Konto usunięte pisze:Jeździłem kiedyś bardzo-szerokim (no może nie STR8, ale reszta podobna) i prowadzi się toto jak kupa. Miękki, reaguje na skręt jak tankowiec, plastiki w środku chyba gorsze od Subarowych (nie, na pewno gorsze!), no summa summarum zachwycony nie byłem. Owszem, wielki.
Może coś się przez te parę lat zmieniło, ale jak widzę to Amerykaniec, więc na pewno miękki.
No widziesz tak to jest gdy człowiek jest zasugerowany czymś z przeszłości, co ma się nijak do teraźniejszości.
Obecna generacja Grand Cherokee jest zupełnie nową konstrukcją, która z poprzedniej generacji odziedziczyła tylko to co najlepsze, jak na przykład jeden z najlepszych na świecie napędów 4x4 - Quadra-Drive II, czy znakomity silnik V8: 5.7 HEMI (dodatkowo ulepszony)
Z kolei wśród nowych rozwiązań są:
- niezależne zawieszenie każdego z kół z pneumatycznym zawieszeniem Quadra-Lift (z pięcioma różnymi ustawieniami, zależnie od warunków drogowych lub off-road: Park, Aero, Normal Ride Height (wysokość standardowa), Off-Road 1 i Off-Road 2). W zależności od ustawienia zmienia się twardość zawieszenia oraz jego prześwit w zakresie: 157-259mm
- system zarządzania trakcją Selec-Terrain (również z pięcioma ustawieniami napędu i zawieszenia: Auto, Sand/Mud (piach/błoto), Sport, Snow (śnieg) i Rock (większe przeszkody).
- zupełnie nowe nadwozie, lepiej spełniające najnowsze normy w zakresie bezpieczeństwa, komplet poduszek i kurtyn powietrznych, itp, itd..
Jakość wykończenia wnętrza jest obecnie znakomita. W tym egzemplarzu jaki tu jest oferowany, masz bardzo dobrej jakości plastiki, naturalną delikatną skórę na fotelach (fotele ogrzewane i wentylowane(!), ogrzewana tylna kanapa, ogrzewana kierownica obszyta delikatna skórą ) wstawki z naturalnego drewna jesionowego, ogromne otwierane okno dachowe, itd...
Ilość praktycznych udogodnień i rozwiązań poprawiających komfort jest bardzo długa.
Oficjalna cena takiej wersji (z wszystkimi opcjonalnymi dodatkami, jakie są w tym egzemplarzu) to byłoby zapewne ponad 300 kPLN.
Tutaj masz lekko przechodzony egzemplarz, od dealera, za 189 kPLN do negocjacji (!)
Zapraszają na jazdę próbną. Zatem, wybierz się do Łodzi i się przekonaj jak się mają realia do Twoich obaw związanych z prowadzeniem się i jakością wykonania tego auta.
Jeśli stwierdzisz, że to kupa albo, że chodzi Ci o coś zupełnie innego, będziemy się ponownie rozglądać za czymś innym.
To jednak bardzo mało prawdopodobny scenariusz, pod warunkiem, że naprawdę przejedziesz się tym Jeepem.
