Strona 1 z 2

BRZ na pniu

: 17 lip 2012, o 20:46
autor: WiS
W Australii, Japonii i Stanach BRZety idą jak woda:
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,12143410, ... czach.html

Jak kiedyś maluchy w Polmozbycie ;-)

Ciekawe, czy i po ile pójdą teraz na rynku wtórnym 8-)

Bajdełej, ktoś wie, czy u nas już też można kupić?

I czy będzie wersja diesel? :evilgrin:

Re: BRZ na pniu

: 17 lip 2012, o 21:07
autor: Gal
Też zagłosowałem na BRZ.
Bez sensu.

Re: BRZ na pniu

: 17 lip 2012, o 21:15
autor: barton
NA SiP'owym forum jeden użytkownik pisze o dostępnej ilości w okolicach 25-30 sztuk BRZ'etów...

Re: BRZ na pniu

: 17 lip 2012, o 22:09
autor: Piter 35
WiS, gdzie podstawić :idea: 8-)

Re: BRZ na pniu

: 18 lip 2012, o 00:38
autor: danikl
Piter 35, jak WIS nie przyjmie, to możesz do mnie podstawić 8-)




ps. Tylko, żeby był porządnie wyklepany :evilgrin:

Re: BRZ na pniu

: 18 lip 2012, o 08:19
autor: Arno
Ale za to w Toyocie auta jadą, właśnie im się POCIĄG z autami zgubił i jest opóźnienie.
A czym się będą różnić te auta? Poza metką? To może skusić się na GT a nie BRZ. BŻ znaczy się. BRZYDKI będą się wyśmiewać..

Re: BRZ na pniu

: 18 lip 2012, o 09:54
autor: WiS
Piter 35 pisze: gdzie podstawić
Ooooo, tyłopędy to podstawia, a po AWD trzeba przyjeżdżać :whistle:
danikl pisze: żeby był porządnie wyklepany
No, te to ze starych Syrenek trzeba robić, a to mało plastyczne bydlę było :giggle:
Mogą gdzieniegdzie zostać wgniotki...
Arno pisze: czym się będą różnić te auta? Poza metką? To może skusić się na GT a nie BRZ.
Bebechy identyczne, minimalne różnice w stylistyce (zderzaki, światła, wykończenie deski rozdzielczej). Chyba inna gama dostępnych kolorów. Ja bym wolał GT, z uwagi na serwis. I biało-bursztynowe podświetlenie zegarów.

Re: BRZ na pniu

: 18 lip 2012, o 11:11
autor: Azrael
Niewielkie róznice w fabrycznych ustawieniach wg. mojej wiedzy. Toyota chętniej driftuje, Subaru nieznacznie szybsze w zakrętach, tak przynajmniej mówią małe żółte ludziki.

Re: BRZ na pniu

: 18 lip 2012, o 21:29
autor: Arno
azrael, czyli w zasadzie dla Ziutka Przeciętniaka bez różnicy.

Re: BRZ na pniu

: 19 lip 2012, o 00:27
autor: Azrael
Arno, tak. Subaru ma ładniejsze lakiery wg. mnie z drugiej strony w Polsce chyba lepiej mieć Toyotę ze względu na serwis itp.

Re: BRZ na pniu

: 19 lip 2012, o 08:11
autor: Arno
Azrael,
Ale zapomniałeś o znaczku. Któren znaczek lepiej mieć.
Ciekawe czy serwis Toyoty jest tańszy??
Ja mam nawet dość blisko.
Ukłony

Re: BRZ na pniu

: 19 lip 2012, o 22:12
autor: lukass
W Wawie, a właściwie tuż obok (jakieś 157,5 metra) u Wisniewskiego (Toyota) jest biała testówka, więc jakby ktoś był chętny...........

Re: BRZ na pniu

: 19 lip 2012, o 22:14
autor: Azrael
Arno pisze: Ale zapomniałeś o znaczku. Któren znaczek lepiej mieć.

No cóż mi Toyota się cholernie źle kojarzy ;)

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 00:59
autor: Oqrek
Azrael, no wyrzuć to z siebie .....

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 01:21
autor: Azrael
Oqrek, ale co?

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 01:29
autor: Oqrek
No co masz do toyoty

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 01:39
autor: Azrael
Oqrek, kojarzy mi się z bezpłciowymi autami użytkowymi. Moja mama miała przez wiele lat służbowego Avensisa i bardziej bezpłciowe i depresyjne auto cięzko znaleźć. To takie są samochody ze się wsiada i człowiek się czuje coraz starszy i leniwszy i nie chce mu się jechać... ;)


Oczywiście to kwestia tylko tego co mi się zakodowało w głowie, przecież równie dobrze mógłbym mieć doczynienia z szybszymi Toyotami.
Inna sprawa ze wedle mojej wiedzy serwisy też są raczej nastawione na klientów jak powyżej więc to może nie rokować dobrze dla tych BRZetów ze znaczkiem Toyoty i ich użytkowników.

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 02:11
autor: Oqrek
Jeżeli jest tak, że te autka są niemal identyczne, a ich cena zakupu zbliżona, to wydaje mi się, że serwis w Polsce Toyoty jest lepszy i tańszy niż Subaru zarówno w okresie gwarancyjnym jak i po.



Auta Toyoty faktycznie są nudne.
Jeździłem dziesięć lat Corollą 94 rok prod. i to była technicznie perfekcyjna maszyna.

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 02:18
autor: Azrael
Oqrek pisze: Jeżeli jest tak, że te autka są niemal identyczne, a ich cena zakupu zbliżona, to wydaje mi się, że serwis w Polsce Toyoty jest lepszy i tańszy niż Subaru zarówno w okresie gwarancyjnym jak i po.


Pytanie czy będzie coś wiedział o serwisowaniu szybszego auta, ustawianiu geometrii, silniku Subaru itp.

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 07:26
autor: Bergen
Azrael pisze: Inna sprawa ze wedle mojej wiedzy serwisy też są raczej nastawione na klientów jak powyżej

Wedle mojej wiedzy jakikolwiek serwis w którym nie pracuje się na własną markę a jedynie według zasady "do fajrantu, byle się szef nie przypierdolił" nie będzie dobry, bez względu na znaczek. Serwisy ASO w przeważającej większości są zbieraniną ludzi którzy nie byli wystarczająco rozgarnięci aby założyć własny warsztat albo wyjechać za granicę, nie ważne czy to Toyota, czy Subaru.

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 07:44
autor: WiS
Znam przynajmniej jeden serwis Toyoty, w którym cały zespół techniczny (no, może prawie cały) przynajmniej od jakiegoś roku "żył" modelem GT, zbierał informacje i ciekawostki, a potem ciągnął losy kto jedzie na pierwsze spotkanie i szkolenie.
I bardzo się cieszyli, że nareszcie będą mieli w robocie do czynienia z fajnym autem, a nie tylko nudnymi dupowozami.
Myślę, że tym chłopakom bym swoją GT powierzył bez lęku. BRZ zresztą też, oczywiście pogwarancyjnego ;-)
Pytanie, czy to wyjątek od reguły, czy reguła... :whistle:

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 09:40
autor: lukass
WiS pisze: Pytanie, czy to wyjątek od reguły, czy reguła... :whistle:
Wyjątek od reguły, potwierdzający regułę, że nie ma reguły :idea: :giggle:

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 10:05
autor: inquiz
Azrael pisze:
Oqrek pisze: Jeżeli jest tak, że te autka są niemal identyczne, a ich cena zakupu zbliżona, to wydaje mi się, że serwis w Polsce Toyoty jest lepszy i tańszy niż Subaru zarówno w okresie gwarancyjnym jak i po.
Pytanie czy będzie coś wiedział o serwisowaniu szybszego auta, ustawianiu geometrii, silniku Subaru itp.
Mam wrażenie że tutaj ważne jest coś innego, toyota jako duża firma nawet jak coś skopie to można od nich czegoś skutecznie się domagać. Nawet jakby mieli stracić na serwisowaniu kilku sztuk to są w stanie wziąć na siebie takie koszty. A z SIPem to nic nie wiadomo.

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 10:06
autor: So What!
inquiz, coś tam wiadomo :giggle:

Re: BRZ na pniu

: 20 lip 2012, o 10:20
autor: Arno
wiadomo, drogo, mało serwisów a SIP sam powie, że połowa rzeczy nie podlega gwarancji, bo samochód jest przeznaczony do wożenia dzieci do szkoły a nie do naciskania pedału przyśpiesznika.
Tak jak było z moimi amorkami. Pierwszy raz za darmo, bo się tłukły, potem zoabczyli, że u wszystkich się tłucze, to bezaluj debilu.
Sprzęgła dieslowskie - następna sprawa.