damaz pisze:
dobrze zrozumiałem? ~10M ?
nie, to chyba razem wszystkie
. Silnik + graty to chyba 60-80k aud. Taki 1500 koni na metanol. BTW musieli go zdławić do 1300 koni, bo chciał wyjść z budy
Sezon startów do chyba 100k aud.
Robią nie pamiętam już z czego. Jakiś stop aluminium chyba. Kiedyś nawet rysowałem taki hull żeby można było go wyciąć z jednego kawałka blachy (zwykle spawane są z trzech),
ale staneło na tym, że "później". Górna część obudowy to jakiś plastik, ale to wiadomo, może być i z papieru.
Z ciekawostek, to po kilku różnych wypadkach chłopaki zainwestowali w jakieś mega hiper kaski, które automatycznie odcinają powietrze zewn i puszczają tlen ze zbiorniczków w razie zanurzenia w wodzie.
Niedawno urwał im się przewód od baku paliwa - metanol! i było całkiem groźnie. Na szczęście skończyło się na drobnym przeszczepie skóry w okolicach skarpetek. A skórę pobiera się poprzez zeskrobanie z uda.
Tor ma głębokość 40-80cm.
Nie posiadają hamulców. Skrętu dokonuje się pełnym gazem (inaczej nie skręci). Zatrzymujesz przez wykręcenie bączka na pełnym gwizdku.
damaz pisze:
a znasz tę drugą osobę?
kiedyś poznałem, ale to z 6 lat temu