inquiz pisze:
jeżdżenie na ćwiartkę i palenie gumy niemile widziane.
Jeżdżenie po ćwiartkę natomiast - może być, taki Admin np. to pono lubi kilka razy obrócić do sklepu, zamiast od razu przywieźć litra. Albo dwa.
Co do palenia natomiast, to dopuszczalne jest tylko palenie tych, noooo... wiosek!
WiS pisze:
Jeżdżenie po ćwiartkę natomiast - może być, taki Admin np. to pono lubi kilka razy obrócić do sklepu, zamiast od razu przywieźć litra. Albo dwa.
przereklamowane. Do sklepu to ja i kilka razy dziennie jezdze, ale po cwiare to mi sie rzadko zdarza.
Za to skocze sobie na stacje po piwko
a w subaru nie wolno wozic jajek. a juz na pewno nie wtedy kiedy zamierza sie odbyc wieczorny rytual na rynku na kostce.
Moim zdaniem "ochrona" w marketach powinna sprawdzać wiarygodność osób parkujących w takich miejscach (o ile by im się chciało) i w przypadku wałka - 500zł. To jest w pełni świadomy i (chyba) przemyślany wybór, a nie jak na trasie. Lece 100 km\h (minimalne założenie) i wpadam na wioskę z nogą na hamulcu, a tu wyskakuje misiek. 75/50 - 100/4pkt. nie mówiąc o fotoradarach.
miszozon, przypominam, ze maksymalna predkosc poza terenem zabudowanym wynosi w Polsce 90 km/h (nie liczac drog eskpresowych, autostrad i innych rzadkich okazow) :)
wikipedia pisze:Od początku istnienia koncernu Volkswagen AG około 20% jego akcji posiadały władze Dolnej Saksonii, które dzięki prawu niemieckiemu mogły blokować ewentualne wrogie przejęcie VW AG przez konkurencyjne koncerny. W pierwszej dekadzie XXI wieku udział ten uległ obniżeniu. Obecnie głównym udziałowcem jest firma Dr. Ing. h. c. Ferry Porsche AG, która posiadała 42,6% akcji koncernu Volkswagen AG[1]. Na przełomie lat 2008-2009 zwiększyła te udziały do 50,76%[2], przejmując kontrolę nad tą firmą.
W lipcu 2009r. dotychczasowy prezes producenta samochodów sportowych Porsche Wendelin Wiedeking rozstaje się z koncernem. Decyzja, która zapadła na posiedzeniu rady nadzorczej w nocy ze środy(22.07) na czwartek(23.07), otwiera drogę do fuzji zadłużonej spółki z koncernem motoryzacyjnym Volkswagen AG
14 sierpnia 2009r. koncern motoryzacyjny Volkswagen ostatecznie zadecydował, że przejmie 42 procent akcji producenta samochodów sportowych Porsche, płacąc za to do 3,3 mld euro. Pełna integracja obu firm nastąpi pod koniec 2011 roku. Porsche będzie dziesiątą należącą do Volkswagena marką samochodów.
Czyli po krótce - Porsche zostało przejęte przez VW AG, należące do Porsche
Teraz mozemy czekac na przejecie Koenigsegga przez SAABa.
akurat Saab przed erą szmaciarzy z GM to zacna marka, z tego co wiem to pierwsza zaturbiła osobówki.
Może jakoś się podniesie, aczkolwiek patrząc na ogólnoświatowe podejście do jakości to mało prawdopodobne.
Pewnie spieprzą Koenigsegga.
Spokojnie - dopoki fabryki sa w Trolhattan, dla Saaba jest jszcze szansa. A biorac pod uwage, ze teraz glowa rodziny bedzie firma znana z wytwarzania takich autkow jak to:
...mozna spodziewac sie tylko powrotu do dawnej swietnosci.
fajnie by było jak by wypuścili jakąś nową 900-setke o kształtach przypominających starego Krokodylka.
Nie lada wyzwanie ale myślę, że do zrobienia, bo już się niedobrze robi od tych wszystkich podobnych brył.
Nuda totalna.