Przypuszczam, że potencjalnym zainteresowanym "z zewnątrz" łatwiej będzie tu odnaleźć coś dla nich interesujacego, niż przy konkretnych modelach.
Na dobry początek - wykaz silników dostępnych na rynku (daty podaję z czapy, mogą być nieprecyzyjne - zapewne są! - będę wdzięczny, jesli komuś zechce się zweryfikować i uzupełnić):
1.5 - Impreza - od 2006 (... dobrze, że sobie o nim przypomniałem, w ostatniej chwili

1.6 - Impreza - od zawsze do 2006 (też jakoś mało istotny...

2.0 wolnossący - Impreza, Forester, Legacy - od zawsze do dziś
2.0 turbo - Impreza GT/WRX?STi do 2005, Forester S-turbo/XT do 2005, Legacy do 1993
2.2 - Impreza US do 2001, Legacy do 1998,
2.2 turbo (Legacy US do 1994)
2.5 - Impreza US, Forester US, Legacy, OBK, Baja
2.5 turbo - Impreza od 2005, Forester od 2005, Legacy i OBK US od 2005, Baja 2005-07
3.0 - Legacy od 2004, OBK od zawsze, Tribeca od zawsze
3.6 - Tribeca
O czymś pewnie jeszcze zapomniałem, ale niech się Koleżeństwo wykaże

I na dobry początek, dla sprowokowania dyskusji, pierwsze pytanie merytoryczne: czy dyskutowane już wady silnika 2.5 turbo, wynikające ponoć m.in. z cienkich ścianek i dużej powierzchni tłoka, rzutują także na trwałość wolnossących silników 2.5?
Czy przy mniejszym wysileniu nie ma to znaczenia, nawet przy dużych przebiegach i dość ostrej jeździe...?