tym lepiej dla producenta.
Dzięki za info, to by wyjaśniało dziwnie niską cenę niektórych używanych egzemplarzy.vojta pisze:jest niewesoło, śrubki luzem wewnątrz... https://support.lenovo.com/kr/pl/solutions/ht504453skwaro pisze:[
Hmmm, muszę przejrzeć raporty awaryjności dla X1 Carbon bo się do takiego przymierzam...